Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Automatyczna skrzynia a LPG


pawelli

Rekomendowane odpowiedzi

Doradźcie,

 

Czy do samochodów z automatyczną skrzynią powinno czy nie powinno się zakładać LPG ?

 

Jeżeli tak to sekwencja czy zwykła ?

Dodam że nie zależy mi na sportowej jeździe więc mocy może trochę stracić.

 

Mam silniczek - zwykłe 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co ma jedno z drugim :-D ?

 

gadałem z jednym specem od automatów i twierdzi ze to nie chodzi dobrze. I jak załoze gaz to tracę gwarancję u niego na skrzynię.

Że silnik nie wytworzy takiego ciśnienia jak powinien.

 

[ Dodano: 2007-06-05, 16:30 ]

miałem auto z automatem i na gaz - jeździło tragicznie ale to z winy instalacji gazowej (I gen) i mechanicznego wtrysku paliwa Bosch J-tronic

 

I co doradzasz ?

 

Te silniki doskonale jeżdzą na LPG w manualną skrzynią - i jest OK - bo to jest zwykłe 2.0 (bez "V")

 

Ale nie wiem jak się spiszą na LPG.

 

Moze ma ktos scenic 2,0 w benzynie i w automacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mechaniczny wtrysk paliwa to epoka lat 80. bez elektroniki, sama mechanika więc lpg się z tym gryzło przez co gasł na światłach itp bo mając automat nie mogłem podtrzymywać obrotów no bo jak nie mając sprzęgła :/

 

ogólnie było to uciążliwe i zmieniłem auto...i przysiągłem sobie, że nigdy już lpg nie będzie zasilał mojego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie było to uciążliwe i zmieniłem auto...

 

A jak to wygląda w przypadku tego silnika ?? Wiesz może ?? W końcu to standardowy silnik Renaulta

 

 

Znajomy ma Vectrę 1,8 w automacie i LPG - i właśnie dosć często mu gasnie - nawet podczas jazdy - oczywście nie jest to gaz sekwencyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nie chodzi o silnik, ale o to że mając wrzucony bieg D cały czas silnik jest spięty z napędem i stąd wynikają problemy np. pod światłami

 

poza tym w instalacjach gazowych jest ustawiony jakiś próg obrotów przy którym się zmienia paliwo, a mając automat to skrzynia w dużym stopniu decyduje jakie obroty mamy

 

nie znam się na tym szczegółowo - tylko z doświadczenia wiem, że takie coś to już "przerost formy nad treścią"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na tym szczegółowo - tylko z doświadczenia wiem, że takie coś to już "przerost formy nad treścią"

 

Czyli podsumowując - lepiej dać sobie spokój z gazowaniem ..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!