Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, czytając wiele tekstów na temat wibracji Megi doszłem do wniosku ze wymienie poduszki pod silnikiem i będe miał spokój i tu jakie moje zdziwienie po wymianie prawie zadnej zmiany (mówimy o drganiu auta przy 750 obrotach) jak wibrowało tak wibruje no nie mówiąc już o słynnym "buczeniu" pomiędzy 2500 a 3000 obrotów co jest chyba chorobą tych aut czy ktoś z Was zna jakieś logiczne rozwiązania tych problemów czy jedynim jest pozbycie się tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się bo chyba mam to samo, a dokładnie:

Od około roku moje auto trapi paskudna przypadłość :wrong: która co gorsze się pogłębia :wrong: . Auto jakieś 20 000km temu zaczęło wpadać w dziwne wibracje szczególnie po odpaleniu na zimno oraz, co ciekawe, przy przechodzeniu przez 1250rpm(przy delikatnym ruszaniu szczególnie).

1. Pierwsza myśl to oczywiście poduszki silnika-zostały wymienione wszystkie 3 na Sasica-nie zmieniło się nic(starym nic nie brakowało)

2. Jako, że auto ma 200tys przebiegu podejrzenie padło na sprzęgło-wymienione na komplet Valeo-też nic się po wymianie nie poprawiło(stare by jeszcze z 50 000tys pojeździło)

3. Po drodze jeszcze padły obie cewki- wymienione na Beru oraz nowe kable WN i świece - dalej żadnej różnicy

4. Najstarszy element wydechu ma max 2 lata ale i to zostało dokładnie skontrolowane

 

Jak łatwo zgadnąć te zabiegi pochłonęły sporo kasy więc dalszej walki nie było a i z czasem człowiek przywyknął. Teraz jak zrobiło się zimno problem się nasilił znowu. Auto po rannym odpaleniu chodzi jak traktor wprawiając całą bude w wibracje. Po rozgrzaniu efekty troche słabną, ale przy każdym przejściu przez 1250rpm jest chwilowy wstrząs. Podczas szybszej jazdy ze stałą prędkością również niektóre plastiki wnętrza zaczynają rytmicznie rezonować. Do tego auto jest bardzo głośne, kręcenie powyżej 4000tyś powoduje wyraźne huczenie. Czuje że problem tkwi w jakiejs pierdółce ale przeciez nie wymienie pół auta w poszukiwaniach... Na pewno nie jest to skrzynia-nie ma róznicy czy auto jest na biegu, na luzie, z wciśniętym lub nie sprzęgłem, w czasie jazdy czy na postoju. Poza hałasem i wibracjami auto jeździ normalnie-w sensie dynamiki, nie bierze nic oleju, nie dymi itp. Przebieg to 200tyś od nowości na syntetycznym Elfie, do tego fura pedantycznie zadbana i niepałowana.

Przeanalizujcie proszę to co napisałem i czekam na jakieś sugestie gdzie dalej szukać bo już nie mam pomysłu. :stupid:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Kolego miałem podobnie.Sprawdz sobie czy masz szczelny filtr powietrza.U mnie jak zrobila sie szczelina przez ktora huczało powietrze to miałem w srodku samochodu efekt jakby subwoofer dął. Huczenie basowe az zatykało uszy i wibracje przeniesione na karoserie.

 

A gdzie polskie znaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!