Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy już zaczeli kraść Megane II ???


mry_

Rekomendowane odpowiedzi

Blah :-P Kto chce ukrasc moja megane, stoi z otwarta szyba (jakis pasazer zapomnial zamknac a ja nie sprawdzialem) nikt nawet na to nie spojrzy... sam mam problemy z immobilajzerem wiec powodzenia jak ktos bedzie chcial nia odjechac, radio mam z Biedronki (jest gufno warte), w srodku mam gabke i chusteczki higieniczne, w baku zawsze sucho to nie maja nawet co dźgać i spuscic :)

Najczescie kradnie sie drogie auta (Passat rox!), w Gliwicach zdarza sie, ze na ul. Zwyciestwa kradna z bronia w reku jakiemus "biznesmenowi" z Wawy.... no comment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SoundWave masz racje po co kraść megi I generacji, kiedyś zostawiłem dowód rejstracyjny na kokpicie przy zegarku pod supermarketem i tak stał 2 godziny nikt nie ruszył auta, a co do rankingów to weźmy np. takie tico jest tego pełno i stoi tego pełno a w 2004 było niby na 2 miejsca wyżej niż renault a się z sytuacją by ktoś próbował zakośić moje albo komuś zakosił niespotkałem się. Meganek w mojej okolicy szczególnie pI phI jest ogromna liczba i jakoś biorą się tylko za passaty więc staram się spać spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu kradzieży i wymiany kompa. Ciekaw jestem czy sieć multipleksowa dogada się z nowym ECU. Skoro karta komunikuje się chyba z modułem w kabinie. Wydaje mi się że ECU bardziej odpowiedzialne jest za pracę silnika. A za bajery i odpalenie auta chyba właśnie ten moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, nie kradne. Był swego czasu bardzo dobry artukuł w gazecie łódzkiej właśnie jak kradną dzisiaj auta. Był też opisany przypadek gościa-informatyka, który programował komputery na zlecenie pod konkretne auto i był wielki problem z udowodnieniem mu winy. Bo teoretycznie on nie kradł, on tylko programował tak jak klient chciał, a do czego klient to używał to już nie jego brocha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byl kiedys program "Rozmowy w toku" :-P, gosc co kradnie mowil tam wyraznie jak latwo ukrasc auto, np. opisywal, ze wiele aut mozna sparalizowac (ich alarm) poprzez stluczenie lampy (migacza) i wywolanie zwarcie w migaczu (!!!).

Potem wypowiadal sie drugi, ze dla niego kradziez to przede wszystkim koszta, bo okolo 4000 kosztuje go zrobienie u informatyka / elektornika urzadzenia, ktore pozwoli mu to auto ukrasc, i juz. Nie ma sie co zastanawiac, nawet jak bedzie tytanowa blokada kierownicy to ukradna na hol. Smutne to ale prawdziwe. Co nie znaczy oczywiscie, ze nie nalezy sie zabezpieczac, nie kazdego drecha stac na taka inwestycje (4000,-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item221156662_skradziono...ka_nagroda.html

 

No prosze, chcialem sie dowiedziec, ile jest warte moje auto, a tu ... NO OMMENTS!

 

Tą informacją mnie zabiłeś... :-/ Dzielnica ogólnie nie za ciekawa. Swojego czasu widziałem tam komisariat z potłuczonymi szybami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie a nie prościej ubezpieczyć od kradzieży ja za Scenica 2003 1.9DCI po wycenie 43000 zapłaciłem od samej kradzieży auta i włamania do niego 250 zł za rok w PZU. Czy warto się stresować czy jak wyjdziesz ze sklepu to auto jeszcze stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tacim. To coś strasznie mało. Ja płaciłem ok 1000 zł za samą kradzież. Czy to nie jest jakiś dodatek do OC? Albo OC+AC? Ja mam OC w Allianz, a KR w PZU i na pewno nie wychodziło tak mało. Chyba że coś się pozmieniało. Za miesiąc będę ubezpieczać to zobaczymy... Na wszelki wypadek zmienię agenta na agentkę. może lepiej policzy. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!