Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

megane I 1,9D 64KM


piotr1234543

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawiam się nad kupnem pierwszego auta,

czytalem o tym dieselku ze jest to diesel wolnossacy, czyli malo palacy i niby malo awaryjny?

jak to jest z awaryjnoscia tego silniczka?

czy oplaca sie kupowac z tym silnikiem?

 

czy lepiej dolozyc na inne auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, ciężko jest odpowiedzieć na Twoje pytanie, to Ty musisz podjąć decyzję jakie auto chcesz. W przeszłości zarzekałem się, że nigdy w życiu samochodu na F i Francuskiego, bo koledzy odradzali. Aż we wrześniu kupiłem Scynioka RX4 i jestem zadowolony (pewnie do pierwszej awarii). Widzę w Twoim profilu, że masz jeszcze Astrę 1,8 (nie wiem dokładnie jaki typ). Ja do tej pory miałem także Astrę 1,8L 8V z 1992 roku, zapłakałem jedynie jak wymieniałem silnik bo wiedziałem, że wypalona dziura na 2 cylindrze. Sprzedając ją dla Scenica, było mi jej szkoda, gość do dziś jeździ i jest zadowolony, ale znam takich co ... nigdy więcej Opla, żeby nie dostać hopla. Według mnie dużo zależy od danego egzemplarza i każdy sam musi podjąć decyzję co chce mieć. A odnośnie silników to poczytaj, na tym forum jest dużo, między innymi:

http://megane.com.pl/19-diesel-vf116.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm.... do spokojnej jazdy jak znalazł. Pali około 5 litrów w trasie, 6 w mieście. (Na pełnym baku można spokojnie przejeździć 1000 km). Maksymalna prędkość: 150 km/h, chociaż najlepiej czuje się mając na liczniku koło 110, 120 km/h, (do stówki chyba koło 17 sekund), ma dobrą kulturę pracy, radzi sobie z rozruchem w zimie (przy dużych mrozach wskazane podwójne grzanie świec), typowych awarii brak. Mówią, że przebieg rzędu 200k km to dopiero dotarcie tego silnika ;-). Jako pierwsze auto polecam - pozwala na dopracowanie techniki jazdy autem z napędem na przednie koła i zdobycie doświadczenia.

 

UWAGA: Wyprzedzanie aut należy planować z dużym zapasem wolnej drogi przed sobą. I mówię to poważnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym raczej kupił DTi , równie mało awaryjny, równie małe spalanie, dużo lepsza dynamika , cichszy z lepsza kulturą pracy. Ogólnie zwinniejszy i mniej klekoczący 8-)

Jak szukałem sceniorka to oglądałem parę DTi , parę DT ale jednak stanęło na PB :)

W rodzinie mam DTi i jest całkiem spoko chociaż jak dla mnie za bardzo klekocze , ale za to pali połowe tego co mój benzyniak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!