Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

problem z moca ,szarpanie ,duże spalanie ,4 ś


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam duży problem po pierwsze nierówno chodzi ,bardzo duze spalanie,4 świeca zadymiona ,wymieniłem świece ,kable ,cewke od strony zadymionej świecy ,,już niewiem co mam robić,nawet sprawdziliśmy rozrząd czy się czasem nie przestawił i nic jakieś inne sugestie ,mam Renie 1998r 2.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi się tak kiedyś robiło to winna była masa,a raczej oberwany kabel masowy przy oczku do przykręcanie zasilający komputer i resztę (cewki,czujniki) też przebierał i więcej palił. Możesz jeszcze sprawdzić czujnik położenia wału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie pękła uszczelka pod głowicą, lub poszły pierścienie na tym cylindrze.

Mimo takiej usterki auto wcale nie musi dymić na niebiesko.

Dużo oleju Ci ubywa ?

Kiedy ostatnio były ustawiane zawory ?

Sprawdzałeś jakie sprężanie jest na poszczególnych cylindrach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgaduję, że najniższe sprężanie jest na tym, na którym jest okopcona świeca.

Jeżeli tak, to może lekko puszczać uszczelniacz na zaworze.

Olej ścieka do cylindra i powstaje nagar na świecy.

Ewentualnie tak jak już pisałem pęknięta uszczelka pod głowicą.

Wyreguluj też zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie odebrałem samochód więc tak, facet stwierdził że osiadły gniazda zaworów i są za ciasne ,stwierdził że sama regulacja będzie krótkotrwała i proponuje planowanie głowicy co o o tym sądzicie,koszty są duże bez planowania o wiele mniejsze.

 

[ Dodano: 2011-01-06, 16:21 ]

moglibście podać jakie to będa koszty planowanie głowicy , regulacja zaworów w poniedziałek facet ma zrobić mi wycenę wolałbym mieć jakieś rozeznanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gniazda nie osiadają same z siebie.

Najczęstszą przyczyną jest brak regulacji luzów zaworowych i źle wyregulowana instalacja LPG.

Planowanie głowicy nic nie pomoże na uszkodzone gniazda.

W grę wchodzi regeneracja, lub wymiana gniazd.

Jeżeli osiadły gniazda, to cała głowica nadaje się do regeneracji, a to już kosztuje około 500 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Twoim silniku luz reguluje się płytkami,ale często jest tak że trzeba płytki szlifować bo brakuje już regulacji. A do tego trzeba szlifierki magnesówki i każdą płytkę z osobna trzeba szlifować na odpowiedni wymiar i dlatego rzadko który mechanik chce się w to bawić. Ale da się to zrobić ;-) On takiego sprzętu nie ma i proponował Ci robienie głowicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, w poniedziałek poda mi wszystkie koszty jeżeli będzie na moja kieszeń to robię mam juz dosyć zszarpanych nerwów z tym samochodem.

 

[ Dodano: 2011-01-20, 17:12 ]

naprawiony, zrobiłem sama regulację zaworów koszt 230zł chodzi jak złotko,dzięki wam za podpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!