Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

tu problem tarcze nowki klocki rowniez ale problem narasta duze stuki tak jak by amorki nie trzymaly odczowam to na kierownicy rowniez jak jade po kosce powoli i puszczam kierownice to jak by kierownica drgala (bila )prawo lewo .jak jade przez garba na drodze dwoma klami nie ma stukow ,sa one kiedy jest kilka dziur roozmieszczonych roznie ,nie wiem co jest pisze to ze bylem juz u dwoch mechanikow i kazdy stwierdzil ze zawieszenie ok bylem na stacji diagnostycznej ,amorki ok parametry b dobre trzyma sie drogi co o tym myslec jutro moze podjade jeszcze raz do mechanika nie szuka :roll: moze ktos podobnego mial :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wystepuje bicie na kierownicy powyżej 120 km/h zazwyczaj jest to wina nie wyważonych kół.

1. Zakłady wulkanizacyjne, które nie maja w swojej ofercie prostowania kół wyważaja do bólu, natomiast prawda jest taka, że nie może być więcej niż 60 gramów odważnika w jednym miejscu na kole.

2. Na każdej maszynie ustawia się granice błędu. Nieuczciwe zakłady przesadzają z tą granica. Efekt jest taki, że maszyna dobrze wyważa 14-15" na baleronie, a z niskoprofilowymi oponami ma problem (tu musi być wyważenie jak najdokładniejsze, wiemy dlaczego).

3. Otwór centrujący. Dotyczy felg nie oryginalnych. Mało kto zwraca uwage na rozmiar otworu centrującego. A tu wystarczy że otwór na feldze będzie większy o 2-3mm i już grozi urwaniem koła, ponieważ koło trzyma się tylko na śrubach. W przypadku Renault rozmiar otworu to 60,1mm. Jesli jest inny trzeba zastosować pierścienie najlepiej aluminiowe, te plastiki z Allegro prosze sobie darować.

4. Rostaw śrub. Dotyczy felg nie oryginalnych. Wszyscy wiemy, że możemy do Megana zastosować felgi z rostawem 4x98, ale nie wszyscy wiedzą że trzeba zastosować śruby pływające Mój kolega kupił Clio z kołami od Fiata i wiecznie miał problem z biciem kół.

 

To chyba na tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD.4

a jak sobie wyobrażasz inaczej zamontować felgi z o 2mm mniejszym rozstawem jak nie śrubami pływającymi?

rozstaw dla renault 4x100 czyli felgi pasują od hondy toyoty opla VW i paru innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraź sobie że da rade przykrecić normalnymi śrubami. Znam dwóch takich debili co do tej pory nie zmienili na śruby pływające bo szkoda. Jeden już zmienił gdy na Gierkówce przy 120 km/h urwało mu sie tylne koło. Auto to Astra GSI z kołami od Alfy Romeo. Ani otwór centrujacy nie pasował, ani rostaw śrub. Ale ludzie mają taki pomyślunek. Grunt że tanie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mam tarcze nowe i klocki tez, i zawieszenie ok i mam problem przy hamowaniu wlasnie bicie jest,
weryfikowałeś luzy współosiowe na prowadnicach zacisków?

 

a w jaki sposob ????

jutro bede grzebal przy tym to sie zobaczy moze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... dodam jeszcze ze gdy jade bardzo wolno 5-10km/h i wcisne hamulec mocniej to pojawia sie takie wyraznie slyszalne jakby skrzypienie/chrobotanie - trudno to okreslic, moze mi sie uda to nagrac, wystepowalo to przy starych tarczach i klockach, i teraz tez wystepuje... moze to tylne tarcze/zaciski ???? bo trudno okreslic z ktorej strony dzwiek dochodzi...

 

[ Dodano: 2007-07-13, 19:29 ]

no i dobralem sie do tylnych tarcz i oto widok ktory zastalem:

LEWA:

0f5065e6c07aba72.jpgae280e7950baeba3.jpg

 

PRAWA:

62b6ebe07734c1d5.jpg5d1e14f28e5107af.jpg

 

wyglada na to ze tarcze od wewn strony sa strasznie wytarte, do tego z lewej strony przy obracaniu tarcza czuc w pewnym momencie opor i trzeba uzyc naprawde duzo sily coby ja obrocic (czyzby byla krzywa???), z drugiej trzyma na maxa, zeby obrocic tarcze tezba caly czas uzywac duzej sily...

do tego narosty ktore sie utworzyly na wewn stronie przy lewej tarczy oblupaly sie juz praktycznie calkiem dlatego nie widac takiego "garba" jak przy prawej

 

czy to zaciski sie zapiekly??? dodam ze wczoraj po dluzszej ok 200km trasie lewa tylna felga byla ciepla a prawa nie...

do tego nie mam oslon tylnych tarcz, czy wystepowaly one we wszystkich MII ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!