Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Witam i mam pare pytań odnosnie modelu Megane 1.4


popers

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jestem nowym forumowiczem :D Niedawno zakupilem Renie 1.4 '99 mam nadzieje ze bedzie sie dobrze sprawowac ;-) moje pierwsze autko wiec jestem lalik prosze o lekką wyrozumialość.

Moje pytanko odnosnie modelu szperałem po forum ale nie znalazlem takiego jak mam wpisany a mianowicie typ BAOVM5 moze ktos wie co to za model nr vin to VF1BAOVM520028375 prosze o opis mego autka bo jest mozliwosc po tym nr z tego co sie doszukalem na forum.

Czy jest to model z silnikiem 1.4 e (75 KM); 1.4 Eco (70 KM); 1.4 i 16V (95 KM) bo się nie mogę doszukać a w papierkach tez kiszka :-(

Kolejne pytanko to odnosnie tego na co warto zwrocic uwage przy tym modelu ma juz 10 lat jak by nie bylo :-/ to ze rozrzad, filtry, olej do wym. to wiem ale czemu sie uwaznie przyjzec? Jak narazie nic nie stuka i nie puka oby tak dalej :mrgreen:

Z gory dzieki za info. [glow=green:6416b75249]POZDRO[/glow:6416b75249] dla wszystkich ;-)

 

[ Dodano: 2009-07-14, 23:09 ]

Pomoże ktos :D :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wogule za odp. ale czy to ph1 czy ph2 hmm byl gdzies kurna temat odnosnie roznic i nie moge go teraz znalejsc jak ktos moze podrzucic linka bedzie dzwieczny ;-) tj. rok '99 z kwietnia

Widze ze tez macie silniczki 1.4 napiszcie prosze jak sie Wam sprawuja?

[shadow=green:fd274fa103]Pozdrawiam Popers[/shadow:fd274fa103] ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba mam ph2 bo przód mam inny jak Twoja renia inny grill i maska a co do tylu to nie pamietam a teraz siedze w pracy wiec nie moge spr. wiec jesli ph2 to jaki to moze byc silniczek 1.4 bo kolega chess pisal o ph1 ze moze to 1.4e a jesli ph2 to :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że w phII występowały też silniki 1.4 8v. Mało bo mało było takich Meganek, ale były :mrgreen:

rok '99 z kwietnia

to będzie raczej 1.4 16V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak coby to nie było byle było zdrowe i sie kulało ;-) bo to najwazniejsze ale milo wiedziec co sie ma pod maska "zeid" napewno nie mam 1.6 wiec nie taki jak Twoj bankowo mam 1.4 no i ph2 bo przód ph2 i tylne klosze "kierunki" jasne no i juz sie czlowiek uczy a to moje poczatki z motoryzacją "lepiej pozno niz wcale" :mrgreen: jeszcze lookne na listwy czy faktycznie cos pisze o ile sa orginalne :-/ Czy to 8V czy 16V to jak narazie stwierdzic nie potrafie :D ale poszperam po for. moze jakies fotki wychacze to obadam. Chyba ze sie nie da bez rozkrecania elementów silnika to kiszka bo narazie swoich łapek wolę tam nie wsadzac Przy wymianie rozrządu sie pewnie dowiem co to siedzi pod maską ;-)

Dzieki wszystkim wogule za roziwniecie tematu nadal mile widziane wskazowki no i opinie posiadaczy sliniczkow 1.4 na co zwrocic uwage na poczatku i na co uwazac podczas eksploatacji.

[shadow=green:b8a7a8a2ee]Pozdrawiam Popers[/shadow:b8a7a8a2ee] ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiedz ile masz kW ( jak masz 55 to masz 1.4e tak jak ja) to bedzie wszystko wiadomo:) jesli masz z poczatku produkcji to jest szansa ze mozesz miec 8v - a powiedz czy masz taka okragla puche z filtrem powietrza czy cos podobnego jak te 1.6;:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej ile mam Kw nie wiem bo takiej info. nie mam nigdzie napisane nie wiem czy powinno byc skoro tak pytacie hmm... :-? w dowodzie nie ma i w papierach tez nie zauwazylem :-/ czy jest z poczatku produkcji hmm... wydaje mi sie ze tak bo jest ona z kwietnia '99 a ph2 chyba od '99 wychodzily chyba ze sie myle :->

 

[ Dodano: 2009-07-16, 23:18 ]

Wieczor wiec tak ufajac moim listwą ze sa org a wygladaja ze są to posiadam Megane ph2 1.4e silniczek czyli 8V 75KM i jeszcze pytanko do posiadaczy jak sie sprawuje to serducho w Waszych autkach? Na co uwazac i wogule :->

Na początek zwracaj uwagę na to co piszesz i w jaki sposób. Zapoznaj się z regulaminem. Dla zachęty :mrgreen:. Zmieniłem użytą przez Ciebie czcionkę w kolorze czerwonym na taką dozwoloną. lepper_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!