Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pomocy! Juz nie wiem co robic - Megane gasnie


dgi

Rekomendowane odpowiedzi

mam instalacje stag300. samochod po przejechaniu okolo 2 km po wcisnieciu sprzegla gasnie. dzieje sie tak chwile przed przerzuceniem na gaz i chwile po, dopoki nie zwiekszy sie temperatura. kiedy samochod jest calkiem zimny albo nagrzany wszystko jest w porzadku. jakies porady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

St.Pogo, Przerabiałem to u siebie,jest kilka opcji,a mianowicie,filt fazy lotnej do wymiany,może też być za wczesna temp. przełączania na gaz,lub też czujnik temp gazu jest uszkodzony. Ale jak bedzie źle wyregulowany mnożnik od samego początku to też tak się będzie dziać. Jak wcześniej było ok to najpierw filtr ;-) A potem dalsze opcje. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Bla bla bla :roll:

Jedyny który ma rację w tym całym bajzlu jest Lewy.

Ten Zenit to pierwsza rzecz którą należy wymienić, ma badziewne korekty po ciśnieniu.

To z kolei, jak już Lewy pisał wzrasta po tzw. CUT OFF, gdy tylko wtryskiwacze na chwilę się otworzą gaz jest wpychany pod bardzo dużym ciśnieniem do silnika, który z kolei tego nie przepala i w następstwie gaśnie. Jak ktoś gazował auta z turbo wie o co chodzi ;-)

 

Opisujesz że gdy w końcowej fazie hamowania muśniesz pedał przyspieszenia silnik utrzymuje pracę, a to dlatego że nadmiar ciśnienia z magistrali został przemielony przez motor.

 

Normalna elektronika typu KME Diego G3, Stag, czy wszystko z rodziny A.E.B. (Omegas, O.M.V.L, Bigas, Elpigaz, Zavoli itp.) da sobie radę ponieważ ma dopracowane algorytmy korekty po przyroście ciśnienia.

 

Kolejna rzecz to dobry reduktor charakteryzuje się stabilnym ciśnieniem i małym jego wzrostem po CUT OFF. Twój jest do bani.

 

Gazownik na tyle znal sie na rzeczy, ze zamontowal parownik rownolegle do toru jazdy.

Montaż reduktora ciśnieniowego ma niewielkie znaczenie, to nie II generacja gdzie bezwładność przepony podczas hamowania powodowała dziwne akcje ;-)

 

Wtryskiwacze - czerwone Valteki (ponoc nie sa najlepsze, prawda to?)

 

BZDURA !!! Najtańsze i najprostsze w utrzymaniu, na pewno nie najlepsze ;-)

 

Zastosuj się do zaleceń Lewego i wymień sterownik LPG, nad reduktorem też bym się mocno zastanowił (podejrzewam że masz Tomasetto AT09 czyli Alaska ), proponuję na wyminę typu Silver lub Scorpion. Ważna sprawa to doprowadzenie do parownika porządnego podciśnienia z kolektora (najlepiej pobrać dodatkowo za przepustnicą).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!