Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ! Na przeglądzie wyszło że lewy tył hamuje dużo mocniej niż prawy ponad 50%.. u mechanika bęben rozebrany ale tłoczek, okładziny ok, na wszelki spr. zapowietrzenia, ale płyn poleciał jak głupi. Nie mam pojęcia co robić, podpowiedziano mi że może to być wina korektora hamowania, ale przecież on zapodaje na dwa koła równo, nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie mylę to są dwa korektory, na każde koło osobny, skoro mechanik stwierdził, że w samym kole jest wszystko OK to może być faktycznie wina korektora, a ręczny jak wyszedł na badaniu także była taka różnica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Miałem podobnie przy hamowaniu ręcznym, dość duża różnica w sile hamowania. Winien był samoregulator luzu szczęk. Poprostu po jednej stronie w bębnie szczęki szybciej dochodziły do niego (był mniejszy luz pomiędzy). W drugim natomiast samoregulator nie działał i linka ręcznego nie dociągała szczęki do bębna. Ale czy przy normalnym hamowaniu było tak samo to nie powiem, chyba było ok. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam czy aż taka, a czemu tak dopytujesz ?

Ponieważ jeżeli przy hamowaniu ręcznym jest także taka duża różnica to korektor można wykluczyć, i w tedy szukał bym przy kole co nie gra, jak kolega wyżej napisał może samo regulator się zapiekł, lub bęben jest już biedny

Edytowane przez KOSA78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj sam otworzyłem bęben. kolega wciskał pedał i tłoczek na prawo brak reakcji, natomiast na lewo było ok, czyli pracował. Czyli chyba problem znaleziony, tylko ciekawe że mechanik co przy mnie sprawdzał wykluczył cylinderek, twierdził że chodzi, no ja widzę że tylko w jedną stronę. Co do bębnów i szczęk są w dobrym stanie, krawędzie bębna zeszlifowane, a płyn hamulcowy tryska jak szalony, jak dalej będzie nie tak to się popłaczę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!