Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupił(a)byś ponownie Megane II


mister

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda nie Megane II a Scenika II to bez wątpienia. Tyle że wersję Grand. Na swojego ScenikaIIphII nie narzekam chociaż całkiem bezawaryjny nie jest (dwa razy wymieniane górne łożyska macphersonów, wymiana przednich tarcz i klocków-wszystko na gwarancji). Moim zdaniem nie ma samochodu całkiem bezawaryjnego-taki model nie został jeszcze nigdy wyprodukowany. Ideał ma to do siebie że się do niego dąży. A efekty tego dążenia są różne :oops:

 

Dodam że Grand miałby zająć miejsce Scenika I ale to chyba jeszcze trochę czasu, kryzys trochę mi pomieszał szyki ale kto wie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Powiem Wam szczerze - swoją Megi "odziedziczyłem" po ojcu,który zmienił samochód w maju 2008.

Kiedy w 2006 roku kupował Megankę - pukałem sie w czoło.

"Na polskie drogi francuza ?!!" - mówiłem. Słyszałem wiele opinii o wygodzie jazdy,ale też awaryjności zawieszeń samochodów z Francji.

Kiedy go kupił i wsiadłem do niego pierwszy raz - troszkę byłem zawiedziony. Siedzenia wydawały mi sie wąskie i mało wygodne ( czas zmienił tę opinię ).

Do dzisiaj uważam, że plastiki wewnątrz są..jak to ładnie ując - troszkę tandetne

( naraziłem się Wam ? ;-) ) i to właściwie dzis jedyna rzecz,która mnie w megance drażni.

Choc gdziekolwiek nie siegnąc do internetu jest powszechna opinia o "dobrej jakości plastiku zastosowanego do wykonczenia". To mnie troszkę dziwi,ale nieważne.

Po kilku miesiącach jazdy Megankę pokochałem.

Mój podziw budzi lekkośc i swoboda jazdy. Wspomaganie kierownicy chyba nie może byc lepsze ( dosłownie jednym palcem ).

Biegi wchodzą leciuchno i bardzo precyzyjnie - wielka zaleta !!

No - może żeby nie było za słodko w kombiaczku ta tylnia roleta, chyba od początku źle zaprojektowana, a i zdejmowanie belki to horror ( może tylko u mnie ? )

Do zawieszenia zarzutów nie mam. Jestem wręcz zdania,że to samochód w swojej klasie idealny. Kilkuletnie modele oscylują w cenie 25000 tys. co naprawdę jest ceną sensowną w kategorii "jakośc - wiek - cena" porównując do innych marek.

Tak - wybrałbym jeszcze raz Megi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e tam narzekacie. Gdzieś to pisałem i powtórzę. Żona ma 2 letnią Thalie, ciocia 7 letnią Megi II i ani razu żaden samochód nie miał awarii. Dlatego zdecydowałem sie na Megane poniekąd. Przy dzisiejszej technice i komputerach nawet Mercedesy częsciej nawalają niż Renówki. Ja mam swojego od 1,5 miesiąca. Zrobiłem 6 tyś. km. i odpukać cieszę się jazdą <ok> Znajomy mam od 2 lat Volvo V50, co chwilę ląduje w serwisie. 3 razy miał wyciaganą skrzynie biegów. A Volvo jakie znamy to nie zawodne auta <ok> Sąsiad miał Lagune II 5 lat, chwalił sobie to autko jak żadne inne. Sprzedał i kupił Lagune III. Innego nie chce. Ja jak będę kiedyś zmieniał auto to na pewno kombi ale nie wiem czy Megane III czy Laguna III ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za mało przejechałem autem co by wieszać na nim psy, odnośnie kupna jeszcze raz gdybym miał wymienić moja nubire na inne auto to megane II czemu nie ale już z 1,9 130 kucyków bo w tej którą mam według mnie brakuje pary :evil: jedzie przyspiesza ale rakieta to to nie jest. Za pare lat jak najbardziej przygarnę Megane III jak już wyleczy się z chorób wieku dzieciecego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam megi I po faceliftingu, od roku się z żoną nim wożę, i prawdopodobnie, jak wszystko będzie ok z kasą, to megi zostawiam sobie i będę modził jako auto do zabawy(żona mi obiecała:P), a kolejne autko to także Renault <ok>

Samochody mają to do siebie , że czasem się psują, ale nie ma reguły jaki i za ile się zepsuje. Moi rodzice mieli Od nowości Poloneza trucka, przez chyba 4 lata i nic się nie zepsuło:)

 

Wszystko może się popsuć i tyle <ok>

Osobiśćie uważam, ze Renault ma najlepszy stosunek jakości do ceny i tak naprawdę Renówki są śliczne;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!