Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zgasł, nieodpala, przekaźnik "klapie&quo


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mój samochód:

megane phI 96r 1,6 8V +lpg

 

objawy:

zgasł podczas jazdy, nie zapala

po przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu słychać ciągle przeskakiwanie przekaźnika w skrzynce w komorze silnika, obroty na obrotomierzy wzrastają (silnik wył.), kontrolka od komputera gaśnie normalnie, nie da rady go odpalić ani na lpg ani na pb. brak iskry. cewki, kable, świece oraz dwa przekaźniki wymienione:( bezpieczniki wydają się być sprawne.

 

nie wiem co się dzieje, nie mogę wyciągnąć tej płytki z przekaźnikami bo kable napięte i na mrozie to nie za fajnie, boje coś urwać

 

jakieś sugestie co to może być? oraz co to są tam za 3 przekaźniki (dwa takie same co wymieniłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domyślam się ze nie zapali, ale ja jakoś nie dopatruje się w tym tego problemu z przekaźnikiem.

mógłbyś mi przesłać takowe schematy? ([email protected])

 

edit

na zdjeciu widac czujnik? jak go sprawdzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyszczenie czujnika nic nie dało:(

czekam jeszcze na jakieś propozycje/odpowiedzi, niestety dzieli mnie i moja renate ~70km: co utrudni mi sprawdzanie co nowych teorii, ale czym więcej się ich uzbiera tym lepiej

 

edit

może to być silnik krokowy? mógł paść całkiem tak że nie da się odpalić kiedyś miałem uszkodzony ale w tedy się pokazywała kontrolka od aparatury kontrolno-zapłonowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to być silnik krokowy? mógł paść całkiem tak że nie da się odpalić kiedyś miałem uszkodzony ale w tedy się pokazywała kontrolka od aparatury kontrolno-zapłonowej

 

Możliwe, ale wtedy byś miał iskrę. Spróbuj go odpalać z lekko wciśniętym pedałem gazu to go wykluczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodawanie gazu nic nie dawało, tzn takie "pompowanie" no ale nie był wciśnięty od początku podczas odpalania [niestety szybko tego nie sprawdzę, ale czekam jeszcze na propozycje:]

 

edit

bd4360ebed649aeb.jpg

mając cały czas na względzie że wyłączony silnik pokazuje obroty, jakieś 1000, to może ten czujnik prędkości ma coś na rzeczy? sygnał z niego jest brany przez "elektryczne urządzenie sterujące" (kozacka nazwa;p) pod uwagę;

zdaję się że ten przekaźnik co kłapie to jest przekaźnik od pompy paliwa

 

coś komuś się nawsuwa?

 

[ Dodano: 2010-01-04, 16:35 ]

UP

próbowałem podpytać mechanika, oprócz tego że mówi że to może być wszystko, to ew gdzieś może nie być kontaktu z masa, albo całkiem komputer siew wysypał (wewnętrzny błąd którego nie pokazuje), albo się zwalił immobilizer (ale on też nie pokazuje błędu)

dalej żadnych sugestii?

 

[ Dodano: 2010-01-19, 19:51 ]

up

 

renata naprawiona, przekazano mi ze nie dochodziło napięcie do komputera, policzyli za diagnozę i usuniecie usterki 180pln

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!