Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

W przekładni SMI jest śruba sześciokątna do regulacji luzu. Odgina się takie dziwne blaszki i po problemie.

A jak jest w przypadku przekładni TRW ? Też coś tam jest ale nie widać sześciokąta na śrubie i ta blaszka zabezpieczająca jest całkiem inna. To się jakoś rozbiera ? Czy w tej przekładni luzu nie można skasować ?

 

[ Dodano: 2009-06-19, 01:26 ]

Tyle tu fachowców i nikt nic nie napisze ? :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
Najlepiej wchodzisz do kanału i łapiesz za gumę drążka kierowniczego tuż przy przekładni i ruszasz listwą góra-dół jak słyszysz stuki lub czujesz luzy to na mozna to wyregulować śrubą na przekładni...

 

No tak nie do końca się z Tobą zgodzę gdyż jak złapiesz za gumę drążka kierowniczego i będziesz ruszał to wyjdzie na jaw wadliwa listwa. Zapomniałeś chyba że ruszając tym elementem możesz wprowadzić się w złą diagnostyke gdyż luz może mieś drążek kierowniczy a dokładniej "jabłko drążka kierowniczego" ten element też potrafi się wyrobić tym bardziej w megankach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolać płynu zawsze możesz, ale pod warunkiem, że jak sprawdzisz to wyjdzie, że ci brakuje. Poza tym, dolanie płynu raczej nie wpłynie na zniwelowanie luzów na maglownicy. Albo dokręcić, tak jak wspomina się wcześniej, albo niestety gdy to nie pomoże - kosztowniejsza wymiana - w zależności w jakim jest stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się przyglądałem, jak u siebie wymieniałem to się różnią budową (TRW jest krótsza, tak mi się wydaje), pewnie troche montażem i regulacją, domyślam się również, że wtedy są też inne drążki kierownicze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to różnie, czasem się zachowa naklejka, np. ja nie miałem. Ale zrobłem w ten sposób, że wydrukowałem sobie zdjęcie wyglądu TRW i SMI (załączone w tym dziale), wjechałem na kanał i sprawdziłem. Na szczęście dla mnie było to SMI, bo na allegro jest ich dużo - z 80%-90%, koszt niecałem 200 zł, więc nie było tragedii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam,

Mam do wymiany w swojej Reni (1.6 16V 2000r.) drążek kierowniczy i osłonę, jednak nie wiem jaką mam przekładnie. Z kanału przyglądałem się jej z każdej strony, jednak żadnej naklejki ani symbolu nie zauważyłem. Jedynie co udało mi się znaleźć to wytrasowany nr. na maglownicy ( na wysokości jak wychodzi kolektor wylotowy). Ten nr to:

"J1100

0256 2266".

Numery są jedne pod drugim jw. Moja prośba brzmi, czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jaką mam przekładnie? Czy będę musiał dopiero cały drążek wyciągnąć i z nim pojechać do sklepu? Dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!