Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Renault Megane - centralny zamek


Rekomendowane odpowiedzi

Megane 97r

Chcialbym zalozyc centralny zamek z pilota (wykorzystam fabryczny centralny w 5 drzwiach) , fabryczny nie dziala bo ktos grzebal przy komputerze od immo i zeby zamknac wszystkie drzwi urzywam przycisku w srodku samochodu a od kierowcy kluczykiem. Co musze dokupic aby centralny dzialal z pilota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszą i niekolidującym z dzialamiem innych użądzeń jest zakóp radiolinii inaczej zwanej sterownik bezprzewodowy. Urządzenie takie jest napewno w sklepie z alarmami i używane jest do różnych celów w zabezpieczeniach a co ważne takie urządzenia są bardzo bezpieczne gdyż częstotliwości są różne i posiadają zmienny kod nadawania pilota(trudne dla zlodzieji) :-D Kolejną zaletą takiego użądzenia jest możliwość programowania dowolnie przekaźnika i niski pobor produ. Czyli jeśli zdecydujesz sie na zakup radiolinni to wystarczy tylko podac jej napiecie na stale 12V bezroznicy z czego wyprowadzisz. I wpiąci sie sterowaniem w przycisk zamykania ktory masz w środku. Jak to zrobić moge ci opisac ale wazne jest jaką radioliniie wybieżesz polecam firm Elmes electronik lub Gorkey. Zadowolenia gwarantowane prosta obsluga, mozliwosc programowania duzej ilości pilotow i co wazne zawsze sa w sprzedazy od wielu lat. Elmes to polski producent czyli w przypadku potrzeby dokupienia pilotow nie bedziesz mail takiej trudnosci jak np. z autoalarmami gdyż dużo producentow centralek alarmowych i zamkow centralnych czyli urządzeń ktore zregoly monuje sie w takich przypadkach, pojawia sie i znika a pilot po czasie sie rozwala badz gubi i poznie problem :) Polecam UMB100 maly pilot 100m dzialania, jest wersja mini tj. malutka centralka ukryjesz wszędzie. Zadowolenie gwarantowane. Pomoge ile bede w stanie moj meil i gg jest znane. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

podłącze sie pod ten temat, bo bezsens zaczynac nowy podobny.

 

od paru dni mam w mojej reni taki problem, ze od czasu do czasu dostaje do glowy centralny zamek, a konkretnie zdalne zamykanie, moge sobie klepac po pilocie nic sie nie dzieje po zmianie bateri dalej tak samo, ale odziwo zauwazylem ze jak otworze obojetnie jaki drzwi centralny dziala.

dzieje sie tak sporadycznie od ostatnik 4dni mialem taki problem 2razy, a niechcialbym dopuscic do sytuacji kiedy zamkne autko i go nie otwoze, tzn, otwoze je z kluczyka ale alarmu nie wylacze gdyz jest sterownay z centralnego zamka.

 

Nie wiem jak to ugrysc i gdzie szukac winowajcy sadze ze to cos z centralka zamka, ale gdzie jej szukac, a w Aso to poewnie mnie skroja jak za zboze, moze ktos mial taki problem bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

 

pozdrawiam Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, ja mialem podobny problem z centralka. Tyle ze moja centralka nie działała juz jak kupowalem autko. Podobnie jak kolega zamykalem przyciskiem na pulpicie a dzwi kluczykiem - strasznie denerwujace. Jako ze moja wersja niema Imo kolega zalozyl mi nowa centralke z alarmem i pilotem radiowym, do tej pory wszystko dziala ok i nie musze sie irytowac zamykaniem z pulpitu a potem dzwi kluczykiem. Nacikam przycisk i wszystkie dzwi naraz zamkniete.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Muszę napisać posta, bo modowie się czepiają, mimo, że nie znalazłem odpowiedzi na mój problem w żadnym temacie...

 

Panowie, jestem nowy na forum i jestem lekko zielonawy w obsłudze auta tej marki B)

opowiem o co chodzi z tematem.

Od kilku tygodni coraz gorzej chodziło otwieranie drzwi z kluczyka. aż w końcu pewnego razu nie dało się otworzyć drzwi kluczykiem. okazało się, ze jest coś uszkodzone. w kluczyku był pilot od centralnego i immobiliser. Mechanik usunął immo. Teraz auto można otworzyć z kluczyka w drzwiach, a resztę drzwi można otworzyć przyciskiem na konsoli (przy awaryjnych). Moje pytanie brzmi, jak zrobić by był centralny otwierający wszystkie zamki po przekręceniu zamka w drzwiach? skoro wszystkie drzwi otwiera przycisk, to pewnie da się też otworzyć z drzwi. tylko co trzeba połączyć? Jakaś elektryka? Jeśli ktoś mi pomoże, poproszę o instrukcję dla laika B) i może jak ktoś przypadkiem robił - fotoporadę.

dziękuję z góry za wszelką pomoc

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scooby

Teraz auto można otworzyć z kluczyka w drzwiach, a resztę drzwi można

jeśli przyciskiem ,można otworzyć ,a z kluczyka nie,to trzeba zobaczyć w ogóle czy pilot z kluczyka wysyła sygnał ,albo zakupić sobie osobno sterownik do zamka z pilotem, jeśli cię ratuje to w dziele download masz instrukcje montażu alarmu i opis podłączenia centralnego zamka . Nie wiem,czy się da zrobić byś po przekręceniu kluczyka w drzwiach,automatycznie otworzył pozostałe zamki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięcie

Z kluczyka w drzwiach otwieram drzwi kierowcy, a z przyciska wewnatrz auta resztę drzwi.

Pilot żadnego sygnału nie wysyła, bo jak mówię został wyciągnięty ten system centralnego zamka z przycisku w kluczyku (czyli tzw z pilota). Zmienia to trochę postać rzeczy ?

 

Regulamin forum się kłania :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyne rozwiązanie jakie widzę ,to zakup sterownika zamka,z pilotami i po problemie ,podepniesz się pod przewody z włącznika na konsoli i masz sprawę załatwioną,myślę,że w kilkanaście minut byś to zrobił . <ok> Ewentualnie zakup sobie taki alarm jak ja mam i paru innych urzytkowników forum ,skoro immo odłączone masz kilka przewodów mniej do podłączania 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja płaciłem za cały alarm jakieś 89 zł ,co do dalszej części pytania ,niewiem czy można tak zrobić ,w megance się niespotkałem by ktoś sobie takie rozwiązanie zafundował .Po obróceniu kluczyka musiałbyś zwierać odpowiednie przewody (do siłownika idą tylko 2 w zamku,zaś w włączniku na konsoli masz chyba z 5 ),uważam,że wiecej z tym roboty,ciągania kabli jak z montażem centralki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi mi o alarm tylko sterownik zamka z pilotami <ok>

w przycisku wewnatrz auta musi byc jakis sterownik, moduł czy cokolwiek innego. Trzeba tylko jakoś podpiąć kable od drzwi centralnych (kierowcy) tak by po przekręceniu zamka była reakcja tego sterownika pod przyciskiem. Dobrze myślę? Ale czy to możliwe :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem o co Ci chodzi -ale osobiście niewiem jak takie coś wykonać,sterownik jest nieco tańszy,jest pełno urządzeń na allegro .Druga sprawa ,a jak ktoś włoży ci śrubokręt ,obruci zamek i otworzy drzwi ?Marne zabezpieczenie wtedy by było .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzieś fotoporadę jak to zamontować można gdzieś znaleźć? Lubie stawiać sobie wyzwania - z tym, że ja nie mam pojęcia o kabelkach:) ale jak ktoś wytłumaczy mi łopatologicznie to idzie zrobić <ok>

PS. a co to za różnica, czy otworzy jedne czy wszystkie? wszystkimi wchodzić złodziej nie będzie :( więc akurat to nie ma znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dziale download wrzuciłem jedynie instrukcję ze zdjęciami jak zamontować alarm ,z opisami przewodów,przy montażu sterownika to powinno wystarczyć w zupełności

http://megane.com.pl/dload.htm?action=file&id=28

zobacz sobie,zastanów się czy bedzie to tobie pomocne .

 

ps.w drzwiach masz jedynie siłownik ,którym steruje centralka w aucie.

zamontowanie sterownika jest szybsze ,ale co zrobisz to Twój wybór.

przykład sterownika : http://www.allegro.pl/item893447729_uniwer...pa_migacze.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!