Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Turbosprezarka do Megane 1,4 98r.


lordman

Rekomendowane odpowiedzi

skiba no u ciebie było by to nawet bardzo mozliwe i były by duze efekty tylko ja bronius mowi sa to duze koszty nawet bardzo bo pod turbo trzeba pierwsze zrobi całkowity remont silnika pozniej go dotrzec pare tysiecy i wkładac turbo mozna. to lepiej sobie kurde auto zmienic hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5000 to kupa kasy ale w akcie desperacji bylbym gotow tyle wydac 9ze lzami w oczach) gdybym mial pewnosc ze to naprawde da duzy efekt. Jakiego przysrostu mocy moge sie spodziewac? Znacie jakies inne techniki zwiekszenia mocy? A co do 2.0 16v to nie jestem za bardzo przekonany bo taki silnik wprawdzie daje moc ale pod warunkiem ze zylujemy go do 5,6 tysiecy obrotow a co sie z tym wiaze zmniejszamy jego zywotnosc. Moj natomiast ma przejechane 200 000 km i czuje jakby byl jak igielka (wiem co mowie bo mam ten samochod od nowaci prosto z salonu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj dało by to przyrost przy dobrym remoncie i kims kto wiedział by jak zamontowac to wszystko mysle ze około 180 kucyków było by z palcem w tyłku, ale to koszt jest duzy, wiec nie wiem czy sie opłaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy takim przyroście mocy to skrzynia zaraz poleci bo to najsłabszy element w tym układzie

 

[ Dodano: 2007-05-15, 23:51 ]

poza tym musisz zmienić układ wydechowy, dolotowy, zmniejszyć kompresję, pewnie układ chłodzenia trzeba by przerobić aby dawał sobie radę no i musisz liczyć się ze znacznym wzrostem zużycia paliwa, bo skądś ta moc musi się brać, jak już podnosisz moc to trzeba zadbać abyś się nie zabił więc układ hamulcowy do poprawki, nie wiadomo jak z półosiami - czy wytrzymają taką moc... roboty jest mnóstwo - i nie masz gwarancji, że to nie będzie się psuło... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech by sie znalazło interculler trzeba by byo od jakiegos sprintera i hamulce trzeba nowe a skrzynie sie jakos wzmocni, zawieszenie tez trzeba utwardzic, a bez remontu nie da rady nie wiem czy ktos by ci to zamontował bez remontu trzeba wzmocnic silnik jak tam bedzie takie cisnienie, a jezlei chodzi o psucie sie to jak ktos to dobrze zobi a urzytkownik bedzie dbał o to to nie bedzie problemow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szoda ze nasze auto są takie oforne na swapy... :mrgreen: trzeba sie babrać w silnikach.. :lol:

 

mam znajomego co ma identyczną megi jak moja. Kiedyś jak sie próbowaliśmy szły prawie łep w łep. A teraz założył kolektor Viga pełny bez kata stożek CDA na rurze dedykowanej. I nie to auto sie zrobiło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak przy okazji to ten user też jest na ty forum więc może coś napisze w tej sprawie :mrgreen:

 

Wezwany do tablicy odopwiadam :lol: I prosze mną nie straszyć, a własciwie moim przypadkiem. Odpocztąku jakieś fatum namnie siedzi.

 

Sprawa wygląda tak. Jeżeli miało by być turbo to rzeźba straszna, sensowne wydaje sie kupno silnika 1.4 z R5 GTT, wszystko do zrobienia :lol:) . Na N/A piszecie ze 1.6 8V, wszystko cacy, silnik prawie bliźniaczy gabarytami. Problem zaczyna sie przy osprzęcie, trzeba całą wiązke od wersji 1.6 i jakoś ja połączyć z wiazką od 1.4. Różnica jest spora pomiedzy Fenix 3 a 5. Dotego dochodzi pompa paliwa i pytanie czy bak jest taki sam, ale to akurat najmniejszy problem.

 

 

1.6 16v zdaje sie jeszcze inny system wtryskowy, nie znam nie wypowiadam sie.

W Swapa można sie bawić, ale trzeba pamietac ze zawsze coś wyjdzie w trakcie,a im droższy motor, tym to wtrakcie bardziej szarpie po kieszeni. Mając kase na uturbienie 1.4 energy ( słyszałem o jednym wytrzymał 10tyś poczym strzeliła korba) zmienił bym auto :lol:

 

przekładka trwa 3 godziny :lol:

 

Chciał bym to zobaczyć :)

 

Mi schodzi w 2 osoby około 10h a sruby juz zruszone i wprawa jest dośc spora ;)

 

Reasumująć 1.4 Energy turbo nie, 1.6 8V można sie bawić, pod warunkiem ze kasy nie brakuje i wszystkie cześci bedziesz miał z jednego sprawnego modelu ;)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Lordman widze ze borykasz sie z tym samym problemem co ja, czyli niedobor mocy w Megi. mam ten sam silnik co Ty i dosc duzo czytalem o tym w jaki sposob mozna w miare ja wzmocnic za nie duze pieniadze, tak wiec proponowalbym cos czego nie robilem ale planuje to zrobic, a mianowicie chip tuning w krakowskim V-techu albo w VTG czego wynikiem by byly jakies 83km, zakup stumienicy co by dawalo 10 kolejnych kucykow i jakiegos dobrego filterka powietrza max.3 km. lacznie dawalo by to ok90km moze nie jest to jakis super zastrzyk energii ale zawsze cos. Tak wiec w ten sposob silnik 1.4 8v = 1.4 16v. Chiptuning w V-techu ok.750zl strumienica ok 1000zl plus jakis filterek czyli zamknalbys sie w ok 2000zl tak wiec nie najwiecej pieniedzy :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!