Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jutrzejszy wypad na zakupy - Prośba o ocenę! :)


Dorth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bywalców forum. :)

Ostatnio naszło mnie na kupno Meganki II oczywiście w klekocie 1.9dCI. Jutro zamierzam zrobić sobie wycieczkę po okolicy w poszukiwaniu ładnego autka i prosiłbym o ocenę kilku zamieszczonych poniżej czy warto się fatygować. :)

Z góry dziękuje. :)

1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11446465

2. http://moto.allegro.pl/item921471888_slicz...jestrowana.html

3. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11440019

4. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11495701 -> dziwnie niska cena :|

5. http://moto.allegro.pl/item915113569_slicz...bezwypadek.html

Po ocenieniu przez was tych aut napiszę co powiedziały mi osoby sprzedające auto. :) I kolejna kwestia co najlepiej kupić z tej 5 jak już miałbym kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. bez oryginalnego radia

2. chyba go długo już nie może sprzedać, czemu bez zdjęc wnętrza?

3. szczerze nie mogę dać wiary w przebieg.

4. wielka szpara między maską a grilem i przegrzebany cały drążek zmiany biegów.

5. krzywo spasowana maska/ albo krzywo spasowany gril.

 

zawsze wszystko czarno widzę i w dodatku w złym zakończeniu- nie patrz na mnie, jestem tylko marnym amatorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Zastanawiająco niska cena jak na diesla, czemu :) :)

2. Tak jak kolega scar, napisał, coś długo ją sprzedaje, poza tym coś mi nie pasuje spasowanie przedniej maski.

3. Na 99% walona, poduszka kierowcy jest z Megane po liftingu, a samochód jest przed liftingowy :)

4. Jakoś dziwnie duże szpary między przednią maską, a zderzakiem i błotnikami. wymieniany drążek zmiany biegów ( w ogóle czy nie powinien on być z pierścieniem, który trzeba podnieść do góry żeby wrzucić wsteczny :) ), według mnie, wykładzina pod nogami, powinna być jasna, przynajmniej ja mam jasną przy skórze i jasnej kolorystyce wnętrza.

5. Ta jest chyba najładniejsza(i nie tylko dlatego że czarna ;-) ) ja nie widzę niedopasowania maski, myślę że jest ono normalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad. 5. takie niedopasowanie maski do spoilera u mnie powstało po tym jak panowie w serwisie przy naprawie opierali się(czyt. kładli się) właśnie o spoiler między światłami.

A tak na marginesie, to ciekawy materiał http://moto.onet.pl/1597587,1,kilkuletni-s...kul.html?node=3 podciągnięte z SB dzięki koledze Tomik1970

 

powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorth, napiszę ci jedno i to powinno dac ci do myślenia - Wybrałeś chyba najtańsze auta z ogłoszeń a takich samochodów się NIE KUPUJE !! Chcesz kupić kłopoty i narzekać kup auto za małe pieniadze. Chcesz kupić normalny zadbany samochód do jazdy dołóż 4-5 tys zł i kup cos porządnego !! Będę powtażal to do znudzenia, NIKT nie sprzeda zadbanego i faktycznie bezwypadkowego auta za połowe jego wartości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nik

Wybrałem auta z okolicy do której dzisiaj jechałem w cenie do 21tys zł. Oglądałem jeszcze parę innych meganek i powiem, że 1 to trup jakich mało natomiast 2 wywarła na mnie największe wrażenie. Nie oczekuję auta bezwypadkowego tylko lekko pukniętego bo w tej cenie nie zdobędę nic innego. :) Oczywiście przed zakupem auta podjadę z właścicielem do ASO w celu dokładnego sprawdzenia tego auta bo nie chce kupić auta w worku.

 

[ Dodano: 2010-02-15, 01:11 ]

Odnośnie 1 dodam link, który w 100% potwierdzam po oglądaniu tego auta dzisiaj:

http://bezwypadkowe.net/f743/ostrzegam-meg...opolskie-24127/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Również szukam meganki do 22 tys zł -1.9DCI ale rocznik 2003-2005 ale na razie mam czas wiec jak coś wybierzesz to pochwal się abym miał potem porównanie ...

Ktoś napisał ze to najtańsze ceny a ja uważam ze cena 20-22 tys to średnia cena za te autko ...

Pozdrawiam Serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beny.rac

na mobile.eu są zazwyczaj ok. 2-3 miliony ogłoszeń. Wybierz Renault Megane II, odpowiadający Twoim wymaganiom rocznik, przebieg, silnik i wersję wyposażenia, za jaką się rozglądasz.

Wynikiem będzie pewnie 20-50 samochodów. Najtańsze z nich będą się zaczynały od 20 tysięcy (bez kosztów sprowadzenia i prowizji dla sprowadzacza). Pytanie, czy chcesz wybrać możliwie najtańszy samochód, czy możliwie najlepszy, bo zazwyczaj jedno wyklucza drugie.

Za jakieś 23-25 tys. zł powinieneś kupić przyzwoitego Diesla z 2003 roku (cena pewnie będzie zależna od wyposażenia) z jakimś rozsądnym przebiegiem.

Możesz też odpuścić Diesla i szukać benzyny - większa szansa na auto z mniejszym przebiegiem w niższej cenie.

 

PS. Powodzenia w szukaniu fury. Uważaj na handlarzy, większość z nich to ostanie świnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!