grafiq Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, Jestem nowy w temacie Meganek dlatego zwracam się do Was z prośbą o wyrażenie swojej opinii o tym samochodziku http://otomoto.pl/renault-megane-1-4-lpg-g...-C16020569.html . Prosił bym o szybką odpowiedź czy jest to auto warte zachodu... ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciuś Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 źle spasowany zderzak tył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syndrom Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Hej, Pomijając zdjęcia i ew. uszkodzenia nadwozia zdumiewający dla mnie jest fakt, że pierwszy właściciel zrobił samochodem 187tys km przez 13 lat po czym "nagle" stwierdził że jednak instalacja gazowa będzie super rozwiązaniem. Za instalację zapłacił od 1tys do 2tys zł, pojeździł pół roku i sprzedaje samochód. Ciekawe kto mu robił tą instalację skoro zaczął mu się silnik sypać w takim stopniu aby sprzedać samochód. Osobiście odradzam - coś tam musi być nie tak. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Strzelam, że auto zaczęło brać olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafiq Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 temat do zamknięcia... oglądałem go dzisiaj i schodzi mu lakier... z lewej strony maski oraz naokoło okien widać, że coś jest nie tak z lakierem... od strony technicznej sie nie zagłębiałem w niego ale sądząc po tym co piszecie lepiej se odpuścić... Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...