Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Proszę o opinię - RX4


p-opala

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

"Chodzi" za mną od jakiegoś czasu chęc zamiany mojego scenica rt 1.6e z 1997r. na coś nowszego. Mojej żonie i mi bardzo podoba się scenic RX4. Przegladając internet znaleźliśmy dwie ciekawe oferty które przedstawiam poniżej. Proszę o porady, opinie i wnioski za które będę wdzięczny. Na co zwrócić uwagę decydując się na ten model auta?

 

http://moto.allegro.pl/scenic-rx-4x4-najbo...1446227536.html

i

http://allegro.pl/show_item.php?item=1459001100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie pozycja druga. Jeżeli faktycznie pierwszy włąściciel i ma na wszystko dokumenty to brać. Gaz to jeśli się nie mylę STAG. Dośc dobra instalacja, sam mam taką w Lagunie. Pozycja pierwsza to handlarz co widać po opisie, przy rozmowie również zasypie słowami jak na aukcji i otumani człowieka. Skóra w tym dieslu wcale nie taka idealna, bo dziurawa. Krzywo również patrzy przedni zderzak na 2 fotce.

To jest moja opinia. Natomiast poczekaj na opinię ZYGI on więcej wie o eksploatacji i bolączkach RX4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem skoro chcecie, ale długo i często nie mogę bo jestem na kursie zawodowym w Katowicach, więc krótko o-pala:

1/ auto ładne, ale postaraj się aby gostek przesłał Ci jakieś dane, zdjęcia kwitów kiedy je przyprowadził do Polski, bo mnie się wydaje, że auto sprzedaje się od maja 2010roku, kiedy to ja jeszcze szukałem, było tylko w innej scenerii (szczegółowo). Konkretnie?- diesla bym nie brał , nie radzi sobie z tym napędem, potrafi szybko pozbyć się skrzyni, wysokość obrotów ją niszczy. Ponadto, kierownica nie jest wielofunkcyjna, sterowanie radiem jest pod kierą, ale radio wymienione, trzeba więc sprawdzić czy jest kompatybilne z tym joystic-iem. Wszelkie inne wyposażenie masz identyczne w co w zwykłym Sceniolu, dochodzi tylko napęd na 4 koła. I tu gość kłamie, szuka frajera. Napęd w tych autach nie jest napędem stałym i nie ma dyferencjału. Napęd stały jest na przednią oś, dopiero kiedy komp odczyta że przednia oś dostała poślizgu, dołącza napęd na tylną oś, w konfiguracji 70/30%, dokładnie tego już Ci nie powiem, bo wszystko co mam o tych "cwaniakach" mam w kompie w domu, a tam zajżę dopiero około 1marca. Kolejny tema, diesle w tym aucie (waży 1980kg masa własna), mają spalanie minimum 7 litrów, nie patrz na spalanie cząstkowe. nie chcę wymieniać wszystkich błędów jakie gość tu uskutecznia, to potwarz dla tego auta. Następne, oryginalne koła w tym cwaniaku to 16 cali, daj sobie spokój z nr 1, na 100% widzę go od 6 miesięcy.

2/ Jeśli chodzi o auto 2 to wygląda fantastycznie, pod każdym względem, ciekawe czy faktycznie tak jest. Widzę, że szukasz auta w okolicach Katowic, obecnie mogę pomóc bo tu jestem, jak się umówisz załóżmy na sobotę, to jutro na pw mogę podać Ci swój telefon abyśmy razem go obejżeli, z tym, że ja nie dysponuję autem, bo zostawiłem żonie (okolice Grójca). Naprawdę, auto godne polecenia, spróbuj, zajżę na forum około 17-ej to będę wiedział, czy chcesz kontaktu ze mną. Nadmieniam, że wymiana wału jest kosztowna około 6 tyś.zł. Musisz dobrze zebrać opinie o takim samochodzie, bo to jest droższe od zwykłej wersji, i przy zakupie, i przy obsłudze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ opisałem go przez pw koledze dycha, to pozwolę sobie wkleić odpowiedź i tutaj:

w opisie jest trochę błędów, alusy są 16 a nie 17, ale są oryginalne. Pod kierownicą po lewej stronie widzę jakieś urządzenie, to chyba to webasto, fabrycznie nie było montowane. Martwi mnie widok, jakby wciśniętego pokrętła ściemniacza zegarów. Kierownica jakby oryginał, ale chyba wymieniał poduchę, widać, że jest inny kolor niż koła kierownicy. Zobaczcie na tło zdjęć, wokoło stoi trochę porozbijanych aut, nie wierzę więc w jego licznik i bezwypadkowość. Sam do końca chyba nie wie, co sprzedaje, ze zdjęć wynika, że jest to najbogatsza wersja "Nor Du Mor" (jakoś tak się pisze) ewentualnie SportWay. Widać dwa szyberdachy, z tyłu przednich foteli nie ma stolików a są kieszenie. Dziwnie również stoi, prawe prześwity błotników na kołami są dość duże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bity przodem wyklepany przez "pomysłowego Dobromira" w komórce obok obory. Jak pisze Zyga ślad po wywalonej poduszce, moim zdaniem wymienione przednie reflektory i coś "dłubane" z przodu, nierówne szpary i prześwity. Jedyne co trzeba przyznać to gość nie próbuje wmówić, że bezwypadkowy. Po prostu nie pisze i liczy na przeoczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo.

Ostudziliście trochę mój entuzjazm <szukaj>

Rzeczywiście czytając wasze posty i ogladając jeszcze raz zdjęcia doszedłem do wniosku że macie rację i przeszłośc tego auta stoi pod znakiem zapytania.

Dobrze jest jak przy wyborze auta jest "trzecia" osoba która spojrzy na nie krytycznym okiem.

Pozdrawiam.

 

ps.

poszukiwania trwają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!