Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem ze sprzedażą, prośba o porade


yeti6

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Może niektórzy mnie pamiętają, kupiłem niedawno megane 96r z sekwencją igiełka za 6tys, niestety miałem drobny wypadek i próbowałem sprzedać cały samochód. Ktoś z forum wycenił mi go na 3,5tys, ja ogłosiłem za 3tys niedawno i prawie zero odzewu

 

link: http://allegro.pl/show_item.php?item=1154845842

 

Rozważam teraz sprzedaż na części

 

Prosze mi powiedzieć za ile mogą rozsądnie wystawić silnik z osprzętem aby w miare szybko się sprzedał, i ile moge wziąść za dwuletni gaz sekwencyjny (tak realnie)

 

Chyba zaczne się bawić w sprzedaż na częśc (jest to chyba z plusem dla forum bo wiele osób potrzebuje jakiś pierdół)i, za co jeszcze można wziąć "większe" pieniądze z części? (nie liczac pierdół)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yeti6, A nie próbowałeś skontaktować sie z firmami które skupują samochody?Ja szedłbym w tę stronę i próbował sprzedać w całości.Chyba bardziej sie opłaca niż dzielić wszystko,a pózniej jeszcze problemy z wyrejestrowaniem auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję obniżyć kwote na 2000zł to jest szansa że się sprzeda... za 3 tys to można kupić takie auto jeżdżace więc się nie dziw że nie było odzewu...

 

na częsci to pamiętaj że musisz ze złomować auto (mając aktualne OC) bo inaczej będzie ci firma ubezpieczeniowa przysyłała polisę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no, 2tys to jest zbyt mało. Panowie sami wiecie, że za tyle samego gazu się nie kupi nawet. Zdaje sobie sprawe że w całości jest ciężko sprzedać, ale wg moich obliczeń 2tys bez większego problemu powinienem wziąć na części. Z wyrejestrowaniem sobie poradze.

 

A za tem ile można rozsądnie cenić silniczek z osprzętem? Oraz dwuletni gaz sekwencyjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gaz to możesz wywalić nikt go nie kupi, może sterownik od niego tylko, reszta to nie opłacalna bo nikt legalnie tej instalacji nie założy i nie zarejestruje z nią auta !!!

 

co do silnika z osprzętem 1000zł może ale tego na szybko napewno się nie posprzedaje, to nie ciuchy tylko częsci musi się znaleźć klient który będzie potrzeobował a z tego co kojarzę to 1.6 wcale awaryjne nie są...

 

ja ci nadal poleca sprzedać to w całości, jako osoba która prowadziła auto handel częściami ale zrobisz jak uważasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie ma co się spinać W twoich oczach ten samochód to skarb a w rzeczywistości to stare auto i w dodatku uszkodzone Ktoś napisał o 2.000 zł i to w mojej ocenie i tak będzie rewelacja jak tyle dostaniesz Sprzedaż samej instalacji LPG to też nie jest taka prosta sprawa bo z tego co słyszałem jest spory kłopot żeby zamontować ją zgodnie z przepisami ponownie o ile w ogóle Można się pobawić w rozbieranie auta na części jak się ma do tego warunki i można za to więcej dostać niż w całości tyle , że potem trzeba go jeszcze wyrejestrować Osobiście bym się w to nie bawił i sprzedał w całości za tyle za ile by mi się udało to zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedał w całości za tyle za ile by mi się udało to zrobić
Za grosze to nie ma sensu sprzedawać :-/ .Jeśli mechanicznie jest wszystko ok to już lepiej zrobić i jezdzić dalej.Części do Megane nie są drogie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jeśli nie zależy Ci na czasie to możesz rozłupać na części tylko licz się z tym iż może to potrwać nawet ponad rok.

Co do wyrejestrowania auta to nie jest tak źle jest kilka sposobów na to i to nawet zgodnych z prawem <piwko>

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedał w całości za tyle za ile by mi się udało to zrobić
Za grosze to nie ma sensu sprzedawać :-/ .Jeśli mechanicznie jest wszystko ok to już lepiej zrobić i jezdzić dalej.Części do Megane nie są drogie.

Jak bym chciał nim jeździć to też bym naprawił w tym przypadku Widać , że kolega nie miał auto casco ... <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodzik, Na pewno lepiej wyjdzie na naprawie niż na sprzedaży za marne 1000 PLN.Oczywiście jeżeli ma pewność ze silnik,skrzynia itp. jeszcze trochę pochodzą,bo tylko wtedy naprawa blach ma sens. <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, kupiłem narazie fieste do jazdy a megan próbuje sprzedać za 2tys z hakiem....

 

http://allegro.pl/item1183808334_renault_m...kod_pilnie.html

 

nikt jeszcze nie był oglądać.... dzwonią cały czas, i tak myślę czy nie lepiej by było na części sprzedać... Jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!