Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Podpis elektroniczny


meganecoupe02

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zbieram informację nt podpisu elektronicznego, np jak to działa, czy to się sprawdza w biznesie, jak go zdobyć... W necie jest trochę informacji, ale chciałbym się dowiedzieć jak z tym jest w praktyce, może ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tym temacie? Za każde info będę wdzięczny:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawialem... ale w po pierwsze nie jest to za darmo... druga sprawa nie rozwiazuje to wiekszosci problemow...

Poza tym moja ksiegowa swietnie sobie radzi bez tego <ok>

 

Warto wziac pod uwage tez fakt iz dokumenty elektroniczne wymagaja przechowywania jak papierowe... z tym ze tu nie wystarczy katalog i z glowy

Musza byc spelnione warunki co do komputera, zabezpieczenia, backup dyskow itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystam z podpisu elektronicznego od kilku dni (wymagane w przypadku przesyłania dokumentów drogą elektroniczną do ZUS) wcześniej były dyskietki z certyfikatem teraz jest wymagany podpis elektroniczny, sprawdza się to dobrze, wpinasz czytnik w USB, wkładasz kartę i za pomocą dołączonego oprogramowania "podpisujesz" dokumenty przed wysłaniem, oczywiście wcześniej musisz po podpisywać kilka papierków i potwierdzić rejestracje jedną procedurą poprzez internet.

Za darmo nie jest ale nie kosztuje też majątek:

http://www.certum.pl/certum/cert,oferta_po...CFVATzAod0xQepA

 

Ja to kupowałem w Vobisie.

deeper, Podziwiam twoją księgową ja sobie nie wyobrażam co miesięcznego składania dwóch ton papierów do ZUSu jak można to zrobić przez 10 minut drogą elektroniczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie za odpowiedzi. Potrzebuję takiego podpisu do poświadczenia faktur dla niemieckiego urzędu celnego. Czy to się sprawdzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajmy z ta iloscia papierow... <ok>

Warto tez dodac, ze to nie jest jednorazowy koszt <ok>

Jak prowadzisz księgowość przykładowo 100 firm, oczywiście niektóre to działalność jednoosobowa, ale niektórzy zatrudniają przykładowo 10 pracowników więc liczmy średnio po 4 pracowników na firmę i robi się nagle 400 teraz weź sobie to przemnóż przez ilość papieru jakie musiał byś fizycznie dostarczyć do ZUSu, oczywiście są biura rachunkowe które mają 5 klientów to sobie mogą pozwolić na fizyczne dostarczanie tej dokumentacji, ale tak jak pisze ja sobie tego nie wyobrażam jest to chyba nawet niewykonalne, nie wiem czy jakikolwiek zakład ubezpieczeń by się zgodził na przyjęcie takiej ilości dokumentów hehe.

Koszt masz taki, że co rok trzeba odnowić certyfikat i to jest cały koszt, w przełożeniu na zużytą ilość papieru, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, paliwa, czy nawet swojego czasu uwierz, że jest to koszt znikomy.

@meganecoupe02 jeżeli niemiecki UC respektuję taką formę podpisów to myślę, że się to sprawdzi w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, powoli zaczynam łapać o co tu chodzi. Link podesłany wyżej wiele wyjaśnia.

A tak zapytam, czy są z tym jakieś problemy? Na co zwrócić uwagę przy zakupie tych urządzeń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak prowadzisz księgowość przykładowo 100 firm, oczywiście niektóre to działalność jednoosobowa, ale niektórzy zatrudniają przykładowo 10 pracowników więc liczmy średnio po 4 pracowników na firmę i robi się nagle 400 teraz weź sobie to przemnóż przez ilość papieru jakie musiał byś fizycznie dostarczyć do ZUSu

W takich sytuacjach w 100% sie zgadzam, jednak przy stosunkowo nieduzych ilosciach nie widze sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!