Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Światła awaryjne po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od około tygodnia zaobserwowałem w swojej MIII, że kiedy włączam silnik wraz z odpaleniem go włączają mi się światła awaryjne, muszę wtedy je wyłączyć i wszystko wraca do normy. Jest tak praktycznie za każdym razem, gdy go odpalam. Miał ktoś może podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, Ja też miałem podobną sytuację. Nie potrafie dokładnie opisać sytuacji w której to nastąpiło ale pamiętam, że raz włączył mi się alarm ( bo zostawiłem okna uchylone) a potem jak auto znów otworzyłem to awaryjne migały aż musiałem też przyciskiem wyłączyć na kokpicie. Innym razem w jakiejś też nieokreślonej sytuacji miałem taki przypadek. W sumie to ze 4 razy. Ale już dawno nic się nie działo. Myślałem , że to może jakaś funkcja alarmu czy coś. Ale ogólnie to dziwne mi się to wydawało.

Dobrze ,że o tym piszecie . Może zsumujemy przypadki icoś nam wyjdzie.

 

Odnośnie alarmu to irytuje mnie jedno: nie mogę dezaktywować czujników ruchu. Chcę zostawić auto z otwartymi szybami to jak jakaś mucha wleci to zaraz się alarm włącza.

W instrukcji (tej dodatkowej od alarmu) są podane sekwencje wkładania i wyciągania karty HF ale próbowałem z 20 razy i nic to nie daje. W serwisie ( o czym już kiedyś pisałem na forum) powiedzieli żebym sobie zamykał drzwi od wewnątrz przyciskiem na kokpicie ale po zamknięciu drzwi trzeba je otworzyć tym awaryjnym kluczykiem co jest w karcie bo wtedy karta nie działa. Jakaś polewka normalnie!

Macie na to jakiś sposób.? Ja narazie zakleiłem czujki taśmą klejącą ( ktoś tak zrobił też na forum).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

Hej! Miałem bardzo podobny problem w mojej Renault Megane 3:

Światła awaryjne włączały się wraz z uruchomieniem silnika, później było jeszcze gorzej, włączały się wtedy kiedy chciały, nie można było ich wyłączyć od razu, trzeba było wyłączyć silnik i uruchomić na nowo, a czasami nawet to nie pomagało. Zdarzało się, że podczas jazdy się załączały i trzeba było gdzieś zjechać i wyłączyć i włączyć silnik i tak zaskakiwało. Bywalo też tak, że samochód stając na parkingu nagle zaczął sam od siebie mrugać. To było mega uciążliwe. Spędziłem sporo czasu na forach angielskich i okazało się, że w wielu przypadkach odpowiedzialny jest za to moduł alarmu, który jest umiejscowiony pod maską, a dokładnie pod szybą, za bezpiecznikami. Trzeba zdjąć pokrywę, wycieraczki i tam głęboko jest. Wystarczyło odłączyć dziadostwo i samochód przestał świrować. Tak samo sprawa się ma ze scenicami. Mam nadzieję, że komuś pomogłem, bo na próżno znaleźć konkretnej pomocy na polskich forach. Pozdrawiam! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 26.05.2011 o 17:41, VonKisiel napisał:

Witam!

Od około tygodnia zaobserwowałem w swojej MIII, że kiedy włączam silnik wraz z odpaleniem go włączają mi się światła awaryjne, muszę wtedy je wyłączyć i wszystko wraca do normy. Jest tak praktycznie za każdym razem, gdy go odpalam. Miał ktoś może podobny problem?

Mam to samo przy start stop, przy starcie włączają się światła awaryjne i trzeba je wyłączać, byłem w servisie Toyoty ale nic nie znaleźli. Moje auto Toyota Aygo X 

Wydaje mi się, że to jest związane ze spadkiem napięcia, najlepiej było by dezaktywować kontrolę napięcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!