Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sens zakupu Megane II ph2 1.9 DCi


button

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

zastanawiam się nad zakupem jakiegoś kompakta w wersji kombi.

Do wydania mam około 30kpln

 

Z szybkiej analizy wychodzi na to, że Megane można kupić z 2007-2008.

Teraz kilka szybkich pytań:

 

1. Czy to auto ma jakieś znane bolączki?

2. Czy w tej wersji silnikowej można spodziewać się problemów typu:

FAP/DPF, słaby i drogi dwumas, słabe wtryski, słabe turbo?

3. Czy można powiedzieć o tym aucie, że jest ekonomiczne?

 

Kolega od 2 lat jeździ Laguną II 1.9 DCi z 2005 roku i jest bardzo zadowolony.

 

A może warto się zainteresować 2.0 DCi? :

http://otomoto.pl/renault-megane-2-0-150-k...-C17616533.html

ew laguną 2006-2007 z 2.0 DCi, które sa do kupienia w podobnych cenach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1 i 2 to poczytaj tematy na forum dotyczące tego silnika. Ad 3. Moja meg II 2005 1,9DCi w zimę w cyklu miasta nie schodziła poniżej 9 l/ 100. W lato 7 l to sukces. Fakt, że mam ciężką nogę. Odnośnie egzemplarza z ogłoszenia nie można się zbyt wypowiadać ponieważ zdjęcia są słabe. Prawy przedni reflektor wystaje z obrysu nadwozia . Reszta wielka niewiadoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj forum. Jest o spalaniu (np. moja ciężka noga wypalała 7,5/100 z 1.9dci), jest o bezawaryjności 1.9 i jest o mało polecanym silniku 2.0 dci. Ja polecam 1.9. 2005 rok i młodsze to dobre auta, starsze nie bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest o mało polecanym silniku 2.0 dci

większość użytkowników poleca ten silnik, a że jest ich mało to już inna historia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat 2.0 dCi słyszałem zawsze same zachwyty, choć osobiście nigdy nim nie jeździłem. Przez 4 lata jeździłem za to 1.9 dCi i nie mam do niego najmniejszych zastrzeżeń. Ekonomiczny, dynamiczny, bezawaryjny (przynajmniej mój egzemplarz) i największa moim zdaniem zaleta: fantastyczna kultura pracy.

Co do ogłoszenia: zdjęcia słabej jakości, niewiele można powiedzieć. Przy tak bogatym wyposażeniu zastanawia brak przycisków tempomatu na kierownicy. Czyżby poduszka wymieniona i to jeszcze na taką, która wyeliminowała jeden z ważniejszych elementów wyposażenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mówisz ze KZFR jest tansze niż dwumasa czy komplet cewek zapłonowych tańszy niż turbo? co za mity... Fakt jest taki ze jak kupisz zarżnięty to typ silnika jest bez znaczenia...

Właśnie przy obecnych cenach paliw wolałbym ropniaka bo różnica w cenie między ON/PB niby żadna a w spalaniu potężna (porównuję spalanie 2.0 dci do 2.0 16v - ropniak weźmie w mieście 7, benzyna 12...). Różnica w cenie zakupu wśród używanych wogóle nie jest zauważalna. Ja rekomenduję dci, bez dwóch zdań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!