Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przewody zapłonowe


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Ostatnimi czasy mechanik stwierdził, że mam do wymiany przewody zapłonowe w mojej megi. Moje pytanie to za jaki jest koszt takich przewodów. Pytam dlatego bo w katalogu na intercars do mojego modelu ( 1.6e rok 96 BA0F silnik K7M) koszt takich przewodów NGK to 315zł, BOSCH ok. 260 !!! Do innych modeli cena takich przewód oscyluje w granicach 80 zł. Dlaczego taka różnica i czy można takie przewody kupić taniej.

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

podepnę się pod temat.Sam jestem zmuszony do kupna przewodów...podjechałem do sklepu kupiłem swiece (NGK nr 16,podobno maja pasować),ale z kablami to juz nie było wesoło :evil: kolo krzyknął za NGK 289zł!!!No niema bata,na allegro są NGK co prawda nie znalazłem akurat do swojego silnika,jednak sporo taniej.Jeśli nie NGK,to jakie tańsze kupić?Bosh'a odradzał mi mechanik,bo ponoc nieciekawe..widziałem Beru na allegro za 115 zł(teraz mam akurat BERU,niewiem kiedy były wymieniane,bo Niemiec nie powiedział)są też jakieś Santech i QUALITE FRANCE http://www.allegro.pl/item630407981_fra_pr...gane_1_4_6.html co zatem zakupić?? :D sto parę złotych moge wydać...ale nie 300 :!:

koledzy doradźcie coś. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

może masz inne mocowanie cewki,sprawdź .

zerknij na ten temat

 http://megane.com.pl/viewtopic.php?t=14071

napisałem tu jakie przewody pasują ,trzeba patrzeć przedewszystkim na mocowanie do cewki ,bo mógł ktoś założyć inne i potem nawet numer z katalogu dla danego rocznika nie pomoże ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam. Napiszcie proszę, w którym momencie należy te przewody wymieniać? Jakie są objawy ich zepsucia? Ostatnio podczas wymiany świec (RFC 52LS) zauważyłem pęknięty jeden przewód (widać coś białego). Nie wiem czy stało się to wcześniej czy sam uszkodziłem podczas wymiany świec. Na razie zaizolowałem taśmą izolacyjną, ale pewnie należy wymienić. Mam przewody ,na których jest napisne: MUSORB 2250-1F-RENAULT-7700866923 B<P32>, a ten jeden pęknięty jest zupełnie inny (pewnie brat zmieniał w przeszłości). Wydają się być solidne z takimi fajnymi końcówkami. Po zdjęciu ich ze świec gniazda były czyściutkie. A wokół tej świecy z innym kablem było dużo brudu. Moje pytanie więc: czy mogę dokupić jeden przewód (o takim symbolu i z takimi fajnymi końcówkami) czy lepiej kupić komplet nowych? Za podpowiedzi dziękuję.

Załącam zdjęcie tej końcówki.

post-21372-1267389520_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Znalazłem przewody do mojego silnika Eyquem W39 (110zł). Zewnętrzna powłoka to Hepalon o temp. przegrzania 155°C. Czy te przewody nie stopią się pod maską? :-?

Zapomnijcie o powyższym pytaniu. Wymieniłem na przewody Bougicord 2457 za 115zł. Co prawda może są troszkę przykrutkie tzn nie układają się idealnie na plastikowym wsporniku, ale mi to nie przeszkadza.

 

[ Dodano: 2010-04-24, 22:07 ]

Już dwa razy wyskoczył przewód ze świecy :-x . A przewody są nowe. Reklamować? Jeżeli tak to jak argumentować? A może przyczyna jest zupełnie inna? Proszę o pomoc w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie, napisałem bo strasznie dziwie sie dlaczego takie ceny za kable ja do swojej megi od 3 lat kupuje nowe kable co 10 tys km wymieniając je razem ze świecami i nigdy nie wydałem więcej niż 90 zł ostatnio nawet za 60 udalo mi się kupić, Nie sądze aby do naszych aut były jakieś wyjątkowe kable za nie wiem jakie wysokie ceny. Może ktoś chciał was naciągnąć. Aha mieszkam w Poznaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!