Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zawieszone wysokie obroty


CAKER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich jakiś czas stałem się posiadaczem megane scenic z 1996 roku nie wiem czy dobry wybrałem model ale to mniej ważne dzisiaj rano jadąc do pracy i odpalając silnik poczułem jak by szarpniecie w pedale gazu po czym obroty skoczyły mi do 3,5 tys i niestety jest tak cały czas myślałem ze to linka się przycina nawet zakupiłem sobie takową ale niestety lub stety linka jest cala nie wiem co to może być proszę o pomoc

silnik 2.0 8 zaworów

 

Użyj czasami znaków interpunkcyjnych, o wiele lepiej się czyta i łatwiej jest pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie ma gdzieś nieszczelności w układzie dolotowym - przepustnica, kolektor, wężyki itp. lub silniczek krokowy czy się nie zaciął i czy przepustnica napewno jest zamknięta do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie odklęciem silniczek od tej obudowy wyczyściłem ale nawet bez zakładania go z powrotem obroty stały 3-3.5 tys myślałem ze może zablokowała się przepustnica ale zamknięta nie mam już pomysłu boje się ze to coś z elektroniką a co za tym idzie boje się już kosztów po ostatniej przygodzie z rozrządem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze, o czym pomyślałem to właśnie linka, ale jest Ok trochę jak by za luźna, ale jest i działa tak jak powinna.

Dziwi mnie jednak brak reakcji na odkręcenie silniczka. Jak dociskam palcem ten popychacz na tej pompce czy co to tam to jest to obroty wzrastają, ale nadal są o jakieś 7 razy za wysokie.Ostatnio dziwiło mnie dość wysokie spalanie nie wiem już sam, co może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale dzisiaj postanowiłem walczyć dalej zdjełem krokowca i otwór zatkałem palcem i obroty stały nadal za wysoko ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony silnika, lekko z tyłu spadła Ci zaślepka -- dlatego wchodzi na obroty.

Dostaje lewe powietrze,

Trzeba wsadzić tam rękę i namacać końcówkę która jest nie zaślepiona i ja przytkać palcem.

2 osoba odpala silnik - i powinno być OK. Bodajże są tam 2 końcówki - ale nie pamiętam która to.

Miałem tak kiedyś po duzym strzale lpg ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Dzięki dzięki dzięki strzał w dziesiątkę z kolektora wystają dwa króćce nie wiadomo po co i jeden z nich był nie zaślepiony.

 

Zalecałbym jednak zapoznanie się z regulaminem tego forum :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Pozwolę sobie odświeżyć i podpiąć się pod temat :P

Czy ktoś zechciałby łopatologicznie (np. na zdjęciu lub opisowo) wskazać miejsce tych króćców? Silnik trzyma mi obroty biegu jałowego między 1700-2000 i można dostać szału :) Obroty uspakajają się, gdy zacisnę wężyk doprowadzający powietrze do krokowca (sam silniczek wydaje się ok).

Będę wdzięczny za pomoc :P

 

edit:

Króćców nadal nie mogę zlokalizować

Dla uściślenia diagnozy: linka gazu jest luźna, przepustnica odbija do końca, krokowiec przepłukany, filtry czyste (olej, paliwo, stożek), płyny wymienione, zawory wyregulowane, rozrząd wymieniony, zapłon ok, kontrolka "zygzak" na desce nie świeci.... Podwyższone obroty utrzymują się również w czasie jazdy - jadąc spokojnie mogę mieć nogę zdjętą z gazu i utrzymuje się ok 2000 obr. Nie ma różnicy czy Pb czy LPG...

 

edit2:

Króciec zlokalizowany - jest zaślepiony. Elektrozawór pochłaniacza par paliwa działa.

Czy może ktoś miałby jakiś pomysł, czego i gdzie szukać jako przyczyny?

 

edit3:

Sprawa rozwiązana - moje pytanie utraciło aktualność ;)

Edytowane przez Don_Pedro_123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!