Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o pomoc przy kupnie Megane


Cyryl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Trafiłem tutaj ponieważ chciałbym kupić Megane. Jako, że wraz z przyszłą żoną nie jesteśmy za pan brat z motoryzacją, to liczę na wasze rady i uwagi.

 

Szukamy samochodzika do 8000 choć nie pogardzimy ciut tańszym. Z tego co udało mi się zorientować to będą to roczniki 97-98. Interesuje nas diselek lub zagazowany.

Ponieważ obecnie przebywamy z Warszawy, to w tych okolicach znalazłem takie o to propozycje.

1. http://otomoto.pl/renault-megane-99-1-a-re...-C13436287.html - niby 8500ale może by się utargowało

2. http://otomoto.pl/renault-megane-C12827281.html - duży przebieg, ale jeśli oryginalny to jeszcze ok. No i grosz odpowiedni.

3. http://allegro.pl/show_item.php?item=1065725870 - do małych popraweczek

4. http://allegro.pl/show_item.php?item=1060792524 - do takich ofert jestem sceptyczny, ale zostałby grosik na ewentualne naprawy ;)

5. http://otomoto.pl/renault-megane-C13502650.html - drzwi nie domknął czy tak odstają? ;)

6. http://allegro.pl/show_item.php?item=1053138723 - tutaj kiepsko z blachą, a właśnie z nią mam ostatnio niemiłe wspomnienia

7. http://allegro.pl/show_item.php?item=1061174016 - nie widzę większych wado, oprócz skromnego opisu

8. http://allegro.pl/show_item.php?item=1064736455 - sportowe zacięcie to jest to, ale ...

9. http://allegro.pl/show_item.php?item=1066089902 - czy faktycznie perła? ;)

10. http://otomoto.pl/renault-megane-klima-gaz...-C12420581.html - jeden z faworytów, ale cena ...

 

Bardzo proszę o opnie, na pewno wy, znawcy tematu, na pierwszy rzut oka już połowę wykreślicie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że niedługo też staniemy się posiadaczem Meganki :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście zwrócił bym uwage na ostatnią megane, mam ten sam silnik z gazem i bardzo dobrze sie spisuje, to tak po pierwszym przeglądzie tych ofert, a i jeszcze jedno lubisz sobie czasem szybciej pojeździć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi też jeszcze nie przeszło ;) i właśnie zrezygniuj napewno z silnika poniżej 90 koni mech. ponieważ te samochody nie zabardzo mają przyspieszenie a zwłaszcza jak ją zapakujesz bagażami, ja mam identyczny silnik jak w ostatniej meganie tylko ja mam sedana, ostatni miałem podróż z załadowanym bagażnikiem i na autostadzie prędkość 180 kmh nie stanowi dla tego silnika problemu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uprzedzam, że się nie znam, ale ten ostatni, to dla mnie jakiś niedawno malowany na żółto ;) strasznie bije po oczach żółcią ;) może to kwestia zdjęć... i ten zderzak... nie powinien mieć, na dole zderzaka takiego czarnego paska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12080100

Ktoś widział, albo może coś powiedzieć o tym aucie?

klapa tył słabo spasowana, szczeliny między maska a błotnikami za duże. Urwana antena leży w środku, uważaj na nią, gdybyś oglądał, ja bym odpuścił.

 

Zaraz przejrzę oferty z 1 postu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 1.4 z gazem bym odpuścił, brakuje mu mocy w budzie Meganki. Jeżeli jednak nie zalezy Ci na dynamice to nie wygląda źle.

2. Silnik mułowaty, ale dość bezawaryjny. Auto zadbane, nie wiem co wymyślił z tym oryginalnym radiem, ale jak je dołoży to zawsze jakiś plus ;)

3. Słabe zdjęcia, silnik prawdopodobnie 80KM, ale nie wiadomo. Trzeba by pod maskę zajrzeć.

4. Patrz pkt 2 + ruda chyba zaczyna zżerać tylną klapę.

5. Stoi jakieś 7km od mojego domu, nigdy jej nie widziałem na żywo. Jak dla mnie za słaby silnik, butla z gazem zajmuje pół bagażnika.

6. Zderzak przód źle polakierowany. Poduszka ze zwykłym logo, powinno byc chromowane, chociaz w 98 wychodziły też zwykłe - taki szczegół. Sprzedana więc chyba odpada.

7. Ta mi sie podoba i tą bym obejrzał. 1.6 z gazem. Ciekawe czy to 75 czy 90 KM. Dobre wyposażenie.

8. Ładna, tylko przód wysoko stoi no i "zenon" trzeba wywalić ;)

9. Nie ma się do czego przyczepić, tylko znowu te 1.4. Na trasę się nie nadaje, do miasta owszem.

10. Ładna, też można obejrzeć.

Tak jak mi pisałeś w rozmowie na gg, potrzebujesz auto na trasy. Diesla w tej cenie dobrego nie kupisz, więc ja bym wybrał 1.6 z gazem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mogę podziękować koledze meganecoupe02, który zgodził się w środę jechać ze mną sprawdzić auto numer 7.

 

Może koledzy doradzą czy warto jechać do stacji diagnostycznej, może gdzieś jeszcze? I jakie są tego koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!