Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Koszty wymiany progów oraz błotników


Rekomendowane odpowiedzi

Kolego przerabiałem to w swojej megance tyle że ja to robiłem w Koszalinie. Dwa nowe progi i dwie reperaturki blotnikow kosztowały mnie w sklepie 260 zł. Progi i reperaturki wspawał mi znajomy a za lakiernika dałem 1200 zł. Wiec troche kasy trzeba miec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Robiłam to samo u siebie w Megi, z tym że u mnie wyglądało to tragicznie. Obydwa progi kosztowały mnie 188 zł i obydwie reperaturki 160zł. Robocizna u blacharza 1500 wraz z lakierowaniem. Przy naprawie okazało się że blacha tak gnije że nie ma do czego przyspawać reperaturek, blacharz dokupił bardzo ładny kawałek blachy i do robocizny dołożyłam 200 zł. Jutro jadę odebrać ślicznotkę. Trochę kasy na te naprawy trzeba mieć, ale musiałam to zrobić bo by mi przeglądu nie przeszła <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.ggluptasekk, chyba mieliśmy podwozie w takim samym stanie <czerwona> u mnie też nie miał gdzie się wspawać.

Ja w tamtym roku robiłem progi tzn. reperaturki progów chyba ~200 PLN + robota 500 PLN.

Tylko że po znajomości gościu zrobił mi jeszcze zabezpieczenie podwozia poprawił błotniki tył bo trochę szpachla odchodziła, wosk wewnątrz błotników przód.

Jeszcze jedno na reperaturki poszedł baranek + lakier pod kolor nie opłaca się brać bazy jak dobry lakiernik to nie widać różnicy a i tak progi zawsze są brudne/.

A jak się pytałem w okolicy to ceny 1300-1500 PLN + graty. Cena malowania za 1 element to koszt 300-350 PLN.

Więc albo sprzedaj tak jak stoi albo zrób i jeździj długo bo i tak nikt ci tego już nie zwróci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

misiek1979, bardzo mało zapłaciłeś. Też tak chce :!:<czerwona>

Z tą moją Megi to jakaś katastrofa, blacharz dzwonił dziś i opowiadał że musieli aż do bagażnika wycinać, podobno porobili mi zdjęcia jak to wyglądało. Aż ciekawa jestem, ale jednak jutro nie odbiorę auta, bo się nie wyrobią :-(

Misiek ma rację. Jak już masz wpakować taką kasę to jeździj aż silnik nie da rady. Ja osobiście naprawiłabym. Kupi ją ktoś tylko na części, więc za grosze, a jak ją naprawisz to pojeździsz jeszcze parę latek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mnie to już czeka lada dzień. Boje się trochę bo nie wiadomo jak za tym całym poszyciem wygląda próg no i oczywiscie kosztów. A u mnie normalnie dziury się w progu robią..;/

 

misiek1979,

 

Napisałem Ci pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem z blachą, nie będę miał przeglądu bo podłużnice gniją, praktycznie od strony tylnego zawieszenia to już "proszek". Nadkola z tyłu też gniją - rdzawe płaty maja powierzchnię połowy paczki papierosów.

Jeżeli miałbym coś robić to chyba tylko progi (podłużnice?) ale nadkoli już robić nie chcę, szkoda mi pieniędzy wydawać na lanserski look bez rdzy <ok>

W ogóle zastanawiam się czy w to auto pakować jeszcze te 1500-2000 PLNów żeby blacharz zrobił z tego auta przeglądo-odporną maszynę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Lanserki look? Tutaj nie chodzi o to... Głownie chodzi o Twoje bezpieczeństwo. Ja np. Zamierzam robić progi, błotniki oraz nad szyba wychodzi mi rdza(trzeba będzie szybę wyjąc) Robie to głownie z tego powodu ze tanio kupiłem auto i jak już go dopracuje to przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o rdzę na nadkolach z tyłu. Mam bąble, ale to nie wpływa na bezpieczeństwo - tak mi się przynajmniej wydaje. Szkoda mi 1500,- na blacharkę, malowanie i cieniowanie drzwi.

Progi jak najbardziej warto zrobić jak się autem dalej chce jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam ale wyglądają mniej więcej tak: przy tylnych kołach od spodu dziur wielkości podeszwy męskiego buta, zgnite podłużnice od końca. Po bokach kilka ognisk rdzy wielkości pudełka od zapałek.

Jeżeli będzie ładna pogoda a ma padać teraz kilka dni to zrobię zdjęcia na parkingu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak robiłem progi to dałem 200 zł (100 za sztukę) i 400 za robociznę, w tym gratisowo zrobione nadkola, bo tez zachodziło, no i wspawał mi jakieś wzmocnenie z kawałka blachy. Nie lakierowałem, jeżdżę na czarnych, bo nawet mi pasują do listw, więc bez sensu lakierować - może kiedyś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!