Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja do 1.6 automat 1997


gochu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukałem informacji o instalacji gazu do automatu 1.6 lecz nic nie znalazłem więc założyłem temat.

Czy jest jakaś różnica (na co zwracać uwagę ) przy zakładaniu instalacji do automatu w porównaniu z manualną skrzynią?

Jaką instalacje polecalibyście, autko ma 40kkm przebiegu, czy są instalacje które bardziej lub mniej oddziałowywują na tzw. zużycie samochodu. ( tzn, jeśli auto stare i z dużym przebiegiem to nieistotne jaka "jakość" instalacji, a jak "niedojechane" to lepiej zainwestować w lepszą instalacje) - Jeśli istnieje coś takiego jak gorsze i lepsze.

Chce założyć gdzieś w Warszawie jakby ktoś przy okazji coś polecił (o czym jest też w sąsiednim wątku) to z góry dziękuje.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Mam pytanie co sadzicie o :

Instalacja II generacji firmy landirenzo 1800 zł

Instalacja IV generacji - wtrysk sekwencyjny- STAG 4 z reduktorem Tomasetto i liswą wtryskową MagicJet 2600 zł.

 

Różnica 800zł, pytanie czy warto?

 

Lewy czytając forum wnioskuje, że jesteś zwolennikiem sekwencji. Czy te podzespoły i ta ceną to dobry kompromis?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gochu napisał(a):
STAG 4 z reduktorem Tomasetto i liswą wtryskową MagicJet 2600 zł.
za ten sam zestaw zapłaciłem w 3mieście 2400 z butlą w kole więc Twoja cena jest wzięta chyba z kosmosu :-? zwłaszcza że jak szukałem to zauważyłem tendencję że instalacje na pomorzu są trochę droższe niż na południu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To cena w stolicy :-)

Ale jakież było moje zdziwienie jak z mojego małego rodzinnego miasteczka w środku wielkopolski za ten zestaw usłyszałem 2700 :-)

wojtas0305

ile już na niej przejechałeś i czym masz jakieś spostrzeżenia dot. tego zestawu?

Lewy

Bluelpg jest niedaleko, chyba podjadę tam też.

3.12.2009

 

  Cytat
U mnie założyli całkiem przyzwoicie, choć nie bezbłędnie.

 

na czym polegały błędy?

Bluelpg zaproponował 2050, gwarancja 2 lata. Orientujesz się czy tam przy wierceniu ściągają kolektor?

Byłem dzisiaj w paru miejscach i zaproponowano mi też STAG 300 plus (bo ponoć " można regulować pod względem temperatury " i czegoś tam jeszcze, a czego nie można w stagu 4 i dlatego do takiego silnika lepszy będzie stag 300 plus, reduktor Zavoli i wtryski Magic jet) gwarancja jeden rok.

W Bluelpg czas roboty 6h, natomiast w innym zakładzie robota tyle samo, ale odbiór na drugi dzień, bo regulują w dniu założenia i następnego z rana by mieć pewność, że wszystko jest ok (przynajmniej tak mówią).

Szukam różnic między stag 300 plus, a stag 4 (oprócz różnicy w gabarytach).

Pozdr.

 

[ Dodano: 2009-12-16, 18:35 ]

Mam pytanie do użytkowników megane I ( i nie tylko):

 

W którym miejscu w kabinie macie zamontowany ten moduł na którym wskaźnik poziomu gazu?

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  gochu napisał(a):
na czym polegały błędy?
Czujnik temp. płynu przyczepiony izolacją do gumowego węża zamiast wkręcony w reduktor, NIezbyt poprawnie wybrane miejsce na króciec podciśnienia w kolektorze, śrubki osłony akumulatora w kieszeni drzwi kierowcy (dobrze że chociaż były). Aluminiowego odcinka dolotu nie sądze aby wyciągali do nawiertów, ale to akurat w tym silniku nie jest wielkim blędem, bo nawierty są robione od dołu. W MIphI juz warto by ściągnąć kolektor.

W Stagu 300+ są korekty po temperaturze i ciśnieniu lub obrotach. Dokładnie nie wiem. Ja mam zwykłą trzysetkę.

Na plus jest podejście do klienta. Zawsze możesz pojechać z problemem i nie zostaniesz olany. Jazda z komputerem po okolicy i korekta wedle Moich życzeń, tez nie była problemem. Przy okazji nawet zajechaliśmy na stację LPG i podczas tankowania był ustawiany czujnik gazu aby pokazywał w miarę poprawnie.

Drugi plus to to, że nie robią bajzlu pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!