Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

centralny zamek w megane I


umc91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie , mam następujący problem : posiadam renault megane 1.6 RT z 96 roku i kupiłem ją tylko z pilotem od centralnego zamka , oczywiscie dostałem dwa kluczyki ale tylko jeden pilot. Drzwi moge zamknąc jedynie pilotem , gdy wkładam kluczyk do drzwi to tylko mi sie obraca i nic sie nie dzieje .. zupelnie nic obraca sie i tyle . Mam pytanie czy jest mozliwośc dokupienia jakiegos uniwersalnego pillota innego zebym mial jeden zapasowy. To jesli tak to jaki polecacie i jak to zrobic zeby te inne piloty które dokupie działały prawidłowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zakupisz sam centralny i podłączysz np,pod włącznik na konsoli to wystarczy jedynie prawidłowe podłączenie i działać będzie .Dawałem instrukcję do alarmu gdzie jest opisane podłącznie centralnego zamka,jest w dziale download .Co do zamka drzwi ,jeśli prawidłowo zamykasz a nic się nie dzieje,może wkładka uszkodzona . :roll:

możesz kupić takie coś: http://www.allegro.pl/item841265972_sterow...tal_okazja.html

ale ja wolałbym dołożyć i mieć alarm odrazu .Kupiłeś auto i kluczyki oba pasują -tak ? A drugi kluczyk to co-niema przycisku ?Może ktoś coś dorabiał :roll: Można by zakpupić wkładmi z kluczykiem,i tylko przełozyć obudowę pilota ,ale to i tak drogo wyjdzie ,czasami warto bo jak nie bedziesz miał przy sobie drugiego pilota,a pierwszy padnie,to nie otworzysz auta ,no i co z immobliliserem -jeśli padnie kluczyk ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja podobno mam odłączony immobilajzer , ten "alarm" w kluczyku mi nie działa poprpstu mam osoby pilocik i mam tylko jeden . Oba kluczyki sa oryginalne . Auta nie moge otworzyc poprzez wsadzenie kluczyka do zamka. Oglnie to wlasnie chodzi mi o to czy moge dokupic piloty takie jak mi tu pokazałes na allegro i po jakiś przerubkach bedą normalnie funkcjonowac :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz odcięte imo to jesteś w pięknej sytuacji, musisz dokupić z jakiegoś szrotu 2 oryginalne piloty i tą centralke która znajduje się w podsufitce, koniecznie rozejrzyj się za kluczykami od wersji po liftingowej bo te z przed miały kiepski zasięg (z podczerwienią), kumpel tak niedawno zrobił tylko strzelił gafę bo kupił 1 pilota

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nieprawda..immo niema nic do zamka,wkładka pewnie zepsuta-bagażnika też nie otwierasz kluczykiem ? .Kup alarm taki jak ja montowałem za stówkę i masz wszystko jak na tacy w manualu,sam zrobisz.Parę godzin roboty .Ewentualnie sam sterownik centralnego,jak wolisz,skoro immo wywalone,to sytuacja iście komfortowa ;-)

http://megane.com.pl/dload.php?action=file&id=28

auto otworzysz z kilkunastu metrów,a nie będziesz celował w lustereczko :-) Mnie wkurzało to celowanie kluczykiem i zasięg fabrycznego pilota,dlatego pokusiłem się o nowego pilocika .

http://www.allegro.pl/item813789267_alarm_...zor_pilota.html

ceny kluczyków na alledrogo ,powalają od 50 zł w zwyż ,do tego działająca wkładka ,i jak się to wszystko policzy ładna stówka się zbierze o ile nie więcej .

cały pic podłączenia sterowania zamkiem polega na podpięciu 2 kabelków najłatwiej z włącznika z konsoli

88bb9224b38ddd9fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi zabawa nie w głowie z tym .. jakis elektryk by za ile to zrobil ??:-) nie orientujesz sie ??

 

[ Dodano: 2009-12-10, 21:49 ]

ja sie jeszcze nie za mocno czuje w takich sprawach bo co ja dopiero mam 18 lat i jest to moje pierwsze auto :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem ile za to biorą,ja za 70 zł zakładałem znajomym,warsztat brał 200 zł za robociznę,ceny są różne ,uważam że każdy sobie z tym poradzi,kwestia chęci .Masz fotki krok po kroku ,no ale decyzja należy do Ciebie .Alarm ma więcej kabelków do podłączenia,sam sterownik będzie miał ich mniej-zasilanie centrali ,plus przewody do sterowania zamkiem .Myślę,że za 50 zł powinni ci to założyć .Ewentualnie same wkładki zmień,dostaniesz nowy kluczyk i tyle ,wszystko kwestia środków finansowych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!