Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gdzie silniczek krokowy w megi 1,4 E7J


kubek149

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

wiem ze to laickie pytanie ale prosze o fotke z lokalizacja silniczka krokowego w silniku 1,4 E7J i pare zdan na temat jego czyszczenia. mam problem w postaci takiej ze jak zatrzymam samochod /silnik pracuje/ to jeszcze przez jakies 5 sek sa wyzsze obroty moze ok 200 wieksze od normalnych /nie mam obrotomierza bo wersja RL :D(/. dodatkowo musze dodawac wiecej gazu podczas ruszania bo jesli powoli puszczam sprzeglo to silnik pracuje na krawedzi zgasnie--nie zgasnie. zaobserwowalem jeszcze jeden objaw jesli wlaczy sie wentylator chlodnicy na wolnych obrotach silnika to jest spore szarpniecie i przez chwile jest wrazenie ze znowu silnik ma ochote zgasnac.

prosze o pomoc w tym problemie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek po wymontowaniu czyścisz tylko z zewnątrz. Najważniejszy jest tłoczek, który się z niego wysuwa. Wyczyścić jeszcze trzeba kanał przy przepustnicy, w którym ten tłoczek się porusza. Jeśli to nie pomoże to znaczy ze silniczek sie zacina. Niestety rozebranie go graniczy z cudem. Lepiej kupić nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem i tylko wymina silniczka wchodzi w gre bo po czyszczeniu rzadko się poprawia, a wmoim przypadku po ok 500km padł całkiem (objawy 2500 obr cały czas).

A w twoim przypadku sprawdził bym jeszcze kopułkę (czyszczenie ewentualnie wymiana)

Pozdrawiam

 

[Słownik Języka Polskiego PWN. proszę zwracać uwagę na ortografię :-) DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Na necie znalazłem opis w którym napisano, że przed odłączeniem kabla od silniczka krokowego odłącza się akumulator. Czy jest to konieczne? Obawiam się go odłączać bo słyszałem że niektórym pilot gubił kod i trzeba było znowu zakodować immobilizer. Ja niestety nie posiadam tego kodu i nie wiem czy pan w serwisie mógłby mi go bezpłatnie podać, bo ostatnio jak tam byłem nawet nie chiało mu się udostępnić mi dokładniejszych info. o aucie po numerze VIN, a notabene za dorobienie nowego klucza życzą sobie 750zł, więc strach pomysleć za ile dają ten kod.

 

Wszystko już wiem: wyczyściłem silniczek, przed tym odłączyłem akumulator i...jedyne co się skasowało to zegarek:) reszta działa jak przed odłączeniem.

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Marek24p a powiedz czy twoja operacja przyniosła jakieś pozytywne efekty, bo sformułowanie

reszta działa jak przed odłączeniem
jest trochę mało precyzyjne. Bardzo mnie to interesuje bo mam podobny problem, tylko w MEGANE II 1.4 16V (98 KM, silnik K4J730, przepustnica sterowana elektronicznie).

Problem pojawia się tylko przy ciepłym silniku: po odpaleniu obroty spadają na 600 i po ok. 5s wzrastaja do poziomu 800 i wtedy jest już O.K. Irytuje mnie to 5s normowania się obrotów biegu jałowego, bo jeśli próbuję w tym czasie ruszyć (a nie dodam gazu) to silnik mi często gaśnie. Wydaje mi się że wystarczy wyczyścić "krokowca", ale GDZIE ON JEST??!! Jeśli ktoś wie co i jak to niech zaznaczy mi "krokowca" na zdjęciu i napisze jak go wyjąć.

post-47970-0-04106100-1343556214_thumb.jpg

Edytowane przez Piotrek_KISIEL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!