Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Centralny zamek


Koval91

Rekomendowane odpowiedzi

Pomocy! Mam kłopot z centralnym zamykam i drzwi od kierowcy się nie zamykają. Ani na centralnym ani na tym wewnętrznym ... Reszta sie zamyka. A nie idzie kluczem zamknąć bo klucz wchodzi ale nie idzie przekręcić ... Auto mam od niecałego miesiąca...

PROSZĘ O POMOC !! Bo auto 1 drzwi ma otwarte cały czas.;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij tapicerkę i sam zobacz ;-)

Na początek zobacz czy dochodzi prąd do siłownika. Jeśli nie idziesz po kabelku to dalej szukasz. Jak dochodzi to pewnie zepsuty siłownik. Na początek odepnij wtyczkę z kablami od drzwi i popsikaj/ podoginaj/ wyczyść styki bo bardzo prawdopodobne że tam jest problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem ci dokładnie bo już nie pamiętam, ale na pewno trzeba odkręcić kieszeń, śrubę klamki i śrubę pod uchwytem do zamykania. Tapicerka jest dodatkowo przyklejona jakąś gumą. Najpierw jednak sprawdź tą kostkę co idzie do drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koval91, jeśli chodzi o zamek z kluczykiem, podejdź do najbliższego sklepiku z częściami lub stacji paliw, poproś o odmrażacz do zamków ale będący na bazie olejku lub smaru grafitowego, (i tak skorzystasz bo idzie zima), popsikaj do wnętrza zamka z każdej strony, odczekaj trochę, znowu popsikaj (kluczyk również) i jak z kobietą, powoli wkładaj, wyjmuj, próbuj poprzekręcać poruszać w oba kierunki. Może Ci to zająć nawet kilka godzin, nie koniecznie tego samego dnia, musisz się pobawić, nic na siłę, ale on musi puścić, psikaj aż mu się uleje. To jest problem takich, co to tylko pilotem, zastały się wkładki, może nawet zardzewiały, a wtedy pozostanie tylko pilot lub wymiana wkładek. Odnośnie centralnego zamka raczej Ci nie pomogę, mogła wyskoczyć główka cięgna z takiego małego plastikowego zwykle białego uchwytu zamka, mógł paść siłownik, lub nie dochodzi napięcie. Jeśli Z siłownikiem jest wszystko dobrze, to nawet przy otwartych drzwiach będzie słychać jego pracę z pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami załapie czasami nie. A co do zamka to tak. Do kierowcy klucz wejdzie ale nie przekręci się nie rusza się ta przednia część hmm jak to powiedzieć takie kółko co szparę na klucz ma. WD-40 psikane wielokrotnie. Nic to nie dało. Do pasażera nie idzie klucza włożyć. A bagażnik się otwiera normalnie nie ma z nim kłopotów. Jak bagażnik otworzę to nie powinny wszystkie się otwierać ??? Bo znajomy ma tak w audi 80 że centralny przez bagażnik otwiera. Bo tamte zamki ma rozwalone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

WITAM , jeśli nikt nie ma nic przeciwko to pozwolę sobie nieco odświeżyć temat . Mam mały problem z zamkiem w drzwiach pasażera , gdy w samochodzie zimno to się nie zamyka , żeby zamknąć auto muszę najpierw nagrzać wnętrze , co ciekawe nawet przy -20 otwiera się bez problemu . Jeśli mieliście podobny problem to PROSZĘ poradźcie co mam zrobić .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj psiknąć WD-40 w mechanizm zamka , nie w dziurkę od kluczyka. Po prostu jest gęsty od mrozu smar w mechaniźmie. Albo dostać się do mechanizmu i przemyć i przesmarować go .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo :-/ trzeba wyjąć zamek i go umyć a potem nasmarować. U mnie kurz blokował zamek. Umyłem benzyną ekstrakcyjną a potem popsikałem oleje z serii W5 (LIDL) minęło już 2 lata i działa jak nowy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!