Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

tu problem tarcze nowki klocki rowniez ale problem narasta duze stuki tak jak by amorki nie trzymaly odczowam to na kierownicy rowniez jak jade po kosce powoli i puszczam kierownice to jak by kierownica drgala (bila )prawo lewo .jak jade przez garba na drodze dwoma klami nie ma stukow ,sa one kiedy jest kilka dziur roozmieszczonych roznie ,nie wiem co jest pisze to ze bylem juz u dwoch mechanikow i kazdy stwierdzil ze zawieszenie ok bylem na stacji diagnostycznej ,amorki ok parametry b dobre trzyma sie drogi co o tym myslec jutro moze podjade jeszcze raz do mechanika nie szuka :roll: moze ktos podobnego mial :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobnie jak u mnie powyzej 120 lekkie drgania no i te stuki i cos wymysliles czy jestes w trakcie problemu jutro jade znowu na diagnostyke okazuje sie ze zaden nie sciagnol oslony pod silnikiem moze tam cos sie ukrylo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wystepuje bicie na kierownicy powyżej 120 km/h zazwyczaj jest to wina nie wyważonych kół.

1. Zakłady wulkanizacyjne, które nie maja w swojej ofercie prostowania kół wyważaja do bólu, natomiast prawda jest taka, że nie może być więcej niż 60 gramów odważnika w jednym miejscu na kole.

2. Na każdej maszynie ustawia się granice błędu. Nieuczciwe zakłady przesadzają z tą granica. Efekt jest taki, że maszyna dobrze wyważa 14-15" na baleronie, a z niskoprofilowymi oponami ma problem (tu musi być wyważenie jak najdokładniejsze, wiemy dlaczego).

3. Otwór centrujący. Dotyczy felg nie oryginalnych. Mało kto zwraca uwage na rozmiar otworu centrującego. A tu wystarczy że otwór na feldze będzie większy o 2-3mm i już grozi urwaniem koła, ponieważ koło trzyma się tylko na śrubach. W przypadku Renault rozmiar otworu to 60,1mm. Jesli jest inny trzeba zastosować pierścienie najlepiej aluminiowe, te plastiki z Allegro prosze sobie darować.

4. Rostaw śrub. Dotyczy felg nie oryginalnych. Wszyscy wiemy, że możemy do Megana zastosować felgi z rostawem 4x98, ale nie wszyscy wiedzą że trzeba zastosować śruby pływające Mój kolega kupił Clio z kołami od Fiata i wiecznie miał problem z biciem kół.

 

To chyba na tyle z mojej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AD.4

a jak sobie wyobrażasz inaczej zamontować felgi z o 2mm mniejszym rozstawem jak nie śrubami pływającymi?

rozstaw dla renault 4x100 czyli felgi pasują od hondy toyoty opla VW i paru innych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyobraź sobie że da rade przykrecić normalnymi śrubami. Znam dwóch takich debili co do tej pory nie zmienili na śruby pływające bo szkoda. Jeden już zmienił gdy na Gierkówce przy 120 km/h urwało mu sie tylne koło. Auto to Astra GSI z kołami od Alfy Romeo. Ani otwór centrujacy nie pasował, ani rostaw śrub. Ale ludzie mają taki pomyślunek. Grunt że tanie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja tez mam tarcze nowe i klocki tez, i zawieszenie ok i mam problem przy hamowaniu wlasnie bicie jest,
weryfikowałeś luzy współosiowe na prowadnicach zacisków?

 

a w jaki sposob ????

jutro bede grzebal przy tym to sie zobaczy moze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... dodam jeszcze ze gdy jade bardzo wolno 5-10km/h i wcisne hamulec mocniej to pojawia sie takie wyraznie slyszalne jakby skrzypienie/chrobotanie - trudno to okreslic, moze mi sie uda to nagrac, wystepowalo to przy starych tarczach i klockach, i teraz tez wystepuje... moze to tylne tarcze/zaciski ???? bo trudno okreslic z ktorej strony dzwiek dochodzi...

 

[ Dodano: 2007-07-13, 19:29 ]

no i dobralem sie do tylnych tarcz i oto widok ktory zastalem:

LEWA:

0f5065e6c07aba72.jpgae280e7950baeba3.jpg

 

PRAWA:

62b6ebe07734c1d5.jpg5d1e14f28e5107af.jpg

 

wyglada na to ze tarcze od wewn strony sa strasznie wytarte, do tego z lewej strony przy obracaniu tarcza czuc w pewnym momencie opor i trzeba uzyc naprawde duzo sily coby ja obrocic (czyzby byla krzywa???), z drugiej trzyma na maxa, zeby obrocic tarcze tezba caly czas uzywac duzej sily...

do tego narosty ktore sie utworzyly na wewn stronie przy lewej tarczy oblupaly sie juz praktycznie calkiem dlatego nie widac takiego "garba" jak przy prawej

 

czy to zaciski sie zapiekly??? dodam ze wczoraj po dluzszej ok 200km trasie lewa tylna felga byla ciepla a prawa nie...

do tego nie mam oslon tylnych tarcz, czy wystepowaly one we wszystkich MII ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!