Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od 2 miesiecy jestem posiadaczka Renault Megane I, 1.6e RT, autko zakupione w Norge z przebiegiem 170tys.km. Wszystko bylo ok dopoki nie pojechalam nia do Pl na urlop i przy okazji nie zrobilam kilku wymian, tj: wymiana oleju, filtra powietrza i oleju, caly uklad wydechowy wlacznie z katalizatorem ( bylo kilka dziur na calym ukladzie), oraz byly robione u blacharza progi....po przyjezdzie od blacharza autko stalo w garazu i mialo montowane przez brata i ojca ten uklad wydechowy...Gdy wszystko juz bylo ok...pojechalam na wycieczke nad jeziorko. Po 2 h wracam do samochodu i ojej-zdziwienie pelne...nie moge odpalic.... po 3-4 probach-odpalil.... Wrocilam kilka dni pozniej do Norge...i sie zaczelo.....co jakis czas nie chciala odpalic. Zauwazylam, ze jak zaparkuje lekko tylem wyzej to raczej odpala, ale sa dni, ze musze wspomoc deptaniem w gaz....wtedy zacznie sie dlawic i zaskoczy. Bylam w renomowanej firmie norweskiej zajmujacej sie wszelkimi naprawami...wymienili wezyk paliwa, bo ponoc byl pekniety i skasowali krocie (jak dostalam fakture to sie przezegnalam: za wezyk wyszlo na polskie zety: 5, a za montaz 400zl!!!) Od poczatku podejrzewalam pompe, pomimo, ze jestem baba i oprocz podstaw to nie mam pojecia o naprawie samochodow, ale ojciec zasugerowal, ze to moze byc pompa tlumaczac objawy. Oczywiscie przyczyna nie byl wezyk...Jak stawalam na plaskim lub lekko przodem do gory to juz wiedzialam, ze bede sie modlic o odpalenie. Rano nigdy nie mam problem z odpalaniem, bo auto parkuje na podjezdzie tylem wyzej.Coraz czesciej sie to zaczelo zdarzac, ze nie moglam odpalac nieraz po 10min. Znow zostawilam auto w warsztacie na cala noc i dzien....i o zgrozo: mechanicy norwescy nie znalezli przyczyny, bo im odpalal za kazdym razem!!! Rece mi opadly.....zalamalam sie samym ich podejsciem do sprawy: pytam czy sprawdzali pompe, a oni, ze nie, bo jak odpalal to nie musieli. Teraz zdarza mi sie to co kilka dni, czasem nawet jak stane tylem do gory, choc przy tej opcji najrzadziej. Tu w Norge nowa pompa kosztuje po przeliczeniu jakies 1300zl plus montaz 400zl, wiec nie mam zamiaru dokonac tu zakupu. Wykupilam lot do Pl z zamiarem kupna tej pompy. Wiem, ze musza sie zgadzac numery a ja nie wiem jak je sprawdzic. Prosze o pomoc czy to napewno pompa i jak kupic prawidlowa. Ach...zapomnialam dodac, ze u tego blacharza podmieniono mi nowe wycieraczki na konkretnie pofaldowane, wiec wszyscy podejrzewamy, ze podmienili mi rowniez ta pompe, bo przed wjazdem do blacharza nigdy nie bylo problemu z odpalaniem i jak kupowalam auto z ojcem chlopaka to mowil, ze silnik odpala jak nowy, chodzi rowniutko, ze jest w stanie idealnym, a po odebraniu auta od blacharza juz obroty skakaly na zimnym silniku, auto cale drzalo, ze momentami balam sie, ze zgasnie. Co moge jeszcze ewentualnie kupic w Pl, zeby nie przeplacac tu w Norge? Jakie macie podejrzenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nastepnym razem ci nie odpali podnies kanape z tylu i tam bedzie czarna plastikowa pokrywka podwaz ja jakims srubokretem i bedziesz miec dostep do pompy biala z czarnym pierscieniem, wez klucz do kul i puknij nim w pompe kilka razy ale nie za mocno i sprobuj odpalic jesli odpali odrazu to mozesz byc pewna ze o jest pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ponownie.

Po dlugich poszukiwaniach przyczyny niestartowania renaulta okazalo sie w salonie, ze to SPJELLMAKANISME ENHET - w doslownym tlumaczeniu:start mechanizm jednostka, niestety nieznam polskiego odpowiednika tej nazwy...:mrgreen: wymieniono takze kolektor dolotowy, wiec to pewnie powiazane.

Czy ktos wie jak ta czesc nazywa sie poprawnie w jezyku polskim?

Autko startuje teraz jak nowe;)

Dodam jeszcze ze przed naprawa dalo sie Renie odpalac tylko z jednoczesnym depnieciem na gaz przy kreceniu i tez nie zawsze sie udawalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!