Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Konkurencja dla Meganki RS :)


meganecoupe02

Rekomendowane odpowiedzi

Krótki film jak powstaje konkurencja dla Meganki RS:

http://makus.wrzuta.pl/film/0pb8StdHu9k/rsprodukcja

 

Na żywo auto prezentuje się rewelacyjnie :)

Renówka musi się postarać z tą nową Meganką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym Fordem jest duży problem bo nie ma niestety mechanicznej szpery jak Megane tylko jakąś elektroniczną. Oglądałem w Top Gearze porównanie z Meganką II R26.R i na prostej megane dostała mocno po tyłku ale na torze była o ponad sekundę szybsza. Tytuł najszybszego przednionapędowego samochodu na Nurburgringu nadal należy do Renault Megane i Focus RS nie jest w stanie mu zagrozić. Nowa Meganka jest już przygotowywana przez speców z Renault Sport pod bicie rekordu i najprawdopodobniej Kubica zasiądzie za sterami "żółtej Strzały". Obecnie Mazda 3 MPS jest poważniejszym konkurentem Dla Megane R.S. bo ma podobny stosunek mocy do masy i tak jak megane mechaniczną szperę.

http://www.youtube.com/watch?v=zkAKokHVCLI

Tu test w Top Gearze

 

Co do samego Forda bo troche odbiegłem od tematu to RS jest strasznie paskudny i zupełnie mi sie nie podoba. Bardziej stonowany i cywilizowany ST trafia do mnie w 100%

Co do konkurencji nie możemy lekceważyć zbliżającego się Golfa VI R bo GTI lekko przyciężkawy jest. Ogólnie w klasie hot haczy jest coraz ciaśniej i coraz ciekawiej. Pozostaje czekać na Astrę OPC która też może być piekielnie szybka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra IV będzie mocna, zbyt mocna, będzie ja trudno utrzymać na torze tak jak teraźniejsza wersje :)

A tu Focus i Megane na torze http://www.youtube.com/watch?v=nU3jJTLJxmU...feature=related

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dla mnie jest to nie porozumienie że autko (mowa o focusie) z mocą 300KM ma napęd tylko na przód :roll: dlatego też nie ma co porównywać obecnych autek do tych starszych, jak np escort czy sierra cosworth. po pierwsze silniki już jak sama nazwa wskazuje były od coswortha więc były dużo bardziej wytrzymalsze, i miały słuszne napędy. albo rwd (sierra) albo 4x4 (escort, sierra) gdzie napęd był rozkładany równo czyli 50% na 50%. zresztą, jest na też porównanie chyba fifth gear focusa rs (poprzedniego) i escorta. Ten drugi wypada dużo lepiej.

 

reasumując, wszystkiego autka FWD, czy to megane sport, czy focus, czy r-type to moim zdaniem są pseudo sportowe autka. :roll:

ale to tylko moja opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisali przed tem fordy to gowniane samochody... w stylistyce nie sa zle ale sa awaryjne i tak jak w wielu innych serwisach nie mowi sie o wadach technicznych:P ogolnie po rozmowach z mechanikami nie polecam fordow no ale kto jak woli:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak napisali przed tem fordy to gowniane samochody...ogolnie po rozmowach z mechanikami nie polecam fordow

 

A ile kolego Fordów miałeś osobiście co? Widać że doświadczony kierowca się odezwał. :)

Po co w takim razie masz Megane, przecież te auta to wg wielu mechaników złomy, sypią się na pl drogach, elektryka wciąż pada itp itd

Jak czytam takie stereotypu pisane przez takich jak ty to żygać mi się chce :evil: ...Bo mechanik powiedział. A jak mechanik tobie powie: spal Megane to też spalisz?

U mnie ojciec od kilkunastu lat ma tylko Fordy (fieste,escorty,mondeo), ja miałem sam 3 fordy i powiem tobie że gówno wiesz, bo te auta nigdy nie zawiodły.Jak dbasz tak masz!

 

Torek Zgadzam się z tobą z tym napędem, mogliby dać 4x4. A Ford Sierra Cosworth to moje niedoścignione marzenie-to są fury dopiero :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fordy są fajne i ja nie dam na nie złego słowa powiedzieć :)

Żeby nie przywiązanie do Renówek, pewnie bym powoził Fordem, a już gdybym miał wybierać między tym Focusem a nową Meganą RS to miałbym spory problem. Na szczęście (a może niestety) nie prędko stanę przed takim wyborem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!