Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II CC 2.0 wielka prośba o pomoc


p-maz

Rekomendowane odpowiedzi

http://allegro.pl/item734430106_renault_me..._rewelacja.html

 

Przyglądam się do tej meganki - zastanawiam się czy warto jechać za nią.

Wydaje się być w porządku - serwisowana cały czas 51 tys KM.

Pierwszy właściciel, kupiona w Polsce w salonie. Właściciel piszę że wersja udana, nie miał problemów z elektryką, ogólnie stan bdb + komplet opon zimowych.

Garażowany, bezwypadkowy.

 

Silnik 2.0 benzyna, przebieg 51 tys.

 

O co warto się pytać sprawdzać w tej wersji silnikowej? Sprzęgło lubi padać?

 

 

Proszę o pomoc na co warto zwrócić uwagę, jeśli chodzi o kabrioleta i przede wszystkim jeśli chodzi o megankę II - nigdy wczesniej nie miałem dotyczenia z nimi, ba zawsze wcześniej był diesel...

Samochód serwisowany cały czas - przed kupnem jechać na warsztat?

Będę bardzo wdzięczny za każde rady... czy np. silnik 2.0 jest dobry czy to wielki nie wypał itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli serwisowany w ASO, i jest wszystko w książce serwisowej do jakiegoś tam zbliżonego do rzeczywistego przebiegu - oferta jest interesująca :mrgreen:

Zawsze warto jechać na warsztat. Do ASO, z którym te auto nie miało styczności, tak żeby nie było nic po znajomości przez właściciela;]

Gorzej, jak licznik jest kręcony, ale (nie dam sobie głowy uciąć) chyba są w stanie sprawdzić rzeczywisty przebieg po karcie do samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gorzej, jak licznik jest kręcony, ale (nie dam sobie głowy uciąć) chyba są w stanie sprawdzić rzeczywisty przebieg po karcie do samochodu.

Nie ma takiej możliwości, karta zapamiętuje przebieg, który jest w aucie.

Jak właściciel wyrazi zgodę do jedź na myjnie bezdotykową i lej wodę na dach i jego okolice. Jak będzie szczelny to dobrze. To najprostszy sposób żeby sprawdzić kabrio, bo przy wypadku robią się szczeliny i woda chlapie na głowę :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej możliwości, karta zapamiętuje przebieg, który jest w aucie
to się zgadza. Do wczoraj miałem 161kkm, po wymianie licznika mam 21kkm. Dziś w ASO odczytali z karty 21kkm :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej możliwości, karta zapamiętuje przebieg, który jest w aucie.

Dzwoniłem dzisiaj do ASO i mówili, że mogą krok po kroku odtworzyć (historię) przebiegu jaki był w aucie właśnie za pomocą karty.

Kompleksowe sprawdzenie auta: zawieszenie, komputer, elektronika itp. kosztuje 250 zł.

A jak ten silnik się sprawuje w ogóle - 2.0 16V.

Czy kabriolety mają koło zapasowe w standardzie?

Zawsze warto jechać na warsztat. Do ASO, z którym te auto nie miało styczności, tak żeby nie było nic po znajomości przez właściciela;]

Właśnie... właściciel proponował mi pojechać do warsztatu po sąsiedzku... ale zadzwoniłem do innego ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogą krok po kroku odtworzyć (historię) przebiegu jaki był w aucie właśnie za pomocą karty.

Ciekawe co mieli na myśli. Historie mogą odtworzyć za pomocą przeglądów, które były wykonywane w ASO Renault i wklepywane do komputera z datą i przebiegiem. Karta ma pamięć do przebiegu i kilku innych informacji. Takie informacje zebrałem będąc w ASO, ale widzę że co placówka to inna opinia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Mam 2.0 turbo wiec trudno mi powiedzieć jak jest z 2.0 bez turbo.

Pali tak: Jak przejechałem 600km po autostradzie z Niemiec do Polski + 150km syfiatych dróg słowackich i polskich średnio 7,8L/100km ! (prędkość średnio 140-160km/h miejscami 220km/h ;). Załadowany bagażnik , tylne siedzenia i dwie osoby na przodzie.

Teraz jeżdżę po małym mieście i mam 9,6L/100km. Ale myślę że z tym bez turbo będziesz miał jakieś 0,5 do 1L więcej. Oczywiście wszystko zależy od stylu Twojej jazdy.

Co do ceny to jest trochę "podejrzana" jak za ten samochód. Oczywiście okazje się zdarzają, ale proponuję Ci go prześwietlić dokładnie. Weź kogoś co naprawdę zna się na rzeczy żeby oglądną to auto, albo jedź do autoryzowanego serwisu RENAULT żeby go sprawdzili. Jeśli właściciel pisze prawdę zgodzi się na wszystko. Jeśli kłamie będzie wymyślał że nie ma czasu, albo że mu się nie chce itp....

Chcesz jeszcze coś zapytać pisz na [email protected]

Co do koła zapasowego to nie ma :mrgreen: Przynajmniej u mnie. Mam jakiś zestaw z silikonem który podobno się pompuje do koła i ma wszystko grać ;) Ja jeszcze nie miałem okazji tego przetestować.

 

Regulamin forum należało przeczytać przy rejestracji :!: Wyraźnie jest tam napisane o zasadach cytowania postów :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2.0 16V + gaz jak dlam mnie silnik troszke slaby ale spowodowane jest to masa auta az 1520kg!!!! ogolnie sprawuje sie niezle, jakotakich klopotow nie mialem, jedynie lozyska mcpersona wymienilem. ogolnie za ta kase autko godne polecenia,troszke denerwuja plastiki ktore trezszcza szczegolnie zima.sprawdz dach tak jak pisal kolegam meganecoupe02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za rady.

Wpierw pojadę ze znajomym obejrzeć auto, sprawdzić dokumentacje

później do ASO w drugiej części miasta ;)

później myjnia bezdotykowa

na koniec jeszcze żeby upewnić się czy auto jest bez wypadku pojadę zrobić geometrię kół...

myślę że przebieg można stwierdzić poza książką serwisową zużyciem tapicerki, kierownicy i pedałów itp.

udało mi się także dotrzeć do zdjęć tego samochodu z 2008 roku i widziałem że na liczniku auto miało wtedy 40 tys.

o czymś może zapomniałem? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze sprawdz stan pozniomu plunu hydraulicznego i stan popmy i zbiorniczka,znajduje sie on po prawej stronie bagaznika tam gdzie czujnik rolety, zdemontuj rolete, wyciagnij lampe( 2 plastikowe motylki|) nastepnie kolki tapicerki i wymontuj caly boczek,popatrz czy nie ma wyciekow i czy cos nie bylo kombinowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Od 2 miesięcy jestem posiadaczem Megane CC z 2006r. nie wiem czy będę Ci w stanie pomóc jeżeli chodzi o spalanie oraz dynamikę ponieważ pokusiłem się o wersję ze skrzynią automatyczną ;) Spalanie ogromne średnio 12-13l w mieście ( wina skrzyni) dynamika mogłaby być lepsza ( wina skrzyni) ale dźwięk silnika wkręcającego się na obr. Oraz spojrzenia ludzi ( zwłaszcza kobiet) bez cenne ;) Moja rada jest taka jeżeli masz szanse dorwać wersję w manualu to się nie zastanawiaj spalanie będzie w granicach 10l dynamika o wiele lepsza !! auto prowadzi się super zwłaszcza w wersji cabrio :mrgreen: ( w przyszłym tygodniu dodam zdjęcia )

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!