Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki


Rekomendowane odpowiedzi

Jakie polecacie wstawić głośniki do Renault Scenic 1998r, przednie drzwi? Tak do 100 zł i żeby był jakiś fajny basik:) nie chcę kupować skrzyni do bagażnika bo nie ma tam już za bardzo miejsca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co po wygłuszeniu, jak głośniki lipne, to już lepiej wydać kasę na kratę piwa.

 

Ja wsadziłem sobie głośniki wyśmiewanej firmy alphard (lw 650 - już nie produkowane, nie wiem czym zastąpili), nic nie wygłuszałem tylko taśmą MacGyvera przykleiłem elementy mogące brzęczeć i działa świetnie już prawie rok, tylko koniecznie trzeba dać zwrotnicę odcinającą pasmo od dołu (u siebie tnę na 50Hz na dole, góra bez ograniczeń).

Co do Alpharda to naprawdę polecam zainteresować się ich produktami, bo nie są wcale takie złe, a wręcz w stosunku cena/jakość wypadają rewelacyjnie.

 

Aha, tylko patrz na wielkość magnesu i głębokość, ja akurat musiałem dać dystanse i wyciąć kawałek tapicerki.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fred jeżeli chodzi o Alpharda to wszystko zależny co od niego oczekujesz :). Zauważ co się najlepiej sprzedaje na allegro? I jakoś nie narzekają wszyscy. Ale... jest zawsze ale...

 

Z tanich głośników zainteresował bym się też serią Tonsila speed. Całkiem "zaskakująco grają" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka jest głębokość w drzwiach?

wyjmij głośnik i zmierz, nie wiem jakie są różnice pomiędzy szczeniakiem i megi.

 

fred jeżeli chodzi o Alpharda to wszystko zależny co od niego oczekujesz

Tego czego oczekuje się od każdego głośnika, dobrego dźwięku i nie... dobry dźwięk dla mnie to nie mocny, urywający głowę bas, chociaż z basem te głośniki radzą sobie też nieźle.

Fakt, brakuje mi trochę w zestawie środkowego pasma, ale trudno wymagać od głośnika niskotonowego przenoszenia wyższych częstotliwości, tak samo jak od wysokotonowca niższych.

 

Zauważ co się najlepiej sprzedaje na allegro?

Nie wiem czy to zarzut czy argument obronny, bo akurat allegro jest kiepskie jako wyznacznik tego czy coś jest dobre, złe czy chłamem. Tam najlepiej schodzi to co ma kolorową aukcję z mnóstwem wciskanego kitu, a jak jest "promocja" to już w ogóle odlot.

 

I jakoś nie narzekają wszyscy. Ale... jest zawsze ale...

"Ale" zawsze było, jest i będzie, tylko bardzo często "ale" bierze się bez dobrego uzasadnienia lub najwięcej w temacie mają do powiedzenia "fachofcy". Ja twierdzę, że nie wydałem kasy bez sensu, bo w swojej cenie są to dobre głośniki (oczywiście nie każdy model).

Swoją drogą LW650 miały akurat sporo pozytywnych opinii.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj patrzałem swoje głośniki to w drzwiach mam 130mm a głębokość wynosi 65mm i mam elektryczne szyby.

Co myślicie o tych głośnikach

-http://allegro.pl/boschmann-jx-s553l-180-w-90-db-promocja-i1613830908.html

-http://allegro.pl/boschmann-r-2530-v-super-mocne-300w-13-cm-wawa-i1608411487.html

-http://allegro.pl/nowe-kenwood-kfc-e1362-150w-130mm-3-drozne-gw24m-i1620326363.html

-http://allegro.pl/glosniki-samochodowe-alphard-13cm-al-135-i1622196704.html

Zapomniałem przedtem dodać że mam radio zamontowane 4x60W

Edytowane przez krystiano111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A radio masz fabryczne, czy wymieniałeś? Wydaje mi się, że nagłośnienie w Scenicu i Megane wygląda podobnie, jeśli nie identycznie (w sumie to wszystko w nich wygląda podobnie). Ja w swojej Meggie wymieniłem ostatnio oryginalnego kaseciaka na radyjko Pioneer DEH-2300UB i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony poprawą jakości dźwięku. Tak jak wcześniej nie można było mówić o basie w ogóle, tak teraz nawet na seryjnych głośnikach (165mm w drzwiach, tweetery w podszybiu plus dwa na półce z tyłu) gra wyśmienicie. Przy dobrym ustawieniu equalizera i bez wygłuszania basik jest całkiem niezły i żadne plastiki się nie odzywają. Wiadomo, że nie jest to jakiś kosmos, ale nie spodziewałem się, że to może tak dobrze brzmieć. Teraz planuję na przód zamontować Helixy Dark Blue (średnio-niskotonowe w drzwi + tweetery). Więc jeśli chcesz lepszego basu to proponuję zacząć od radia. Zamiast wydawać 100 zł poczekałbym i odłożył przynajmniej drugie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!