Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomoc przy wyborze kupna


mcant

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad 1. Słabo spasowany przód. Poduszka pasażera w innym kolorze, tak raczej nie powinno być.

ad 2. Bez większych zastrzeżeń.

ad 3. Nie jest źle, jest klimatyzacja :) w poprzednich nie było, ale za to to jest phI.

ad 4. Zdecydowanie najładniejsza. Cena też ok, warto się zainteresować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mało pokazujące zdjęcia, przypadek?

2. Mnie się podoba, silnik 1.6 a nie 1.4 :)

3. Wygląda na nieźle utrzymaną ph1, jak napisał kolega wyżej "jest klima" :)

4. Wygląda najładniej, ale czy nie jest tylko odpicowana do sprzedaży? :)

 

wiem, że strasznie krytycznie do tego podszedłem, a w tym przedziale cenowym nie ma co szukać ideału :) oczywiście najfajniejsza moim zdaniem jest ta ostatnia :)

a przed kupnem oczywiście warto się autku naprawdę dokładnie przyjrzeć "na żywo"

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tylko jak widzę, że na TYM zdjęciu ten cud techniki ma malowany przedni zderzak, maskę i progi? (a może źle widzę? - mam świetną matryce w laptopie i widać różnicę kolorów na tych elementach).

Zdjęcia odpicowane w PhotoShopie moim skromnym zdaniem!

Tylny zderzak tez w innym odcieniu.

Nr 2 nie lepszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się nazywają surowi sędziowie :)

Szukam dalej choć ta 3 chyba najbardziej mi odpowiada szkoda że to I.No cóż chyba wszystkiego się nie da mieć. Poza tym nie ma czasu żeby jeździć to wszystko i oglądać.

Pozdrawiam i dzięki za rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave, ja u siebie widzę tylko maskę w innym kolorze. Zderzak, błotnik i cały bok w jednym kolorze. Na innym zdjęciu już jest ok. Trzeba na żywo zobaczyć, żeby mieć pewność.

Sedan nie ma listwy na tylnych prawych drzwiach. Nie jest taki zły. Jak byś go chciał obejrzeć to w Płocku mogę pomóc. Gość się postarał i wybrał chyba najładniejsze miejsce do robienia zdjęć w mieście - skarpa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam podczepię się pod temat

co sądzicie o tej megance?

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9879757

co to za silnik 1.6 i tylko 75 KM ? dodam że mój ojciec przez kilka lat jeździł meganką tylko że ph II i tam miał silnik 1.6 z ponad 100 km. stąd moje pytanie.

oczywiście pojechałbym z nią na stacje kontroli ale zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć co Wy o niej sądzicie :mrgreen:

pozdrawiam

edit: o i jeszcze jedno pytanie. czy do ph I można wsadzić kierownicę od ph II ? trójramienna bardziej mi się podoba po prostu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to za silnik 1.6 i tylko 75 KM ?

Był taki silnik oferowany w Niemczech bo u nich ubezpieczenie płaci się za moc, a nie pojemność.

Silniki szesnastozaworowe były oferowane po lifcie w 99roku (chociaż nie wszystkie).

Na pierwszym zdjęciu widać różnicę w kolorze przednich i tylnych drzwi, albo zdjęcie albo malowidło. Brakuje też przedniego nadkola lewego. Wgniotka na masce zaraz nad znaczkiem. Lakierowanie drzwi i skorupy lusterka ok 4 stów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed liftem w 99 roku wszystkie były 8 zaworowe (pomijam 2 litry z coupe). Nie wiem czy to prawda, wiele osób na forum ma ten silnik zagazowany i sobie chwalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za szybką odpowiedź ;) jutro do człowieka zadzwonię i go wypytam o te drzwi i brak nadkola :mrgreen: choć z doświadczeń z ojca meganką wnioskuję że te części nie są raczej drogie. (moja siostra ucząc się jeździć zmasakrowała przód ;) i musieliśmy remontować ;) ) ważne żeby technicznie był ok !

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem zainteresowany kupnem meganki,

ja bym proponował od któryś z userów, było ostatnio trochę ogłoszeń. Wydaje mi się, że takie auta zrobione i zadbane są z duchem i sercem (oczywiście nie żelazna zasada).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!