Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

BLOS


Shemrock

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znalazlem watku na temat blosu, wiec zalozylem ten, gdyby okazalo sie ze poprostu nie umiem szukac :-) to prosze moda o usuniecie.

 

Wiec zalozylem jakies pare miechow temu w/w urzadzenie i wszystkie problemy z gazem jakie mialem wczesniej (tj strzaly, dlawienie sie, spadek osiagow itp...) zniknely jak reka odjal. Moja instalka jest drugiej generacji (Lovato) z wtryskiem gazu poprzez mikser. Bo zamontowaniu blosa wywali mi go i wszystkie elementy typu silnik krokowy do gazu itp. Na benzynie silnik zachowuje sie jak seria bez gazu (po przelocie 168.000 tysi :D ) - brak zwezki w przewodzie dolotowym powietrza. Na LPG do 3000 obr. ustawiona jest zubozona mieszanka, powyzej dostaje tyle ile chce a osiagi zblizone do tych z pb. Zrobilem na tym jakies 15 tysi i jak narazie nie wymienilam swiec ani kabli (filtr powietrza mam stozkowy i nawet nie byl czyzczony) i poki co zadnych problemow. Z czystym sercem polecam BLOSA. Jesli ktos chcialby wiecej matrialow na temat w/w ustrojstwa to moge podeslac. pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Silnik z wtryskiem i katalizatorem i instalacją bez komputera, wedle przepisów nie powinien przejść przeglądu. Jednak wiadomo jak jest. Zawsze można zostawić komputer od IIgen. Tak na lipę.

2. NIe w każdym silniku da radę zamontować Blosa. W moim byłoby bardzo ciężko.

3. Ogólnie sprytne urządzenie. Prawie nowatorskie. Działa jak gaźnik :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no dlatego że:

1. Przepustnica stoi pionowo na kolektorze i nie jest niczym przymocowana do niego

2. Nad przepustnicą jast płaski filtr powietrza który przytrzymuje przepustnicę.

3. Kilka centymetrów nad obudową filtra jest maska.

Po prostu niema miejsca (bez przeróbek połowy układu dolotowego)

fbefb1a340d864edm.jpg

Zatem, nie dla każdego to cudo :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

enter

Wiec Koledzy którzy macie problem :

-z wariacja na wolnych obrotach

-z mknaca wskazówka obrotomierza jak sie dojeżdza do skrzyżowania

-z strzalami gazu w dolot

-z dławieniem sie na 2 biegu, szarpaniem

-z wielką utrata mocy-z nierówną pracą silnika na gazie

enter

enter

enter

Mam dla was lekarstwo na to wszystko !!!! jest to GAZNIK GAZOWY czyli tak zwany Blos !!! Kosztuje troszke pieniedzy ale i tak te wasze czeste wymiany świec, kabli i filtrów to Wam sie zwróci !!!! Koszt tego cacka to około 300zł z przesyłka !!!!

enter

Same plusy wszystkie te problemy znikna !!!! a Wasza moc wzrosnie i nie tylko na gazie ale szczególnie na benzynie !!!!! bo miksery gazowe to inaczej zwężki w dolocie bo wytwarzaja podcisnienie i tak mieszaja gaz..... a Blos nic nie zweża !!!! i tak dawkuje gaz jak powitrze wlatuje z dolotu !!!!!! Mam filtr stożkowy załozony i rzadnych problemów !!!!! ładnie dostroiłem Blosa i moja Megana 1.6 8v 75KM ma teraz około 90 KM!!!!!!!

enter

Co do Blosa to silniczki krokowe na gaz znikaja !!!!!!!!!!!!!!

i spalanie sie zmiejsza !!!!!

enter

Po 1 nie ma katalizatora 5KM

po 2 mam strumienice 5KM

i stożkowca kolejne 5KM

enter

i to nie jest banalne ale prawdziwe odczuwalna moc i wkrecanie sie na obroty !!!!!

enter

I jeszcze cos dla Tych co nie stać na wydatek 300zł MAGNETYZERY polecam !!!! powoduja one ze szarpanie znika !!!!!! i jest lepsza kultura pracy ja mam je założone przed Blosem i Wszystko mi Pięknie chodzi !!!!!!!!!

enter

NIE KUPUJCIE MAGNETYZERÓW NA ALLEGRO !!!! MACIE JE W DOMU WYSTARCZY ROZEBRAĆ PARĘ STARYCH TWARDYCH DYSKÓW OD KOMPUTERA !!!!!!

TAK SĄ TAM BARDZOOOO SILNE MAGNESY NEODYMOWE KTORE SA UZYWANE DO ROBIENIA MAGNETYZERÓW :) PO CO WYDAWAĆ 50ZŁ JAK MOZNA COS MIEĆ ZA 0ZŁ

enter

mam tak założone na wężu 2 magnetyzetry z początku założylem tak dla zabawy aby cos sprawdzić i sie przekonałem spalanie mi spadło do 1litra gazu !!!!!!!!!!!!!!! i najważniejsze jak sie zatankuje gorszy gaz to jest to prawie nieodczuwalne magnetyzery go poprawia czyli uporzadkuja czasteczki gazu i tak bedzie sie lepiej spalal.......

 

Po pierwsze temat już był poruszany więc przeniosłem do istniejącego. Przed założeniem nowego powinieneś skorzystać z opcji :) a w ten sposób złamałeś regulamin. Po drugie nie nadużywamy klawisza ENTER co u ciebie jest zmorą. Po Trzecie na forum piszemy polską czcionką. Kolejna sprawa to problem magnetyzerów był również poruszany na forum ale w innym temacie. Zapoznaj się z regulaminem. lepper_pl

ps. zamieść chociaż wykres z hamowni i pokaż te swoje 90KM :P

:P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bronius -> Czytaj uważnie za przeproszeniem sam nie masz kontatku z ludzmi :) Jabyś chciał wiedziec katalizator Hamuje gazy wylotowe i to bardzo skutecznie około 5KM po 2 strumienica powoduje ruch wirowy gazów wylotowych kolejne 5KM filtr stożkowy wiesz coć o tym ?? Powietrze wlatuje sobie do układu dolotowego bez wiekszych ograniczen !!! wiecej powietrza silnik daje wiecej paliwa = wiecej mocy !!! Nie pisze tego tak dla jaj ale jeżdze swoja meganą po trasie i wiem jaka to była zmora wyprzedzać sznur samochodów jak masz 75KM Nie mam narazie kasy na hamownie ale już nie musze przy wyprzedzaniu 2-3 samochodów redukować na 3 bieg i krecić auto na 5 tyś obrotów !!!!!!!!!!!!!!! Ci co maja megany z silnikiem 1.6 8v 75KM wiedzą bardzo dobrze o czym pisze :) napisałem do litra gazu !!!! Mój BLOS plus magnetyzery daja w sumie 1litr gazu mniej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Pozdrawiam mądrzejszych inaczej !!!!!!!!!

Dziele sie z Wami moimi doświadczeniami i chce pomóc ale widać dużo osób tego nie zauważa :P Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy straciłem mój caly zbiornik gazu na to :P czyli 36litrów !!! Nie pisze że mam Blosa idealnie ustawionego bo nie miałem żadnych mierników na to... ale jeżdze swa megi cały rok wiec bardzo dobrze znam osiągi tego auta fakt faktem najeździłem sie troszkę strojąc Blosa i troszke kreciłem obrotami i nie czuje już różnicy miedzy benzyną a gazem !!!! a ustawianie typu analizator spalin to do przeczkola to dać razem z gaziarzami :P trzeba dużo jeździc i sprawdzać na niskich obrotach na wysokich, reakcje na wcisniecie gazu troche gazu benzyny i cierpliwości mi umkneło !!!! a co do gaziarzy to mój gaziarz 2 raz instalowal Blosa i na początku nie odkrecił dużej śruby z numerem 10, sam musiałem czytać pełna zpolszczoną instrukcje i sam kombinować !!!

Nie musiałem rozwiercać Blosa jak to inni robią naszczeście :) POLECAM dla tych którzy maja instalacje niesekwencyjną !!!!!!! troszke roboty jest a radocha z jazdy jeszcze wieksza !!!!

 

[ Dodano: 2008-08-19, 20:37 ]

jeszcze jedno ażeby było zabawnie :P bo widać ludzie po mnie jeżdża wiec nie będę gorszy :) Lewy jeśli masz IV generaje tzn masz sekwencje (czyli z wtryskiwaczami gazu itp) to mam do Ciebie pytanie powiedz mi jak określisz czlowieka który majac samochód z pełnym wtryskiem benzyny przerobi go na samochód z gaźnikiem :P

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
..... jak określisz czlowieka który majac samochód z pełnym wtryskiem benzyny przerobi go na samochód z gaźnikiem <czerwona>

 

Pozdrawiam

 

A co masz do gaźnika - te wszystkie wtryski chowają się przy weberach DCOE o

i podobnych. Przejedz się klasyczną Alfą na takich gaźnikach to zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jabyś chciał wiedziec katalizator Hamuje gazy wylotowe i to bardzo skutecznie około 5KM po 2 strumienica powoduje ruch wirowy gazów wylotowych

 

Hehehehhe kilka dni temu byłem u tłumikarza i zakładałem właśnie strumienicę zamiast kata. Wcześniej zamiast kata miałem wstawioną rurę. I żadnej różnicy nie czuje. Pytałem mechanika (dość dobry zakład montujący tłumiki na Sandomierskiej) czy strumienica coś daje. Uśmiechnął się cynicznie i powiedział że nic nie daje. To z tymi dodatkowymi KM to puścił w obieg ktoś kto na wydawał kasę w magnetyzery, strumienice i inne pierdoły a potem głupio mu się przyznać że kaska w błoto wyrzucona. Gdybyś udokumentował testami na hamowni ile masz mocy przed zmianami a ile po zmianach to może ktoś by uwierzył. Co do BLOSA to nie mam ale 2 gazowników uważa że to pic na wodę. Jeden z nich ( zakład na Pakoszu-mają też hamownie) twierdził że nie było zmiany na hamowni przed i po zamontowaniu BLOSA. Także takie pierdoły to powinno się wpisywać do działu Moto Bajki. Może nawet taki powinno się założyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!