Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Paląca się kontrolka awari silnika i nie wchodzi na obroty


wideo5

Rekomendowane odpowiedzi

kupiłem megane przed dwoma miesiącami. serwisowana do końca stan OK. na komputerze wyrzuciło tylko awarię pierwszej sondy lambda. wymieniłem ją na nową NGK ale komunikat pozostał. po założeniu gazu sekwencyjnego zauważyłem sporadycznie że auto w czasie jazdy potrafiło przerwać i zapalały się wtedy kontrolki Serv, Stop o raz silnik z napisem Stop. powtarzam że zdarzało się to sporadycznie a przed założeniem gazu nie "zauważyłem" takich objawów. przed kilkoma dniami była demontowana głowica oraz odpięty akumulator na 3 dni. i w tej chwili cuda - nawet po skasowaniu błedu w komputerze zapala się na stałe kontrolka awari silnika przy obrotomierzu a przy raptownym naciśnięciu gazu auto przerywa, nie chce wejść na obroty i w tym czasie zapalają się na 3-4 sec. kontrolki Stop oraz silnik z napisem stop. silnik na biegu jałowym schodzi co jakiś czas do 300-500 obrotów na min by nagle wskoczyć bez powodu na 2000 obr. nie muszę tłumaczyć jak jest stresujące wyprzedzanie gdy nagle na 3 sekundy gaśnik silnik. Aha na zimnym silniku te objawy są o wiele mniejsze, a na zozgrzanym tragedia - jedynie na benzynie daje się jakoś jechać. pomocy - mam już opłacone wczasy a ten samochód nie jest w tej chwili pewnym środkiem transportu.

 

[nastepnym razem prosze nie zakladac kilku podobnych tematow. DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź na regulację tej instalacji, bo pewnie mapy sie już porozjeżdżały. Wcześniej odepnij akumulator i po ponownym podpięciu pojeździj trochę na benzynie.

Czy ta instalacja może pochodzi z firmy KME?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już doszedłem do ładu. przyczyna może wydać się prozaiczna ale jednak. zdemontowałem wszystkie cewki które okazały się dość mocno zabrudzone olejem, jak się okazało mechanicy przy odkręconym korku wlewu oleju odpalali silnik i olej poszedł górą i zalał cewki. Druga sprawa to tumany zamienili jedną ze świec na starą wypaloną NGK z całkiem inną ciepłotą. Znalazłem na stole u nich oryginalną świecę oraz wyczyściłem wtryski i jest OK. Nigdy bym na to nie wpadł że z powodu głupiego przebicia cewki czy też świecy komputer moze głupieć wyświetlając komunikaty serwisowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

wideo5 piszesz że wyczyściłeś wtryski w swojej megi,to może podpowiesz mi jak je wyjąć żeby nic nie pourywać.Też bym sprawdził czy nie są zasyfione bo dużo jeżdżę na gazie i rono nie zawsze chce za raz odpalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wideo5, miałem dokładnie to samo tylko w silniku 1.4. Wymień świece (tylko sprawdz żebyś kupił dobre) - zapraszam do wątku "1.4 16V szarpanie..." tam masz to wszystko opisane ze szczegółami http://megane.ruzam.pl/viewtopic.php?t=1622

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!