Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niskie obroty po odpaleniu


piotrg

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...

gres, po przełączeniu na gaz mam dalej tak samo.

Na kompie zero błędów - czujniki ok. Wymieniłem dziś krokowca i dalej to samo. Nadal objaw taki, że jak wrzucę na luz (przy obrotach powyżej 2000) podczas jazdy to mi gaśnie. No i rano bądź po pracy problemy z odpalaniem (musi się zagrzać trzymając nogę na gazie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

gres, samochód mam na warsztacie - prawdopodobnie jutro go odbiorę. Rozbierali głowicę i doszczelniali zawory. Prawdopodobnie wypalone gniazda. Dodatkowo okazało się że pęknięta była obudowa termostatu. Pytałem na forum czy ma to jakiś wpływ na takie zachowanie silnika, ale nie dostałem żadnej odpowiedzi. Jak tylko go odbiorę to dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomczek witam mam podobny problem pisałem o nim w innym dziale ale widzę że powinienem tutaj.Otóż moja megi również nie załącza ssania zaraz po odpalaniu a dopiero po ostrym wdepnięciu i puszczeniu gazu obroty pozostają na 1200 czyli ssanie się załącza.Dzieje się tak od zimy kiedy to gazować musiałem trochę dłużej niż teraz.Przeczyściłem już silnik krokowy,przepustnicę,sprawdziłem wszystkie gumowe wężyki i elektr.kostki, czujnik powietrza pokazuje dobrą oporność ,a czujnik płynu chłodzącego (taka owalna wtyczka) działał prawidłowo tylko na stole , w korpusie silnika ,przy temp. ok.10 stopni zupełnie świrował więc go wymieniłem na nowy i zupełnie nic to nie dało .Więcej pomysłów nie mam co powoduje że ssanie się załącza dopiero po ostrym dodaniu gazu.Z niecierpliwością czekam na Twój przyjazd od mechanika i relację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj odebrałem samochód - jestem uszczęśliwiony :) Skończyło sie na planowaniu głowicy, wymianie zaworów (popalone były strasznie) i paru innych rzeczy. Silnik dostał takiego kopa, że w szoku jestem :) Nie była to tania wizyta u mechanika, ale jazda i przyjemność z niej całkowicie mi to zrekompensowały. Nie ma gaśnięcia podczas jazdy, odpala bardzo ładnie, stabilne obroty i większa moc. Generalnie gaz zrobił swoje i skończyło się na takiej a nie innej naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam

Ja mam dziwny problem z obrotami.Ssanie działo prawidłowo 1100 lecz gdy silnik się nagrzeje obroty spadają do 500-400.Odpinałem ten dolny biały czujnik (1.6 8v k7m ) obroty dalej utrzymują sie na poziomie 500-400.Silniczek krokowy nowy.

Dzieki za jakies info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się sprawdzić samemu, ale nie na 100%. Sondę masz 3 przewodową, 2 z nich to podgrzewanie i na nich powinno być przejście prądu, sprawdzisz to miernikiem ustawionym na sprawdzanie diody. Trzeci kabelek daje napięcie w zależności od mieszanki. Tylko teraz tak odpinamy sondę i podpinamy miernik. Komp nie jest w stanie ustalić dokładnie mieszanki więc na sondzie może być niewłaściwy odczyt do tego odłączamy podgrzewanie. Dlatego nie na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzieki.Jak tylko przestanie padać to sie z tym pobawie i dam znać

 

[ Dodano: 2010-09-01, 12:46 ]

Kurde sprawdziłem lambde i wychodzi na to że jest sprawna <ok>.Zastanawia mnie czy problem nie tkwi w żle założonym bądz przestawionym rozrządzie bo gdzieś na forum czytałem o tym.

 

[ Dodano: 2010-09-02, 11:47 ]

Witam ponownie :mrgreen:

A więc dziś postanowiłem że porozbieram wszystko jeszcze raz.Rozebrałem silniczek krokowy przepustnicę przeczyściłem wszystko i pozkładałem.Odpaliłem autko i wszystko git ssanie prawidłowo 1100 , a obroty 750.Wszystko śmigało do czasu wyłączenia silnika i ponownego uruchomienia podczas którego ssanie prawidłowo 1100 ale wolne obroty już tylko w przedziale 400-500 :oops:.Zacząłem szukać weszyć :oops: i w pewnym momencie przykładając omyłkowo ręke w okolice silniczka krokowego usłyszałem dziwne syczenie.Rozkręciłem silniczek bo myślałem że może uszczelka gdzieś mi uciekła ale była na swoim miejscu.Pozkręcałem wszystko do kupy i dalej słychać te syczenie.

Pytanie moje: czy owe syczenie może być przyczyną tych obrotów i jak sie tego pozbyć? Czujnik przeleciałem jeszcze raz i wszystkie mają niemal idealne parametry.

Dzieki za jakieś sugestie

 

[ Dodano: 2010-09-03, 10:08 ]

Kurde :) te lewe powietrze mi łapie z tyłu obudowy silniczka krokowego :) tylko teraz nie wiem czy tak powinno być po mam dwa silniczki krokowe i obydwa zachowują sie tak samo , czyli syczą i zaciagają powietrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam Posiadam Scenica 1.6 8V (98r) i tez gasnie na zimnym silniku ;( po przejechaniu 200 metrow na poczatku odpalalem spowrotem i bylo ok a teraz odpalam i spowrotem gasnie, wiec musze go odpalic i odrazu ruszyc i wtedy jest ok. Bylem u mechanika sprawdzał na kompie i wszystko jest ok. Pisaliscie tutaj jak sprawdzic czujnik temperatury cieczy ja go odpiołem i bez czujnika ma wieksze obroty niz z podpietym czujnikiem czy ta reakcjia jest prawidlowa ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!