Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane II 2.0 16v po przedstawicielu - o co wypytywać?


Citadis

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Od dłuższego czasu przeglądam forum jako szczęśliwy użyszkodnik Megane Scenica I, ale mam okazję kupić Megane II Grandtour z 2003r. po dość okazyjnej cenie ok. 10 500PLN. Silnik 2.0 16v w benzynie, wersja Luxe Expression. Jedyny problem to 210 000 km przebiegu i fakt, że autko po przedstawicielu. To co wiem na pewno, że nie było bite i nie jest przeszczepem, ale nie mam pojęcia jak było użytkowane. Stąd moje pytanie - na co SZCZEGÓLNIE zwrócić uwagę w tym konkretnym modelu przy takim przebiegu?

Tak sobie kombinuję, że auta po przedstawicielach ze słabszymi silnikami np. 1,4 przy tym przebiegu to są konkretnie zajechane, a jednak 2,0 ma tą moc i jest jakby bardziej odporne na mocniejszą jazdę. Czy takie rozumowanie jest poprawne? W przypadku silników 2,0 8v, wiem, że tak, ale zupełnie nie wiem jak z innymi <szukaj>

Zasadniczo przymierzam się do kupna, ale raczej na zasadzie żeby troszkę pojeździć i odsprzedać z niewielkim zyskiem, bo jednak Scenica za nic w świecie nie oddam <ok>

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam właśnie takie auto. Zarówno silnik, wyposażenie jak i odnośnie poprzedniego właściciela. Warto rzucić okiem na grubość tarcz. Na pewno trzeba obejrzeć silnik od dołu odnośnie wycieków. Posłuchać momentu odpalania zimnego silnika - KZFR. Ważna rzecz, której jednak nie sprawdzisz to sprzęgło i koło dwumasowe. Do tego sprawdzenie wszystkiego co elektryczne i ma działać jak i sprawdzenie zapisanych błędów poprzez CLIPa, nawet jeśli nic się nie wyświetla. Reszta to ogół jak w każdym innym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe po ilu przedstawicielach <szukaj> Podejrzewam, że opór gaz a potem opór hamulec i tak ciągle. Sprawdzić hamulce tak jak pisał Lewy, podłączyć pod clipa, pomierzyć grubość lakieru, sprawdzić czy nie ma wody w schowku pasażera i kierowcy pod nogami. Sprawdzić jak się zwija pas kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za porady.

Cena bardzo niska, bo auto sprzedaje syndyk masy upadłościowej. Po prostu firma zbankrutowała i wyprzedają jej majątek, a że mało kto się tym interesuje to i czasem jakiegoś rodzynka w niezłej cenie można znaleźć <szukaj>

Zresztą równie dobrze to może być trupek, ale to się okaże jutro. Nie oczekuję cudów i nie mam jakiegoś super parcia na kupno, więc może uda się wszystko na chłodno ocenić.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!