Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pilna prośba o ocene megane 97


piotr1234543

Rekomendowane odpowiedzi

http://otomoto.pl/renault-megane-salon-pol-klima-okazja-zobacz-C18900059.html

 

czy jest warta obejrzenia?

 

na 2 focie u góry , widać że prawa lampa jest chyba bardziej wysunięta do przodu, no i dziwne że w ostatnim czasie wymieniano tyle części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz daleko, to ja bym podjechał i zobaczył to autko. Ogólnie nie wygląda źle, tylko mogło być coś przy przodzie grzebane, bo lewy błotnik tak jakby nie zgrywał się z maską. Więc najlepiej przed ewentualnym zakupem podjechać do jakiegoś serwisu (najlepiej ASO) i sprawdzić co i jak i wiedzieć czym się jeździ. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lampy bym się nie czepiał, części dużo wymienione bo może gość naprawdę dbał o auto. Ja w a4 w ciągu roku wymieniłem połowę samochodu bo starałem się zrobić igłę, niestety kasy już brakowało i sprzedałem. Pisze że wymieniał przednie amorki, szkoda tylko że nie wymienił od razu mocowań ( swoją drogą kto tak robi ) no i ciekawe co to za "niby rozpuórka" kielichów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie wyszukałem na forum że...bronius napisał w innym temacie

w pierwszej fazie poza silnikami 1.4 oraz 1.9d wszystkie meganki miały fabryczne rozpórki kielichów :)

czyli warto obejrzeć auto?

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez piotr1234543
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozporka to standard był w tym silniczku :) mam classica i też mam :)

Auto generalnie może być warte tych pieniędzy :)

Przy ewentualnym oglądaniu, spójrz na lampy, czy oryginalne, na nadkola, czy rudy nie wyłazi...

Warto zapytać o przebieg, bo nie podany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzedawca przesłał mi skan świadectwa wykonania kontroli zleconych napraw ASO 2009

potrzeba przeprowadzenia następujących prac:

zatarty kolektor siły chamowania spod miski olejowej,

110 tys,-wymiana kpl. rozrządu

błotnik przedni prawy po naprawie blacharsko-lakierniczej(malowanie)

auto sprawdzone nie stwierdzono uszkodzeń powypadkowych.

Zgodził się na sprawdzenie auta w ASO ale zasugerował że najbliższe ASO jest w Antoninku, więc nie wiem czy ma tam znajomości czy po prostu jest blisko, nie podejrzane?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.9 -Prezes

Edytowane przez piotr1234543
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrola wykonana dwa lata temu, jest mało warta.

Jakieś specjalne znajomości, przy sprzedaży auta za trochę ponad 5000 zł, wątpię.

Znajomy sprawdzał w ASO przed zakupem, ale dopiero na SKP przy przeglądzie wyszło trochę do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto wygląda na znacznie wyeksploatowane, lakier ładny, gorzej kierownica, przebieg pewnie grubo powyżej 200tyś, albo ktoś miał bardzo szorstkie dłonie :), cena wg mnie zbyt wysoka jak za ten egzemplarz, chyba, że rzeczywiście jest po wielu wymianach eksploatacyjnych, wszystko jest ostatecznie kwestią ceny

Edytowane przez marr29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, trochę biedna ta wersja :) i ta kierownica, dziwne bo niby 2 lata temu 110 tys

Cały czas szukam w ogłoszeniach lubuskie, wielkopolskie ale coś po samych ogłoszeniach widać, że to raczej buble he he

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie, auto ma 14 lat.

To nie jest nówka z salonu.

Policzcie jakie się robi przeciętnie przebiegi.

Ja nie robię jakichś kosmicznych, a moja Meganka z 1996 roku ma oryginalny przebieg 218 tyś km.

Kierownica u mnie jest jeszcze bardziej styrana,a gałka zmiany biegów prawie całkiem wytarta.

Nie bardzo też rozumiem zarzuty o biednym wyposażeniu, jak na tamte lata, auto naprawdę dobrze wyposażone.

Ludzie obudźcie się w końcu auto starsze niż 10 lat będzie miało przebieg w okolicach 200 tyś km.

Zamiast patrzeć na licznik zwróćcie uwagę na ogólny stan techniczny.

IMHO auto jest warte obejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!