Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kraków LPG


888EX888

Rekomendowane odpowiedzi

z opisu 99r więc prawdopodobnie jedna sonda więc sekwencja pięknie będzie banglała. Polecam Omegasa od LandiRenzo. Stara dobra sprawdzona konstrukcja. Długowieczna i nie gryząca sie z autem. Zadzwoń pod 501798490, montują z głową. Prawdziwi fachowcy, będziesz zadowolony. Myśle że za 3600 ogonisz z butlą w kole, choć w Renault jest to problem bo tam jest VIN nabity :-/ ale i to da sie przeskoczyć. Oni Ci podpowiedzą jak i co. Rozmawiaj z właścicielem, Januszem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sekwencje do 2500-2700zł odradzam. Założysz badziewne wtryski i po pół roku zaczną sie sklejać i mam nadzieje nie musze tłumaczyć co to oznacza. Wprawdzie masz gwarancje rok ale ..... co po roku ??? Druga generacje w połączeniu z silnikiem 16V, kolektorem plastikowym i na dodatek zmiennymi fazami rozrządu to nieporozumienie. Po za tym wysokie napięcie to nie jest mocna strona Renault więc strzału nie unikniesz i wpadniesz w kłopoty przepływomierza. Nawet jeżeli to (cudem) sie nie zdarzy to po protu ten silnik będzie kaleczył na drugiej generacji tzn nie będzie jeździł, dużo palił gazu a do tego gasł na wolnych obrotach. Jeżeli zamierzasz byle czym ogonic to sprzedaj auto i szukaj diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założysz badziewne wtryski i po pół roku zaczną sie sklejać

 

No jest to część prawdy. Efekt przez Ciebie opisany to domena Matrixów, czyli instalacja Diego lub teraz Ego z firmy KME. Ale matrix to jednak nie najtańsza z listew. Średnio ok. 500zł. Znacznie tańsze (o połowę) Valteki sa bardzo przyzwoite. Moje niedługo będą miały rok od założenia i póki co (odpukać) są bezawaryjne.

Podsumowując

Odradzam Diego/Ego (mie tylko ze względu na listwe wtryskową)

Polecam Stag 200/300

O drozszych nie piszę bo określiłeś swoje priorytety.

Ja po długim zgłębianiu tematu założyłem Staga200 i jestem zachwycony. Nie tylko jego pracą ale i rozwiązanami techniczno programowymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za dwa tysiące zepsujesz auto i zniechecisz sie do LPG. Nie "wyjeździsz" 4000zł to nie montuj wcale bo do tych za 2000zł przy pierwszym gorszym strzale dołożysz na dzień dobry kolejne 2000 na naprawe i dalej będziesz miałtylko 2gągeneracje tym razem za 4000zł. Tutaj http://www.rybacki.pl/query/query_lista.php?kat=21 masz najprościej wytłumaczone nazewnictwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IIIgen to taka wersja przejściowa. Teraz chyba nawet cieżko znaleźć zakład który to montuje. Albo II albo IV. Obawiam sie że za IIIgen teraz zapłaciłbyś więcej niż za IV.

 

Jeżeli szukasz czegoś za 2000zł to dozbieraj 500zł i bez problemu założysz IVgen i będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zupełnie inna tijechnoligia :) po krótce : w II masz parownik, stałą ilość gazu w dolocie i tylko krokowcem wpuszcane w dawkach do całego dolotu. Nie diagnozuje sie sam i z sondy widzi tylko zapotrzebowanie lub nie taki układ zerojedynkowy. W IV masz też zasilanie w dolot ale w każdy na każdy cylinder odzielnie przez odzielne wtryski. Komputer od gazu zbiera dane na podstawie komputera benzynowego i cały czas "uczy sie" sam (dostosowuje wtrysk gazu). Wtrysk jest na tyle precyzyjny że praktycznie nie jest możliwy cofniecie sie zapłonu w dolot tzw typowy "strzał gazu". Na drugiej generacji auto traci ok 20%mocy i spala 10-15% gazu więcej. W IV generacji praktycznie moc i spalanie zostaje w parametrach jak na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!