Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe - pytania ogólne

kondziu

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko

Mam zamiar kupić w przeciągu najbliższych tygodni megane coupe lecz mam pewien dylemat - mam 182 cm wzrostu i ciekawi mnike,czy przy tym wzroście zmieści się ktoś za mną na tylnej knapie?

Jak wjedziesz trochę pod kierownicę to się zmieści, ale to nie będzie przyjemne ani dla Ciebie, ani dla osoby za tobą. Powiedziałbym że Coupe to auto max 3 osobowe, no chyba że dla czterech niższych osób. Dla dwóch idealne.

Dzięki za rady,kto będzie chciał tam jechać to ma pecha, więcej jak 3 osób i tak wozić nie chcę ;)

Dobra, teraz mam kilka pytań co do tego,jak mam cacuszko moje kupić.

1. Mam do dyspozycji ~8-9 000 zł. Jestem bidnym studentem i interesuje mnie samochód na gaz, Czy opłaca mi się kupić samohód z od razu zamontowanym gazem czy kupić taniej benzyniaka i zamontować instalację na wlasną rękę?

2. Który silnik polecacie? Nie zależy mi na tym,by jeździć na autostrady i gnać przed siebie z większymi prędkościami, raczej sprawnie się przemieścić z punktu A do B. czas spędzony w mieście i poza nim mieści się w proporcji 30:70.

3. Bardzo dużo osób wypowiada się co najmniej źle o awaryjności tego samochodu. czy rzeczywiście jest aż tak źle?

1. Twój wybór. Ja bym kupił benzynę i dopiero założył gaz, żeby uniknąć sytuacji że ktoś sprzedaje auto bo ma problemy z gazem. Tak poza konkursem, to szkoda do Coupe zakładać gaz, tracisz miejsce w i tak małym bagażniku, już lepiej chyba pomyśleć i dieslu - ja tak zrobiłem i jestem zadowolony.

2. Do przemieszczania się spokojnie 1.6 90KM powinien wystarczyć.

3.

Bardzo dużo osób wypowiada się co najmniej źle o awaryjności tego samochodu.