Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szarpanie, nierowne obroty - gdzie znalezc ce


gierachus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

Mam meganke i problem raczej nie jest rzadki z tego co czytalem wczesniej na forum. Kiedy bieg mam wrzucony na 'luz' to bardzo szarpie dzwignia zmiany biegow. Jezeli chodzi o problem z obrotami, to normalnie jest ok 500/min a od niedawna podskoczyly na 1000/min i rzadko kiedy zejda juz na 500.

Z informacji ktore znalazlem na forum wynika, ze najpierw powinno sie wymienic swiece, sprawdzic kable, potem cewki i silnik krokowy, przed rozbieranie konkretnych rzeczy typu rozrzad.

Swiece wymienilem na Denso Iridium, furka chodzi odrobine lepiej ale szarpania to jednak nie usunelo... :-/ Dzisiaj sprobowalem wyczyscic silnik krokowy, bylo tam strasznie duzo syfu, wiec przeczyscilem to ladnie benzyna ekstrakcyjna. Silniczek jest Siemens D5174, wiec raczej dobry ale i tak mu nie ufam bo pewnie nie byl jeszcze wymieniany.. Jakos na dniach zamierzam kupic taki sam z allegro za ok 130zl. Zanim to zrobie chcialem rowniez sprawdzic cewki zaplonowe, jednak nie jestem pewien gdzie sie one dokladnie znajduja. Ponizej zamieszczam zdjecie silnika z prosba o wskazanie cewek :-> Z gory dziekuje.

 

2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum juz szukalem ale jest opis o cewkach, ktore wymienia sie na sztuki i wygladaja zupelnie inaczej od moich. U mnie to wszystko wyglada jakby bylo czyms zalane i z tego co patrzylem to raczej jest nie do rozebrania. Jezeli chodzi o palenie na 3 cylindry to zastanawialem sie juz nad tym, ale u mnie problemu z moca raczej nie ma. Ze spalaniem to jest osobny temat, z tym ze jak jej za bardzo nie wciskam to nie pali za duzo.

Jezeli chodzi o cewki w mojej megi to czy jest mozliwosc jakos np. miernikiem je sprawdzic?

Tutaj podaje linka do dokladniejszej fotki cewek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak: wraz z Robakiem po dyskusji doszliśmy do wniosku, że masz cewkę od silnika 2.0 16v i stąd mogą wynikać twoje problemy gdyż ta cewka może inaczej się zachowywać niż taka jaką twój silnik powinien mieć

 

co więcej twoja pokrywa zaworów jest od silnika E7J (1.4 8v 75 km ale nie Energy) :shock:

 

na twoim miejscu mocno zainteresowałbym się tym w jakim stanie jest Twój silnik i dlaczego ma takie części wsadzone... :-/

 

bo to jest jakiś mix

Dokładnie jeśli jest to rzeczywiście silnik K7m z inną pokrywą zaworów i cewka to aby wrócić do normalności musisz wymieni c oba elementy bo cewki z K7m nie będą pasowały do tej pokrywy zaworów a wkładanie ponownie niewłaściwej cewki jest bezsensowne -Robak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to widze ze mam jakiegos skladaka... Tego sie nie spodziewalem. Chyba skonczy sie na tym, ze oddam to auto do mechanika i mu zaplace zeby sprobowal te problemy rozwiazac. Z furki jestem ogolnie zadowolony, gdyby nie te drgania jak w dieslu :-| Dzieki chlopaki za Wasza pomoc :)

 

[ Dodano: 2007-07-29, 12:31 ]

Wlasnie znalazlem numer silnika na karcie rejestracyjnej pojazdu - DH13045. Tak swoja droga to wlasnie zastanawiam sie nad sprzedaza samochodu... :-/ Furka jest fajna, ale nie chce sie narazac pozniej na dodatkowe koszty jak sie cos zepsuje. Lepiej ja sprzedac dopoki jakos jezdzi...

 

[ Dodano: 2007-07-31, 01:31 ]

Witam. Po poszukiwaniach na eBay znalazlem silnik z meganki '98 1.6 8v no i troche mi sie humor poprawil, bo wychodzi na to, ze mam tylko cewki inne... Wlasnie wyslalem zapytanie do kolesia za ile mi swoje cewki sprzeda ;-)

engines.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!