Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

moduł bezpiecznikowy


Kichot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! mam problem, mianowicie: mam naldowany akumulator, chce odpalic auto, chce przekrecic kluczyk i jakby momentalnie siadal aku.. a przy tum caly czas z modoly wydobywa sie dzwiek impulsowego piszczenia... na akumulatorze ok 13.0V po odlaczeniu klemy i podlaczeniu spowrotem zasilanie w aucie wraca. co moze byc problemem... moze to byc tylko uszkodzony przekaznik?? dodam jeszcze ze nie chodzil mi central troche pomierzylem i okazalo sie ze na bezpieczniku odpowiadajacym za central jest masa(-) a nie (+).czyli do silniczkow dochadza dwie masy . serdecznie pozdrawiam forumowiczow

 

:-)Przypominam, że na tym forum piszemy w taki sposób żeby to było czytelne stosując pl-literki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze zgadzam się, ale zasilanie które dochodzi do modułu jest ok. wiec impulsowe piszczenie pojawia się dopiero po probie odpalenia. jakby moduł robił jakieś zwarcie na przekaźnikach albo na płytce.właśnie.. powinnien być plus a jest (-) wg mnie na każdym bezpieczniku powinien być (+):-) sprawdziłem jakie potencjały są na bezpiecznikach elementów które mi nie działają i co sie okazało. a to ze elementy które nie działąją to na ich bezpiecznikach jest potencjał (-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego że piszczenie pojawia się gdy spada napięcie w skrzynce bezpieczników ;-) Wiec zacznij od tego :-) A co do plusa na bezpiecznikach masz racje ;-) A za zasilanie skrzynki bezpieczników odpowiadają dwa bezpieczniki 60A koło aku-a one lubią zaśniedzieć(drugi i trzeci bezpiecznik licząc od tyłu auta)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje musi spadać zasilanie i przekaźniki nie przytrzymują.. tylko czemu zasilanie do skrzynki jest ok a po próbie odpalenia spada... wynika to z jednego zwarcie w skrzynce bezpieczników przez co mogły się pojawić potencjały ujemne na niektórych bezpiecznikach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo podczas próby aku zostaje silnie obciążony przez rozrusznik i gdy gdzieś jest słabe połączenie zostaje wtedy przerwane przez potężny amperaż,więc tłumacze Ci kolego sprawdź połączenia przy aku,a potem szukać będziemy dalej ;-) Zacznijmy szukać od początku,a nie od końca :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+ na aku zaśniedziały. wiec odpala jak ta lala.. zostaje problem centrala dogrzewanych foteli abs i predkościomierza. jak naciskam przycisk odpwiadajacy za zamkniecie otwarcie centralnego zamka słychać przekaźnik i nic się nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zostaje przejrzeć kable czerwone(+) bezpośrednio z aku,żółte po stacyjce i skrzynkę. Ja niestety skrzynke mam już po lifcie,wiec moja wiedza tu się kończy :-? Wiem tylko żę fotele,ABS i prędkościomierz ma plus po stacyjce,a central musi nieć stały.

 

[ Dodano: 2010-12-28, 14:19 ]

Fotele działają jak silnik chodzi, wiec plusem steruje komputer przy skrzynce bezpieczników BSI poczytaj o tym na forum. Pozdro ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!