Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Przerwy w zasilaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Od paru dni mam przerwy w zasilaniu. Trwają ułamek sekundy (1/5s), ale widać mrugnięcie na desce oraz radio się ponownie włącza, ale światła nie przygasają – przynajmniej nie udało mi się tego zauważyć. Te mrugnięcia mają charakter dość chaotyczny. Zakładam że to jakiś styk ale jaki B). Innym problemem jest zmiana wskazań temperatury silnika i objętości paliwa. W trakcie jazdy potrafią zmienić swoje wskazanie o 10%, z tym że ta usterka występuje u mnie od dwóch lat i na razie nic z nią nie robiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem "klemę" znajdująca się w komorze silnika, stukałem, i pukałem na włączonym radiu i nic, żadnych przerw. Styk czysty, dobrze dokręcony. Nie mniej jednak po przeglądzie tej klemy usterka zniknęła - radio już nie wyłącza się i deska nie przygasa co jest dla mnie dość dziwne, bo nie znalazłem przyczyny. Natomiast zmieniające się wskazania poziomu paliwa i temp. wody dalej występują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, dodatkowo włączał mi się alarm, również w trakcie jazdy. Pomogło wyczyszczenie klem. Co do wskaźnika temp. to możliwe, że jest słaby styk na wtyczce. Proponuję zdjąć wtyczkę ze wskaźnika i jej wyczyszczenie. Na pewno niczemu to nie zaszkodzi. Co do poziomu paliwa, to mam podobnie. Mam wrażenie, że ten wskaźnik jest "inteligentny" ;-) Wskazania poziom paliwa zmieniają się w zależności od chwilowego zużycia paliwa.

Mam tak, że jadę stawiam auto, wyłączam silnik, a jak potem zapalam wskaźnik potrafi wskazać poziom paliwa wyższy niż przy wyłączeniu. Czasami mniej. Zwykle różnica jest taj 2-3 grubości wskazówki. A i w trakcie jazdy też potrafi się tak zachowywać.

Myślę, że akurat tym nie ma się co przejmować. Oczywiście, jeżeli u Ciebie wskaźnik zachowuje się podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli obstawiasz, że to skoki podłącz woltomierz, choćby do zapalniczki. Jeżeli napięcie się będzie wahało i zaobserwujesz skok wskaźników, to szukał bym przyczyny w regulatorze napięcia lub samym alternatorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wielkich mrozach znowu pojawiły się krótkie przerwy w zasilaniu ale po ponownym dokręceniu "klemy" w komorze silnika przerwy zniknęły. Więc może to nie sama klema ale jej okolice. Jak wygląda ten wyłącznik udarowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!