Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Grand Scenica


Budzyy

Rekomendowane odpowiedzi

panoramiczny dach - który mi się baardzo podoba - ale pytanie praktyczne - czy są z nim jakieś kłopoty - czy może być w samochodzie głośniej, lub czy uszkadzają się jakieś mechanizmy co podraża póżniejszą eksploatację

Ja posiadam panoramiczny otwierany dach i narazie problemów z działaniem nie mam (choć nie otwieram zbyt często). Jeśli chodzi o głośność to nie słyszę różnicy pomiędzy wersją z dachem czy bez. Deszcz też nie daje się we znaki. Także jak dla mnie ok.

czy mozna komputer przeprowgrmaować na polski lub angielski?

Można przeprogramować. Jeśli się nie mylę wersje od 2006 roku powinny mieć wgrany język polski i tu wchodzi tylko w grę kwestia przeprogramowiania. W wersji do 2005 trzeba by było jakoś ten polski wgrywać. A jeśli chodzi o koszty to sam jestem ciekaw ile to kosztuje w zależności czy trzeba wgrywać czy tylko przeprogramować. Chyba, że jest jakiś prosty sposób żeby zrobić to samemu. U siebie też zmieniłbym te francuskie komunikaty. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja polska oprogramowania jest od 2006 ale modele po liftingu.

 

Do mojego z 2006 (tuż przed liftem) nie można wgrać polskiego języka obsługi - tak powiedziano mi w aso - nawet za opłatą <piwko> nie ma takiej opcji, ale jeśli ktoś wie gdzie i jak można pzreprogramować to nie da znać.

 

Polski można wgrać w wersjach z navi chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie udało mi się posprawdzać samochody o których wcześniej pisałem:

 

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C8251686

ten w ogłoszeniu ma 96 tys km a po numerze VIN doszli w ASO, że miał 150 tyś w trakcie ostatniej wizyty :-(

 

ale jeszcze lepszy jest ten:

http://otomoto.autokrata....h-C8212632.html

w ogłoszeniu 112 tys a po numerze VIN wychodzi że w październiku w serwisie miał 220 tys !!!!! i do tego miał masę napraw i był mocno eksploatowany

 

Wiec jestem w szoku - ludzie którzy prowadza firmy i takie prostackie oszustwa - to powinno być karalne

 

[ Dodano: 2009-04-03, 21:44 ]

Już nie upieram się przy grand scenicu, chciałbym dostać jakiegoś sensownego scenica

mam jeszcze na oku te 2 oferty (jutro jadę oglądać):

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8270087

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8188613

 

pierwszy to zwykły scenic ale po liftingu, z małym przebiegiem i bogato wyposażony,

jedyny problem jest taki że samochód wogóle nie ma książki serwisowej i nie ma o nim żadnych informacji w systemie (podobno został sprowadzony do Polski po kolizji ale miał tylko zbita lampę i wymieniany błotnik - znajomy go już sprawdzał na miejscu i ocenia że rzeczywiście tylko to miał uszkodzone). Po naprawie w Polsce nie jeździli już do ASO. Ale jutro w ASO mają go dokładnie sprawdzić

 

drugi to grand scenic z Włoch - wg nr VIN raczej jest w porządku, ale jest starszy, powinien mieć już zmieniony pasek rozrządu + letnie opony + inne koszty wychodzi znacznie więcej niż cena wskazana :-(

 

więc mam dylemat - szczególnie że pierwszy mi się bardziej podoba ale obawiam się czy nie był mocniej uszkodzony - czy w ASO sprawdzą to szczegółowo? - czy nie została np konstrukcja samochodu naruszona (prowadnice, silnik itd?) -czy to wogóle jest to do sprawdzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za pomoc. Nie mogłem wcześniej napisać bo byłem zajęty załatwianiem formalności z rejestracją, ubezpieczeniem itd.... <piwko>

Ostatecznie już w sobotę zdecydowałem się na zakup opisywanego przeze mnie w poprzednim moim poście scenica po liftingu (z małym przebiegiem i super wyposażeniem).

 

Tak jak pisałem samochód nie miał książki serwisowej a przebieg wg licznika tylko 60 tys km. Pojechałem na przegląd do ASO (w Koninie ze względu na miejsce zamieszkania sprzedawcy) i to był strzał w 10.

Co prawda przegląd kosztował 350 zł ale wszystko dokładne posprawdzali - samochód całkowicie sprawny (pozostają mi wymiany płynów i filtrów, klimatyzacji itd)

 

Do tego cenna uwaga - dzięki wyposażeniu w FAP (filtr cząstek stałych) - serwisanci mogli potwierdzić autentyczność przebiegu (po ilości regeneracji - i podobno nie można tego na komputerze przestawić).

 

zdążyłem już nim trochę przejechać i jestem pod olbrzymim wrażeniem - 130 koni robi swoje, szczególnie przy wyprzedzaniu i na trasie, a do tego spalanie rzeczywiście b. niskie.

 

ps. Odnoście pytania o sprawdzanie nr VIN - udało mi się parę sprawdzić przez telefon w ASO (ale nie w Warszawie tu jest całkowita blokada).

 

Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!