Arkadiusz90 Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Witam serdecznie. Scenic jest moim pierwszym samochodem. Jestem zielony w tych wszystkich tematach, jeżeli chodzi o motoryzacje. Mam pytanie, chodzi głownie o radio w samochodzie. Czy po zmianie lepszych głośników, usłyszę lepszy efekt?Zostając przy oryginalnym radiu. Czy po prostu będę musiał zmienić nowe lepsze radio.. z góry dziękuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2010 Zależy o jakie głośniki Ci chodzi. Jeżeli zastosujesz jakieś Daxy, Peingi czy inne Boschmanny to nie. Minimum to jakieś Blaupunkty, Magnaty czy Pioneer'y. Poczuł byś jednak wieszą różnicę po zamonttowaniu wzmacniacza i zakupieniu głośników klasy Velocity, Hertz DSK czy Helix d.b. do wygłuszonych drzwi + subwoofer. Zmiana radia na jakiegoś Clariona czy Alpine oczywiście też poprawia jakość dźwięku dość znacząco ale wizualnie nie wygląda tak jak radio seryjne. Więc tutaj trzeba się zastanowić czego oczekujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arkadiusz90 Napisano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2010 Jestem zawsze takiego zdania, jak mam coś kupić to raz a konkretnie. Dlatego jeżeli chodzi o głośniki to na pewno będę chciał kupić dobrej marki oraz jakości. Chodzi mi o estetykę oraz sterowaniem radiem przy kierownicy. Przyjmując, że zostanę przy oryginalnym radiu chciałbym wymienić tylko głośniki.. Napisałeś o wzmacniaczu, jest to rzecz którą będę mógł podpiąć bezpośrednio do oryginalnego radia? Czy chodzi o całkowitą wymianę.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...