Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kraków LPG


888EX888

Rekomendowane odpowiedzi

z opisu 99r więc prawdopodobnie jedna sonda więc sekwencja pięknie będzie banglała. Polecam Omegasa od LandiRenzo. Stara dobra sprawdzona konstrukcja. Długowieczna i nie gryząca sie z autem. Zadzwoń pod 501798490, montują z głową. Prawdziwi fachowcy, będziesz zadowolony. Myśle że za 3600 ogonisz z butlą w kole, choć w Renault jest to problem bo tam jest VIN nabity :-/ ale i to da sie przeskoczyć. Oni Ci podpowiedzą jak i co. Rozmawiaj z właścicielem, Januszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sekwencje do 2500-2700zł odradzam. Założysz badziewne wtryski i po pół roku zaczną sie sklejać i mam nadzieje nie musze tłumaczyć co to oznacza. Wprawdzie masz gwarancje rok ale ..... co po roku ??? Druga generacje w połączeniu z silnikiem 16V, kolektorem plastikowym i na dodatek zmiennymi fazami rozrządu to nieporozumienie. Po za tym wysokie napięcie to nie jest mocna strona Renault więc strzału nie unikniesz i wpadniesz w kłopoty przepływomierza. Nawet jeżeli to (cudem) sie nie zdarzy to po protu ten silnik będzie kaleczył na drugiej generacji tzn nie będzie jeździł, dużo palił gazu a do tego gasł na wolnych obrotach. Jeżeli zamierzasz byle czym ogonic to sprzedaj auto i szukaj diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założysz badziewne wtryski i po pół roku zaczną sie sklejać

 

No jest to część prawdy. Efekt przez Ciebie opisany to domena Matrixów, czyli instalacja Diego lub teraz Ego z firmy KME. Ale matrix to jednak nie najtańsza z listew. Średnio ok. 500zł. Znacznie tańsze (o połowę) Valteki sa bardzo przyzwoite. Moje niedługo będą miały rok od założenia i póki co (odpukać) są bezawaryjne.

Podsumowując

Odradzam Diego/Ego (mie tylko ze względu na listwe wtryskową)

Polecam Stag 200/300

O drozszych nie piszę bo określiłeś swoje priorytety.

Ja po długim zgłębianiu tematu założyłem Staga200 i jestem zachwycony. Nie tylko jego pracą ale i rozwiązanami techniczno programowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dwa tysiące zepsujesz auto i zniechecisz sie do LPG. Nie "wyjeździsz" 4000zł to nie montuj wcale bo do tych za 2000zł przy pierwszym gorszym strzale dołożysz na dzień dobry kolejne 2000 na naprawe i dalej będziesz miałtylko 2gągeneracje tym razem za 4000zł. Tutaj http://www.rybacki.pl/query/query_lista.php?kat=21 masz najprościej wytłumaczone nazewnictwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IIIgen to taka wersja przejściowa. Teraz chyba nawet cieżko znaleźć zakład który to montuje. Albo II albo IV. Obawiam sie że za IIIgen teraz zapłaciłbyś więcej niż za IV.

 

Jeżeli szukasz czegoś za 2000zł to dozbieraj 500zł i bez problemu założysz IVgen i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zupełnie inna tijechnoligia :) po krótce : w II masz parownik, stałą ilość gazu w dolocie i tylko krokowcem wpuszcane w dawkach do całego dolotu. Nie diagnozuje sie sam i z sondy widzi tylko zapotrzebowanie lub nie taki układ zerojedynkowy. W IV masz też zasilanie w dolot ale w każdy na każdy cylinder odzielnie przez odzielne wtryski. Komputer od gazu zbiera dane na podstawie komputera benzynowego i cały czas "uczy sie" sam (dostosowuje wtrysk gazu). Wtrysk jest na tyle precyzyjny że praktycznie nie jest możliwy cofniecie sie zapłonu w dolot tzw typowy "strzał gazu". Na drugiej generacji auto traci ok 20%mocy i spala 10-15% gazu więcej. W IV generacji praktycznie moc i spalanie zostaje w parametrach jak na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!