Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

tubina szwankuje


Rekomendowane odpowiedzi

witam. od pewnego czasu mam problem z prawidłowym działaniem turba w moim aucie. szukałem na forum odpowiedzi na moj problem lecz niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

a wyglada to tak jak kupilem woz to z uciechy aż podskoczyłem 1.9 dti ciągło jak głupie (do tej pory jezdzilem dieslami bez turba) zrobiłem około 100 km. zrobiłem wymiane pasków, filtrów, oleju i akumulatra. potem pojawił sie problem nawet dwa a mianowicie podczas jazdy testowej turbina działała tylko przez około minute potem zpaliła sie komtrolka pomarańczowy kwadracik z zygzakiem wtedy ucieło turbinę (strach malucha wyprzedzać) i tak ma do tej pory. odstawiłem do garażu po 20km w=na następny dzien nie zapalilo za żadne skarby swiata. wizyta u znajomego mechanika i padnięte immo za parę stów skasował immo. autko jeżdzi ale problem turbiny niestety pozostał. nadmienie że sprwdziłem przepływomierz i wszelkie inne czujniki i zaworki opisywane na forum nic nie pomaga. nie sprawdzałem tylko elektroniki. choć od początku myślę że to ona szwakuje.

 

proszę o pomoc w tej sprawie forumowiczów może już ktoś taki problem przerabiał.

 

z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro mówisz,że nagle siadło to trochę nie pasuje na turbinkę , miałem podobny problem i to raczej będzie nie zamykający się zawór egr lub rąbnięty przepływomierz . Piszesz,że sprawdziłeś przepływke , JAK ? Sprawdx jeszcze egr . Gdyby turbo padło to brał by Ci olej i bardzo kopcił !!! <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po odpięciu przepływomierza moc powinna wrócić, jeżeli nic się nie dzieje tzn że przepływka jest prawdopodobnie w porządku.

Czy ten błąd świeci od razu po uruchomieniu czy po przekroczeniu jakiś obrotów?

Sprawdź czujnik ciśnienia i zaworek podciśnienia w kolektorze, oba znajdują się na ścianie grodziowej.

Zawór podciśnienia możesz oszukać poprzez złączenie dwóch gumowych wężyków do niego dochodzących w całość. Kostka elektryczna musi być podłączona do zaworka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bład swieci pookoło minucie czasem trwa to dłużej. i nie ważne czy to chodzi na wolnych obrotach czy tez na zwiększonych. po wyłaczeniu zapłonu i zapaleniu silnika jeszcze raz jest tak samo miuta i muł. zaworek podciśnienia sprawdzałem było to też na forum.

prubowałem po zapaleniu start na ful mocy to docodzę do 130kmh i potem zmula czasem wcześniej

Proszę zapoznać się z regulaminem forum i zasadami pisania postów. - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!