Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jutrzejszy wypad na zakupy - Prośba o ocenę! :)


Dorth

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziękuje Wszystkim za odp - jak pisalem wcześniej jeszcze mam czas na zakup ale wydaje mi sie ze do 22 tys zl nie kupie takiej jakbym chciał ...(Hatchback , przebieg do 130 tys , 1.9 disel , zadbany)

Myslałem równiez nad tym aby sciagnac lekko bita meganke 2 z Francji ale na razie nic kumpel nie ma ...

Pozdrawiam Serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10998765 - na temat tego mogę się wywiedzieć wszystkiego

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11453339 - na tego też.

Oba stoją w moich rodzinnych stronach, gdzie praktycznie wszyscy się znamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Również szukam meganki do 22 tys zł -1.9DCI ale rocznik 2003-2005 ale na razie mam czas wiec jak coś wybierzesz to pochwal się abym miał potem porównanie ...

Ktoś napisał ze to najtańsze ceny a ja uważam ze cena 20-22 tys to średnia cena za te autko ...

 

masz racje - to jest średnia cena za auto po dużym dzwonie / z 400tys. przebiegu. miłego naprawiania.

 

Beny.rac

na mobile.eu są zazwyczaj ok. 2-3 miliony ogłoszeń. Wybierz Renault Megane II, odpowiadający Twoim wymaganiom rocznik, przebieg, silnik i wersję wyposażenia, za jaką się rozglądasz.

Wynikiem będzie pewnie 20-50 samochodów. Najtańsze z nich będą się zaczynały od 20 tysięcy (bez kosztów sprowadzenia i prowizji dla sprowadzacza). Pytanie, czy chcesz wybrać możliwie najtańszy samochód, czy możliwie najlepszy, bo zazwyczaj jedno wyklucza drugie.

 

szukając na mobile polecam zaznaczenie opcji "od osoby prywatnej". chyba ze chcecie megane od turasa, ale takich w Polsce też mamy sporo.

 

Tu macie link do mobile. Kryteria wyszukwania są następujące:

-rocznik 2003/04

-1.9 120km

-do 125000 przebiegu

-5d

-climatronic

-od osoby prywatnej

 

http://tnij.org/fxj5

 

Najtańsza jest za 25000. 2003 rok! A gdzie koszty sprowadzenia i zarobek?

Co chwile ktoś wkleja linki do ogłoszeń jakichś trupów z wielkim napisem OKAZJA w tytule, potem kupuje jeden z nich i na koniec narzeka, że gówniane renault, bo się sypie.

 

ludzie obudźcie się - nie istnieje coś takiego jak OKAZJA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę o tym pisać w każdym temacie, do znudzenia, jeśli będzie taka potrzeba. Jeśli ludzie się w końcu ogarną i przestana szukać samochodów najtańszych jakie istnieją, to zmniejszy się również podaż tych spawanych za stodołą złomów z półmilionowymi przebiegami. Mam nadzieję, że dożyję czasów, kiedy te drobne cwaniaczki przestana dorabiać się na wciskaniu padła naiwnym, nieświadomym kupującym. Może kiedyś będzie można kupić auto bez tracenia czasu na oglądanie dziesiątek trupów i może kiedyś ludzie, którzy posiadają dobre auta, będą w stanie sprzedać je za dobre pieniądze. Może kiedyś te wszystkie komisy prowadzone przez spasionych dresów zamkną w cholerę. Może...

 

 

Piszę to jako osoba, która władowała się kiedyś na taką minę. Auta już od dawna nie mam, ale sprawa jest w sądzie, ciągnie się w nieskończoność i kosztuje nas mnóstwo czasu i pieniędzy. Zastanówcie się, czy nie lepiej dołożyć parę tysięcy i mieć święty spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nati_, dokłanie cie rozumiem :) I sam też bede o tym pisał tyle ile będzie trzeba !! i wcale nie dlatego ze sam obecnie mam do sprzedania Megane II z polskiego salonu, tylko dlatego że wiem co prezentuja sobą te "okazje" za śmieszne pieniądze pościagane z zachodu :)

Podam tylko taki przykład. Pod koniec mojej jazdy Laguną przypałętał sie do mnie sąsiad z parkingu strzeżonego, na którym trzymam auto, z pytaniem czy nie sprzedaję Laguny, bo on chce taką Lagunę kombi kupić. Powiedizalem, że jeszcze nie, bo co prawda zamówiełem Octavię II, ale muszę na nią 2 miesiace poczekać, a auto mi potrzebne, ale jak bedę sprzedawał to za 21 tys zł (choć ten rocznik - 2000 - można było juz kupić za 16 tys zł). Gościowi potrzebne było na szybko auto wiec podziękował i .... pojechał po taka samą Lagunę do Holandii. Po czym przyprowadził Lagunę i jak tylko go spotakłem to zapytałem się ile dał. Odpowiedz zwaliła mnie z nóg .... 22 tys zł :shock: Ale człowiek ten powiedział mi coś co pamietam do dziś. Powiedział tak " Pojechałem po auto DLA SIEBIE, nie na handel. A wszystko co kupują tam polacy jest albo totalnie zniszczone z wielkimi przebiegami, albo powypadkowe wraki. Poszedłem na giełdę pod Ultrehtem, ale nie było na czym oka zawiesić. Totalny złom. Dopiero z PRYWATNEGOO OGŁOSZENIA udało mi sie kupić zadbaną i bezwypadkową Lagune ale miala ona swoja cenę !!!. Jelsi chcesz kupić auto dla siebie to nie bardzo opłaca sie tam jechać, lepiej kupic takie jak twoje w Polsce."

No i niech to da niektórym do myślenia.

P.S.

Swoja Lagunę I ph II kombi sprzedałem bez problemu za 21 tyś zł miesiac później i to KLIENT przyszedł do mnie :) A wszystko to działo się w 2007 r. w maju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!